Otto Paajanen HIFK:ssa

  • 58 652
  • 243

Hakki#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bayern München
Hämmästyttävän kevyesti Nurmi lähti Paajasen painiheittoon noinkin isoksi mieheksi.
Olisikohan hän käynyt junnuna Mikko Rauteen kiekkokoulun? Tai sitten Patti on vaan hemmetin vahva äijä.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Oli se nyt kuitenkin melkoisen turha painiote, oisko se perinteinen tökkääminen vaan riittänyt. Aivan täydellisen turhaa antaa dumareille edes mahdollisuutta viheltää tilanteen jälkeisestä väännöstä jäähyä. Ja tossa kohtaahan nurmipora ei ees tökkinyt veskaria vaikka sitä yleensä tekeekin.

Mun silmiin toi oli enemmän Patin ku dumareitten virhe. Ja mä oon aika skeptinen seeproja kohtaan.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Oli se nyt kuitenkin melkoisen turha painiote, oisko se perinteinen tökkääminen vaan riittänyt. Aivan täydellisen turhaa antaa dumareille edes mahdollisuutta viheltää tilanteen jälkeisestä väännöstä jäähyä. Ja tossa kohtaahan nurmipora ei ees tökkinyt veskaria vaikka sitä yleensä tekeekin.

Mun silmiin toi oli enemmän Patin ku dumareitten virhe. Ja mä oon aika skeptinen seeproja kohtaan.

Ei tökkinyt ei, mutta tossa tilanteessahan tuli aivan liki Halosta. Niilo pystyi melkein jo haistamaan PaHin tuossa.
 

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Taisi Nurmi soittaa poskeaan Haloselle tuossa tilanteessa ja ihan oikein kävin Paajanen heittämässä kaverin tuosta sivuun. Aika heppoinen jäähy kyllä kun toisessa päässä ihan samanlaisia otteita saa käyttää.

Kolmannessa erässä paajaselta revittiin kypärä päästä tps:n maalin edessä kun ifk pelasi ylivoimaa, tähän tuomaristo ei sitten reagoinut vaikka tuosta se 2min pitäisi tulla automaattisesti.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Playoffeissa joutuu puremaan hammasta välillä ja kääntämään toista poskea tilanteille. Nurmi on selvästi seeprojen suojeluksessa ja nämä ovat tehneet selväksi sen, että tässä sarjassa ainakaan IFK:lla ei ole lupa siivota maalinedustaa. Tänään kannattaa jättää tuo kaikki väliin, koska jäähypenkiltä tätä sarjaa ei venytetä. Pakko vain hyväksyä, että töpseleillä on täysi oikeus mennä maalivahtiin kiinni...
 

Nick Neim

Jäsen
Katkaisupelissä 21 aloitusta 81% lukemilla, ja siitähän tuo voittomaalikin lopulta syntyi. Sen lisäksi useampi oman puolustuspään tärkeä aloitus himaan, ja illan saldona 1+1 tehot.

Vaikka tiedossa se Pattia pidempään seuranneelle olikin, niin ei se ainakaan pään kestämisestä jää kiinni. Ei maila tärise, oli tilanne mikä tahansa. Huikeaa tekemistä tänään aloitusympyrässä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pattihan on ihan mahtava pelaaja! Hän vain kuuluu niihin, jotka kärsivät siitä, kun tuomarit paskovat alleen. Pelaa pikkusikaa, mutta ei ole kuitenkaan mikään raukkis. Kyllä Paajasen paikka on kentällä silloin, kun pelejä ratkotaan.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kritisoin tuossa Paajasta joitain päiviä sitten hieman aneemisesta kevätkaudesta, mutta tiesin että olen oikeassa. Nyt kaveri sai lopulta mielestäni sen oikeam vaihteen silmään ja peli näyttää siltä kuin mihin olen tottunut. Hitto kun Turunen olisi vielä kunnossa, siinä olisi sellainen 1+1=3 juttu!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ketju ylös! Jos joku on IFKn näköinen pelaaja niin se on kyllä Patti. Kuten yllä kirjoitetaan niin todellinen soturi. Sanon jinxauksen vaarallakin, että Patti on kyllä tehty jostain kivestä. Tuollainen Liukkaan kyynärpää, kun olisi osunut Nykoppiin niin se olisi oikeasti kuollut. Patti vaan hiukan ravisteli päätä ja lähti mukaan rähinöihin.

Salmelainen voi laittaa suoraan useamman vuoden jatkosopimuksen. Voi sitten mennä Joutsenlaulu-kaudellaan takaisin Kerhoon jäähdyttelemään.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ketju ylös! Jos joku on IFKn näköinen pelaaja niin se on kyllä Patti. Kuten yllä kirjoitetaan niin todellinen soturi. Sanon jinxauksen vaarallakin, että Patti on kyllä tehty jostain kivestä. Tuollainen Liukkaan kyynärpää, kun olisi osunut Nykoppiin niin se olisi oikeasti kuollut. Patti vaan hiukan ravisteli päätä ja lähti mukaan rähinöihin.

Salmelainen voi laittaa suoraan useamman vuoden jatkosopimuksen. Voi sitten mennä Joutsenlaulu-kaudellaan takaisin Kerhoon jäähdyttelemään.

Ja oli vielä kaiken lisäksi todella hyvä tänään. Täälläkin ollaan sitä kuuden vuoden diiliä odoteltu.

Tobbe, herätys!
 

Silppuri

Jäsen
Kova!
 

Liitteet

  • Screenshot_20220915-001207.jpg
    Screenshot_20220915-001207.jpg
    468,1 KB · kertaa luettu: 173

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tajuaa kyl kaverin arvon kun alkanut miettiä et Paajanen on nimenomaan IFK-kasvo ja unohtanut et sehän pelas aika pitkän pätkän kapteenina kerhossa. No onneksi pääsi sieltä pois

Ei se täältä varsinaisesti päässyt pois - lähti isompiin ympyröihin ansaitsemallaan tavalla. Eli kannu kohti kattoa mestarijoukkueen kipparina ja sitten uusiin haasteisiin.

Hieno mies ja kiva nähdä, että Helsingissäkin arvostetaan.

Ja tosiaan ihan betonista tehty jätkä kyllä.
 

Zamppaaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Patti on hieno pelaaja ja mielellään tekisin hänelle suoraan 5v jatkon. Kuitenkin pieni pelko minulla on, että Paajanen pelaa ensi kaudella Kärpissä. Turunen ja Paajanen tykkäävät pelata yhdessä ja Turunen taisi tehdä 2v pahvin Ouluun. Toivottavasti tämä skenaario ei toteudu.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Patti on hieno pelaaja ja mielellään tekisin hänelle suoraan 5v jatkon. Kuitenkin pieni pelko minulla on, että Paajanen pelaa ensi kaudella Kärpissä. Turunen ja Paajanen tykkäävät pelata yhdessä ja Turunen taisi tehdä 2v pahvin Ouluun. Toivottavasti tämä skenaario ei toteudu.

Paajanen tykkää pelata myös Palolan kanssa ;). Ja kantaperhekin on lähempänä Stadia kuin Oulu. Miksi siis lähteä, kun voi jäädä?
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Patin kyllä soisi lopettavan uransa täällä himassa. On juurikin täydellinen omaan roolinsa, muttei kuitenkaan ehkä niin tähtiainesta, että rahakkaammat sarjat kutsuisivat.

Ai että odotan sitä hetkeä, kun noin kaudella 27 meidän sentterit on Granlundin veljekset, Patti kolmosessa ja Tyrväisen Julle nelosessa ;)
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Paajanen on ollut suoraan sanottuna kyllä aivan sysipaska viime kauden viimeisen puolikkaan ja tämän kauden. Kiekollisesti ei pysty tuottamaan mitään. Aivan yliarvostettu pelaaja. Asenne on loistava, mutta ei tämän hetken Paajasen kuuluisi olla mitään muuta kuin 4. sentteri. Mikäköhän on ettei kulje, ketjukaverit? Paajanenhan on mielestäni vähän kuin Koivistoinen tietyllä tavalla, tarvitsee rinnalleen hyvin peliä tekevän laiturin tai ylipäätään kiekollisesti taitavan pelaajan rinnalleen loistaakseen. Jännä ettei anneta mahdollisuutta pelata yhdessä Palolan ja Hirvosen kanssa, oli kuitenkin viime kaudella meidän paras ketjumme yhdessä Innala-Koivistoinen-Jääskä ketjun kanssa.

Enkä siis väitä, että HIFK:n ongelmat johtuisivat Paajasesta. Totean vain, että pelannut surkeasti eikä ole pystynyt auttamaan joukkuetta pitkään aikaan ollenkaan. Ainakaan riittävällä tai oletetulla tasolla.
 
Viimeksi muokattu:

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nostetaas tätä ketjua ylös. Nykyesitykset ei aiheuta hurraa huutoja, mutta on aina kokoonpanossa, vaikka rooli vähän vajonnut, ei loukkaannu. Mä tykkään edelleen ja uskon vahvasti, että viimeistään keväällä ratkaisupeleissä tasonnosto tulee. Tosin toivon aikaisemmin...
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nostetaas tätä ketjua ylös. Nykyesitykset ei aiheuta hurraa huutoja, mutta on aina kokoonpanossa, vaikka rooli vähän vajonnut, ei loukkaannu. Mä tykkään edelleen ja uskon vahvasti, että viimeistään keväällä ratkaisupeleissä tasonnosto tulee. Tosin toivon aikaisemmin...
Jos ollaan rehellisiä, niin en ole oikeastaan edes huomannut Paajasta koko kauden aikana, en hyvässä mutta en myöskään pahassa. Joten ei lienee ainakaan allekirjoittaneen näkemyksen mukaan kuitenkaan liian suuri taakka kuitenkaan joukkueelle vielä, kuten esim. muuan Otso.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saako täällä puhua vaikeista asioista niiden oikeilla nimillä? Ei se mitään, puhun silti:

Jeesaisi ihan helvetisti jengiä, jos Paajanen ei olisi aivan tuhannen paska. Eikä hänen paskuutensa johdu Tallbergista, vaikka sellaisen väittäminen muodikasta onkin. Katsokaa tilastoja ja pelejä, Paajanen on mokaillut kentällä ihan itse kauden alusta asti. Ollut oikein yksi pääsössijöistä.

Mulle ei olisi tullut mieleenkään, että Paajasen oikea paikka on oikeasti katsomossa eikä kentällä. Pidin kauteen lähdettäessä Paajasta jengin tukena ja turvana yhdessä Motinin kanssa. Itse kuvittelin, että Paajanen pystyy kyllä osan peleistä pelaamaan helposti kakkossentterin tasoisesti ja loput vakuuttavasti kolmosessa, vaikka hän ei olekaan mikään herkkäkäsi. Luulen, että kaikki muutkin olettivat, mukaan lukien Salmelainen ja valmennus. Olin hyvin väärässä.

Ja kun senttereitä ei ole, Paajasta on pakko peluuttaa, vaikka katsomokomennus tekisi enemmän kuin hyvää. 23 peliä, ja Paajanen on ollut 19 kertaa kentällä, kun omissa on soinut. Melart on ollut kentällä 20 kertaa, Kotkansalo ja Koivistoinen 16. Tallberg "vain" 12. Melart ja Paajanen suurimmat yllättäjät, negatiivisessa valossa tämänn osalta. Valmennus myös uppiniskaisesti peluuttaa Paajasta isoja minuutteja, vaikka ei enää kannattaisi. Ennen kannatti, enää ei. Mutta, kun kilpailua senttereiden pelipaikoista ei ole, ei kai siinä muu auta kuin peluuttaa ja toivoa parasta. Toistaiseksi tämä ei ole tuottanut tulosta.

Eikä tämä ole lyhyen otannan analyysi, vaan kyse on yli kahdenkymmenestä ottelusta, enkä muista ehkä kuin pari peliä, jolloin Paajanen on ollut oikeasti lähes oma itsensä, eli hyvä. En edes muista, mitkä pelit ne olivat, mutta muistan ajatelleeni, että kyllä se tästä nyt lähtee. Että on siellä joku posipelikin ollut. Vaan ei lähtenyt.
Pelkästään Paajasen pelin parantumisella HIFK:n sentteripeli paranisi paljon. Aika moni tosin vielä tuntuu näkevän kentällä sen vanhan Paajasen tai ainakaan asiasta ei ole käyty täällä suurta keskustelua.

Paajasen kehonkieli on alistunutta ja melkein periksi antaneelta, pää roikkuu vaihtopenkillä, jne. Hän vaikuttaa jotenkin luovuttaneelta. Ja se on surkeaa ja anteeksi antamatonta.

Mua harmittaa kirjoittaa näin. Tosi paljon.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt olikin sitten Paajaselta aivan eri näköistä toimintaa ekassa erässä. Aloitusvoitot toki päin persettä, mutta muuten oli sellaista Pattimaista tappamisen meininkiä. Toivottavasti jatkuu pelin loppuun asti. Ja jatkossakin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Nyt olikin sitten Paajaselta aivan eri näköistä toimintaa ekassa erässä. Aloitusvoitot toki päin persettä, mutta muuten oli sellaista Pattimaista tappamisen meininkiä. Toivottavasti jatkuu pelin loppuun asti. Ja jatkossakin.
Tämä on täysin totta! Samaa ei voi sanoa ketjukaveri Tallbergista vaikka hänen jatkuva puolustaminen muodikasta onkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös