Joo, ja Kerman on varmasti yhtä hyvä kuin Crosby.
Niin, tässähän oli pointtina varausnumerot, joita itse kyselit. Ja se, kuinka relevantteja ne ovat joukkueen kasaamisessa, eli eivät kovinkaan.
Mitä Anderssoniin ja Kermaniin tulee, en edes vertaile kumpi on parempi koska se ei ole millään tavalla relevanttia, ehkä olisi jos kyseessä olisivat millään tavalla saman tyyppiset pelaajat, mistä nyt ei todellakaan ole kysymys. Minä en ole mistään kuullut, että Kärpät olisi ollut hankkimassa Kallea nimenomaan Anderssonin korvaajaksi. Kerman on monipuolinen, hyvä kahden suunnan pelaaja, jota olisi voinut käyttää monessakin roolissa. Kyllä minä Kärpissä olisin Kermanille roolin löytänyt, mutta en todellakaan mitään ykköspyssyn roolia. Kuvittelin sen tulleen selväksi jo aiemmasta viestistäni, mutta ilmeisesti ei.
Minä en rehellisesti sanottuna edes ymmärrä millä perusteilla joku edes olettaa, että Anderssonin lähdettyä ensimmäistä laitahyökkääjää johon Kärpät jollain tavalla mediassa yhdistetään olisi automaattisesti kaavailtu Anderssonin korvaajaksi. Mielestäni on päivänselvää että Kuopiossa on kotikontujen lisäksi tarjottu rooli ja palkka kohdanneet Kermanin oman näkemyksen paremmin kuin Oulussa. Jos Kärpät olisi ykköspyssyä ollut hakemassa, kyllä palkkasummakin olisi ollut sen verran suuri, että kotiseuturakkaammampikin pelaaja alkaisi siinä vaiheessa miettiä tarkkaan kannattaako kasvattaa eläkerahastoaan vielä kauden, parin ajan. Vertaa esimerkiksi tapaus Hentunen.
Mitä tulee näihin kuuteen kolmosketjun laituriin, Kärpistä on nyt laitahyökkääjistä lähteneet Andersson, Dahlman ja Backman. Jos sieltä on tullut enemmänkin näitä kolmosketjun laitureita jo tähän päivään mennessä, niin mainitsetko nimiä? Minä en ole kuullut tähän saakka vielä kovinkaan monen uuden laitahyökkääjän tulosta Kärppiin ensi kaudeksi, en ykkös- kakkos-, kolmos- enkä nelosketjun laitahyökkääjistä. Donskoita en laske, koska kaiken järjen mukaan tonttia ei edustusjoukkueessa vielä ensi kaudella ole suuremmin tarjolla.