Otto ”Kyttä” Karvinen – pelkoa ja inhoa Raksilassa

  • 58 111
  • 193

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Kissa tekee loppukauteen pari kassia lisää ja ensi kauteen entistäkin isommassa roolissa taas. Kärppien Holmström.
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi

A-maajoukkueen hyökkääjä Otto Karvinen. Julistemateriaalia.
 

Pardus

Jäsen
Onnea! Vaikka koko turnaus onkin nyt hiukan kyseenalainen niin varmasti mukava kunnianosoitus. Toivotaan, että turnauksen järjestelyt ja turvatoimet sujuvat hyvin.
 

Koffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hienoa Otto!!! On hieno urheilija ja hieno ihminen!! Kysyin toissa kaudella Otolta kuvausmahdollisuutta Tampereelta tulleen kummipoikani 4-v. kanssa Kärppien jääharkkojen jälkeen. Ujo Niilo ei millään meinannut uskaltaa kuvaan, mutta Ode suostutteli Niilon kuvaan mukaan!!! Mahtava persoona !!!! Kuva tietty tallessa!
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Otto on yksi mun suosikki pelaajista. Hieno ihminen ja jne.

Duunari, ärsyttäjä, joukkuepelaaja, maalintekijä.
Tärkeä pelaaja joukkueelleen. Arvostan ihan helkkaristi niinkuin Silliäkin.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Huhhu! Aivan huikeaa! On ollut itsellä vähän ns. "hidas päivä" tänään, mutta Ai että voi näinkin pieni asia piristää päivää ja tehdä iloiseksi! Ihan kaikesta päätellen urheilija ja ammattilainen viimeisen päälle. Kun Kärpät aikanaan hommasi Karvisen, olin täysin ihmeissäni. Olin tuolloin sitä mieltä, että Karvisen tasoisen hyökkääjän ei kuuluisi mahtua Kärpissä edes 18 pelaavan hyökkääjän joukkoon.

Niin vain lunasti pelipaikan sekä paikan monen Kärppä-kannattajan sydämestä, minun mukaan lukien! Viime kauden alussa, kun paukutti maaleja olin taasen sitä mieltä, että jos ei nyt tule kutsua maajoukkueeseen, niin jossain vaiheessa ainakin tulee (ehkä hieman vitsillä tämä). Ja nyt se päivä sitten koitti! Näin voi ne mielipiteetkin muuttua, kun saa vähän uutta perspektiiviä ja on huomannut, että Karvinen on Kärpille todella tärkeä pelaaja ja kaiken lisäksi vielä joukkuepelaaja viimeisen päälle. Loistavaa Gardielf! Todellakin ansaittu!

Edit. Typot
 
Viimeksi muokattu:

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Karvinen lensi maajoukkue debyytissä suihkuun puhtaasta taklauksesta. Huvittavinta tässä kuitenkin oli se, että ottelun toisena päätuomarina loistaa kaikkien Kärppäfanien suosikki, Mikko Kaukokari. Tietenkin. :D
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Noh, täytyy ymmärtää, että Kaukokiikarin vahvuuksiin ei kuulu tilanteiden näkeminen oikein.

Ottamatta nyt kantaa Kaukokariin tai yhteenkään tuomariin olisi tuo kyllä aika iso miinus tuomarille :D Tai siis tyyliin plussina hyvä luistelu, nopea reagointi tilanteissa, erinomainen sijoittuminen, selkeät eleet ja sujuva kommunikointi, mutta miinuksena tilanteiden näkeminen väärin.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En katsonut loppupeliä eli näin vasta nyt tilanteen @Jugis :in klipin myötä. Jos tämä tuomittiin tosiaan päähän kohdistuvana taklauksena niin harvinaisen heikko oli kyllä tuomio. En itse sinänsä tykkää taklauksista joissa pelaaja voi kaatua laitaa vasten ja varmaan laitataklaus olisi ollut ainut minkä perusteella joku olisi ehkä saattanut viheltää pienen jäähyn, mutta näitä vastaavia nyt näkee aika jatkuvasti.
 

Micol

Jäsen
En katsonut loppupeliä eli näin vasta nyt tilanteen @Jugis :in klipin myötä. Jos tämä tuomittiin tosiaan päähän kohdistuvana taklauksena niin harvinaisen heikko oli kyllä tuomio. En itse sinänsä tykkää taklauksista joissa pelaaja voi kaatua laitaa vasten ja varmaan laitataklaus olisi ollut ainut minkä perusteella joku olisi ehkä saattanut viheltää pienen jäähyn, mutta näitä vastaavia nyt näkee aika jatkuvasti.
Kommentaattorit Kimmo Timonen ja Oskar Osala totesivat, että tällaiset kovat ja puhtaat taklaukset kuuluvat vielä onneksi jääkiekkoon. Eivät nähneet tilanteessa mitään sikailua, eikä sellaista toki ollutkaan. Joskus vaan taklattava ottaa vähän enemmän lentoa tai kaatuu "pahannäköisesti" kovasta osumasta ja tilanne näyttää yhtäkkiä joidenkin silmissä joltain sikailulta. Etiäpäin ja lisää kovia pommeja jatkossakin Ode!
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kommentaattorit Kimmo Timonen ja Oskar Osala totesivat, että tällaiset kovat ja puhtaat taklaukset kuuluvat vielä onneksi jääkiekkoon. Eivät nähneet tilanteessa mitään sikailua, eikä sellaista toki ollutkaan. Joskus vaan taklattava ottaa vähän enemmän lentoa tai kaatuu "pahannäköisesti" kovasta osumasta ja tilanne näyttää yhtäkkiä joidenkin silmissä joltain sikailulta. Etiäpäin ja lisää kovia pommeja jatkossakin Ode!

Myös Iltalehti puhui puhtaasta taklauksesta ja Karvinen oli yksi harvoista leijonan saaneista pelaajista.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En itse sinänsä tykkää taklauksista joissa pelaaja voi kaatua laitaa vasten ja varmaan laitataklaus olisi ollut ainut minkä perusteella joku olisi ehkä saattanut viheltää pienen jäähyn, mutta näitä vastaavia nyt näkee aika jatkuvasti.
No kun taklattava ei kaadu laitaa vasten vaan laidan suuntaisesti. Ei tuosta saa sääntöjen mukaan laitataklausta mitenkään. Ensimmäinen kovempi taklaus ratkenneessa pelissä on tuomion todellinen syy.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Haloo, siis totta kai sen täytyi olla maailman pahin ja vaarallisin rike, koska Kärppä, ja kestorikollis-Karvisen nimi vielä selässä. :D Kaukokiikari ansaitsisi oman opaskoiran, saattaisi olla elämä helpompaa, kun ei tarvitsisi aina olla arvailuiden vaarassa. Lottoa ei ainkaan kannata laittaa vetämään, osumisprosentti on varmasti tosi alhainen.
 
Ymmärtääkseni Karvisen pitää olla hetki karanteenissa ennen kuin saa liittyä joukkueen matkaan.
Aina vaan menee enemmän järjettömäksi tämä pelaajien EHT:lle osallistuminen. Ymmärrän, ettei seurat voi osallistumista kieltää, mutta voisi pelaajilla olla edes sen verran järkeä päässä, ettei tässä tilanteessa tuonne lähde höntsäämään. Eikä Kärppien "vahvasta suosituksesta" mitään haittaakaan olisi.

Onneksi Niemelän Misellä oli pelisilmää asian suhteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös