Otto Somppi HIFK:ssa

• 31 114
  • 211
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK ja apollon VIP.
Itse Apollon VIPpiin joutunut useasti eksymään ja muistaakseni se lopetettiin just ennen koronaa kun oli todella tyhjä ja on ihan kaikkien käytössä oleva tiski sen jälkeen. Toki en ole ollut hereillä pitkään aikaan niin myöhään että se aukeaa että onko edelleen näin..
Ehkä on joku uusi edarimesta nykyään?

Gabrieli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Newcastle
Itse Apollon VIPpiin joutunut useasti eksymään ja muistaakseni se lopetettiin just ennen koronaa kun oli todella tyhjä ja on ihan kaikkien käytössä oleva tiski sen jälkeen. Toki en ole ollut hereillä pitkään aikaan niin myöhään että se aukeaa että onko edelleen näin..
Ehkä on joku uusi edarimesta nykyään?
Edarilla on aina paikka, vaikka firmaa ei olisi.

Topmachine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin gimmat ja K-Vantaa

"Otto Somppi viihtyy erityisen hyvin Nordenskiöldinkadun jäähallissa."

No aivan takuulla viihtyy kun aina parin pelin jälkeen pääseekin jo viikoiks vapaille... ei paineet ehdi kasaantua eikä kirkkaat valot häikästä.

Juttu maksumuurin takana joten en itse pääse tuota lukemaan

Suski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

"Otto Somppi viihtyy erityisen hyvin Nordenskiöldinkadun jäähallissa."

No aivan takuulla viihtyy kun aina parin pelin jälkeen pääseekin jo viikoiks vapaille... ei paineet ehdi kasaantua eikä kirkkaat valot häikästä.

Juttu maksumuurin takana joten en itse pääse tuota lukemaan
Joo kaikki viihtyy ja tekeminen on ammattitaitoista. Tää on varmaan joku työsoppariin kirjattu pakollinen mantra mitä nämä kaikki pelaajat ja toimiston epäonnistujat toistelee itselleen ja muille.

Zigizagi

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Koko kausi annettu (aiheellisesti) kritiikkiä, kuinka pitäisi olla enemmän kontenttia some-kanavissa. Sitten kun jotain sinne laitetaan, niin sekin on väärin.

No eihän toi kommentti nyt sitä tarkoittanut!
Enemmän se oli tarkoitettu kritiiksi siitä että Tapparan jämäpelaaja on meillä niin iso tähti että sillä myydään peleihin lippuja.

RÖDA1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enemmän se oli tarkoitettu kritiiksi siitä että Tapparan jämäpelaaja on meillä niin iso tähti että sillä myydään peleihin lippuja.
Ja mikä hauskinta, se toimii! Joten eiköhän huomenna hätyytellä 8000 katsojan rajaa.

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen nyt ilmeisesti missannut jonkun valomainoksen jossa markkinoidaan seuraavaa himamatsia Sompin paluulla tms.

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä oisko Somppi itsekkään uskonut että hänen naamallaan myydään jotain pelejä.
Vaikea sanoa, että olisiko uskonut, mutta kivasti näyttää toimivan, sillä huominenkin peli tullee olemaan loppuunmyyty. Ja ei, en itsekään kuvittele, että Sompin naamalla olisi oikeasti sen kanssa mitään tekemistä.

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt yrität tahallaan tulkita tän väärin... huoh...
Koita jaksaa!
Voitko nyt ihan oikeasti vääntää rautalangasta - jos somessa näkyy kuva, jossa Somppi on jäällä ja kerrotaan edellisenä päivänä melko selkeästi, että on taas pelikunnossa, niin tämä ei ole normaalia some-kontenttia vaan tässä myydään siis Tapparan jämä-pelaajan naamalla peleihin lippuja?

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Voitko nyt ihan oikeasti vääntää rautalangasta - jos somessa näkyy kuva, jossa Somppi on jäällä ja kerrotaan edellisenä päivänä melko selkeästi, että on taas pelikunnossa, niin tämä ei ole normaalia some-kontenttia vaan tässä myydään siis Tapparan jämä-pelaajan naamalla peleihin lippuja?

Eikös kaikki somemateriaali ole markkinointia? Ja jos kuvan yhteyteen laitetaan pelin tiedot niin tulkitsen että kyllä sillä kuvalla nyt koitetaan boostata ko. ottelun lipunmyyntiä.

Ehkäpä olen vanha ja tämä kaikki some on niin ihmeellistä että tulkitsin aivan väärin.
Enkä oikein tiedä mistä tässä nyt edes väännetään? SIitä että millä tarkoituksella kuva on someen laitettu?

Todettakoon vielä että itse tykkäsin kovasti Sompin esiintymisestä IFKn paidassa!

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Ja jos kuvan yhteyteen laitetaan pelin tiedot niin tulkitsen että kyllä sillä kuvalla nyt koitetaan boostata ko. ottelun lipunmyyntiä.
Missä Somppia on käytetty kotiottelunkin mainostuksessa? Vierasottelun pelipäivä-kuvassa kyllä on. Siinä kiertää jatkuvasti eri pelaajat, ja on ihan loogista, että valitaan ”juuri nyt ajankohtaisia” pelaajia, eli Somppi.

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans
Tervetuloa takaisin, oli jo ikävä.
-sydänhymiö-

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Sehän on meidän ainoa oikea sentteri, joka on vakaata Liiga-tasoa, koska Pakarinen on laituri ja Lundell + Hartikainen täytepelaajia. Kertoo paljon seuran tilanteesta.

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Tulevaisuudessa tullee olemaan asiat niin että se mikä on muualla jätettä, on se meidän kultaa… HIFK, roskisdyykkausta vuodesta 2024…

Älä nyt viitsi.
Joku,eräs, tulee kohta kysyy muuttuko tämä väite paremmaksi. Mitä enemmän toistaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy