Mainos

Otto Somppi HIFK:ssa

• 19 256
  • 158

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mitähän siellä Teillä tehdään fysiikkapuolella tjsp. Eihän toi nyt vittu voi olla huonoa tuuriakaan, kun vuodesta toiseen äijät on paskana?

Ja tarkoitus ei ollut vittuilla eikä provoilla, mutta onhan toi jo ihan koomista.

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Mitähän siellä Teillä tehdään fysiikkapuolella tjsp. Eihän toi nyt vittu voi olla huonoa tuuriakaan, kun vuodesta toiseen äijät on paskana?

Niin en tiedä voiko Sompin fysiikka romahtaa viikossa? Se kun hankitaan vanhuksia rosteriin on yksi asia joka voi vaikuttaa. Jollei pumppu petä jo Toimistolla niin suonikohjut paukkuu alkulämmöissä.

Mikki71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ja tarkoitus ei ollut vittuilla eikä provoilla, mutta onhan toi jo ihan koomista.
Mä oon ottanut tähän nyt sellaisen asenteen itse että tää loukkaantumishomma on vaan näin , sitä onko se haudatuista Intiaaneista tai kosmisesta Nordiksen ilmakanavista tulevasta pölystä johtuvista syistä on loppujen lopuksi ihan vitun sama. Eli luovutus on tapahtunut mutta se pitäisi ottaa huomioon joukkueen pelaajalaajuutta miettiessä jo ihan defaulttina kun ei se mihinkään ole näemmä myös muuttumassa

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
No se on ainakin faktaa että Nordiksen kellarikerroksissa haisee vahvasti home ja siellä monet vähänkin pidempään oleilevat saavat kaikenlaista oiretta. En sitten tiedä voiko liittyä tähän joukkuetta vaivaavaan jokavuotiseen loukkaantumiskierteeseen... ehkä?

Maajohtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No se on ainakin faktaa että Nordiksen kellarikerroksissa haisee vahvasti home ja siellä monet vähänkin pidempään oleilevat saavat kaikenlaista oiretta. En sitten tiedä voiko liittyä tähän joukkuetta vaivaavaan jokavuotiseen loukkaantumiskierteeseen... ehkä?
Dinosaurukset siellä haisee, nyt ja aina.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy