Aijaa, tämä mennyt itseltäni täysin ohi. Mutta kiitoksia tiedosta.Mielestäni näiden EHT-pelaajien osalta ilmoitettiin, että kaikki ovat neljän päivän karanteenissa tuon turnauksen jälkeen.
Aijaa, tämä mennyt itseltäni täysin ohi. Mutta kiitoksia tiedosta.Mielestäni näiden EHT-pelaajien osalta ilmoitettiin, että kaikki ovat neljän päivän karanteenissa tuon turnauksen jälkeen.
Hei Otto kun tietysti luet tämän, niin olepas varovainen ja pidä mahdollisimman hyvin etäisyyttä Eemeli Suomeen. Käsittämätöntä että hänet otettiin maajoukkueeseen tuoreista flunssa-/koronaoireista huolimatta. Koronatestin onnistumisprosentti ei ole niin korkea että siihen todellakaan voisi luottaa kunnolla. Eli huonolla tuurilla Suomi tuo tartuntoja maajoukkueeseen ja siitä niitä ropisee sitten liigaseuroihin. Toivottavasti Suomi itse on tarkkana oman hygieniansa kanssa ja tiedostaa valtavat riskit, jotta mahdollisia tartuntoja ei tulisi ainakaan montaa.
Minulle ainakin riittäisi, että siellä kentällä kävisi edes hiukan aukomassa päätään, tökkimässä maalin edessä tai jopa taklaamassa vastustajaa. Puhumattakaan siitä, että jos joku oma pelaaja kokisi vääryyttä vastustajan toimesta, niin olisi joku kysymässä, että mitäs vittua täällä tapahtuu. Muihin rooleihin meillä kyllä löytyy tekijät.Kyllä vaikuttaa aika epätoivoiselta hankinnalta, itse en näe Karvista kovinkaan fyysisenä pelaajana ja kun vielä peliavut ovat mestis tasoa. Verataan vaikka Tikkaan, Muuliin tai Liukkaaseen.
Aaltonenhan veti melkein pister pel peli tahdilla tuon kauden. Ja Karvisesta ei missään ulottuvuudessa odoteta ”sateentekijää”, vaan hyvää team spirittiä ja taklauksia/rouheutta.Tulee mieleen tapaus JM Aaltonen muutaman vuoden takaa kun herra saapui Kärppiin loppukauden mittaisella sopimuksella ja hänestä odotettiin jotain ihmeen sateentekijää. Pari peliä ihan ok, kunnes harmaantui muun joukkueen tasolle. Tässä tulee käymään samoin, älkää pitäkö odotuksianne kovin korkealla, tämä kausi alkaa olemaan kinkkuja vailla paketissa.
Sillä ei onneksi ole kauheasti väliä mitä sinä näet. Karvinen oli Oulussa pelatessaan tärkeä palanen joukkuetta, joka antoi jokaisena iltana kaikkensa joukkueen eteen, asia mikä monelta pelaajalta nykyrosterissa on jäänyt uupumaan. Eikä ne "peliavutkaan" ole todellakaan mestistasolla, vaan riittävät liigan mainiosti.Kyllä vaikuttaa aika epätoivoiselta hankinnalta, itse en näe Karvista kovinkaan fyysisenä pelaajana ja kun vielä peliavut ovat mestis tasoa. Verataan vaikka Tikkaan, Muuliin tai Liukkaaseen.
Missä haastattelussa?Kyttä sanoi haastattelussa, että "huomenna tapahtuu Raksilassa klo17". Jännityksellä jään odottamaan, että mitä tarkoitti tällä. Voitto ja taisteleva peli-ilme riittää ainakin itselle.
Tarkoitti varmaan, että taklaa itsensä suihkuun heti ekassa vaihdossa. No joo, vakavasti ottaen odotan huomenna todellakin Odelta kunnon sytykettä, hämmennystä ja taklauksia, koska siihenhän hänet palkattiinkin.Kyttä sanoi haastattelussa, että "huomenna tapahtuu Raksilassa klo17". Jännityksellä jään odottamaan, että mitä tarkoitti tällä.
Ei ollenkaan epätoivoinen hankinta vaan just sinne mitä meiltä puutuu.Kyllä vaikuttaa aika epätoivoiselta hankinnalta, itse en näe Karvista kovinkaan fyysisenä pelaajana ja kun vielä peliavut ovat mestis tasoa. Verataan vaikka Tikkaan, Muuliin tai Liukkaaseen.
Ei varmaan sateentekiä mutta kyllä Ode maaleja osasi tehdä Kärppä nutussa pienellä peliajallakin.Ei ollenkaan epätoivoinen hankinta vaan just sinne mitä meiltä puutuu.
Rouhija, pelaa ja taistelee satalasissa kieli suupielessä ja verenmaku suussa. Repii ja raastaa sekä toivottavasti antaa tyylillään esimerkkiä meidän fleguille.
Noista esimerkeistä Muulihan on HIFK:n ilmentymä, ei ehkä menestyisi muussa jengissä mutta on tällähetkellä
melkeen se Mr. HIFK. Vihattu kaikkien muiden puolesta paitsi omien.
Vihansin itekkin pitkään ennenkuin huomasin merkityksen joukkueelleen sekä lopulta hänen urheiluhengen.
Ei Ode tule sateentekijäksi tekemään maaleja, tulee kirittämään ja näyttämään asennetta muille.
Jos 4. kentän kaveri vetää sikana pelistä toiseen niin toivoisin että esim. Lese kattelis hetken että
mitä vittua se tekee.
Olihan sillä kultakypäräkin hyvän aikaa jossakin vaiheessa. Nevö föget.Ei varmaan sateentekiä mutta kyllä Ode maaleja osasi tehdä Kärppä nutussa pienellä peliajallakin.
Tai oikeammin 4.kentän kaverin pitäisi kysyä Leskiseltä että mitä vittua sä teet?Jos 4. kentän kaveri vetää sikana pelistä toiseen niin toivoisin että esim. Lese kattelis hetken että
mitä vittua se tekee.
"Ei ole minun tehtäväni patistella toisia pelaamaan." #19Tai oikeammin 4.kentän kaverin pitäisi kysyä Leskiseltä että mitä vittua sä teet?
Nyt lyö täysin tyhjää, että kenestä oli jälkimmäisessä kysymys? 'Kertsi' tuon paukautti ilmoille, mutta en yhtään muista, että kuka oli kohteena."Ei ole minun tehtäväni patistella toisia pelaamaan." #19
Näin aikoinaan eräs Kärppien historiaan vahvasti kuuluva pelaaja sanoi eräästä toisesta Kärppien historiaan vahvasti kuuluvasta pelaajasta.
Oliko tuo lainaus Kertsin haastattelusta, jossa kommentoi Juhiksesta?"Ei ole minun tehtäväni patistella toisia pelaamaan." #19
Näin aikoinaan eräs Kärppien historiaan vahvasti kuuluva pelaaja sanoi eräästä toisesta Kärppien historiaan vahvasti kuuluvasta pelaajasta.