Niin en tiedä voiko Sompin fysiikka romahtaa viikossa? Se kun hankitaan vanhuksia rosteriin on yksi asia joka voi vaikuttaa. Jollei pumppu petä jo Toimistolla niin suonikohjut paukkuu alkulämmöissä.
Mä oon ottanut tähän nyt sellaisen asenteen itse että tää loukkaantumishomma on vaan näin , sitä onko se haudatuista Intiaaneista tai kosmisesta Nordiksen ilmakanavista tulevasta pölystä johtuvista syistä on loppujen lopuksi ihan vitun sama. Eli luovutus on tapahtunut mutta se pitäisi ottaa huomioon joukkueen pelaajalaajuutta miettiessä jo ihan defaulttina kun ei se mihinkään ole näemmä myös muuttumassa
No se on ainakin faktaa että Nordiksen kellarikerroksissa haisee vahvasti home ja siellä monet vähänkin pidempään oleilevat saavat kaikenlaista oiretta. En sitten tiedä voiko liittyä tähän joukkuetta vaivaavaan jokavuotiseen loukkaantumiskierteeseen... ehkä?
Yksi syy tähän saikutteluun ja eri vammoihin voi olla myös jää. Nordiksen jää ei ole kovin häävi ja sekin rasittaa lihaksia yms. eri lailla kuin hyväkuntoinen jää.
No se on ainakin faktaa että Nordiksen kellarikerroksissa haisee vahvasti home ja siellä monet vähänkin pidempään oleilevat saavat kaikenlaista oiretta. En sitten tiedä voiko liittyä tähän joukkuetta vaivaavaan jokavuotiseen loukkaantumiskierteeseen... ehkä?