Ottelutapahtuma ja lipunmyynti

• 190 373
  • 785

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Ja kyllähän se Tuohilampi reippaasti vastasi.

Lippujen päänäkymässä on tosiaan lastenlippu 12,50€, mutta sieltä alempaa kun availee lisää lippuluokkia, niin löytyy pariin katsomonosaan lastenlippu 9€. En vaan tuollaista älynnyt, kun siitä päänäkymästä olen aina liput meile klikkailut.

No mutta, tuntuu tuo 9€ joka tapauksessa paremmalta kuin 12,50€. Aika kova korotus myös tuo 5€ -> 9€, mutta ei tunnu niin poskettomalta kuin 5€ - 12,5€ tuntui.

Oadie

Jäsen
Onko noita kausikortteja mennyt varsin nihkeästi kaupaksi? Ensi kertaa taitaa jäädä itselläkin ostamatta tai ainakin pantattua viimeiseen asti. Osasyy lienee tuossa taas kerran kokeiltavan paikkalippusysteemin myötä. Tätä on kokeiltu monta kertaa eikä se ole ikinä ottanut tuulta alleen. Ehkä jos hallissa olisi oikeasti ruuhkaa tuo olisi tarpeellista. Nyt tuo aiheuttaa vain turhaa päänvaivaa jos mukana tulee esim. seuralaisia, joilla korttia ei ole. Toki nytkin voi varmasti vaihdella paikkaa jos siellä se 700-800 katsojaa istuskelee.

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
En tiedä, miten on kauppa käynyt, mutta itselläkin jää ensimmäistä kertaa 2000-luvun alkuvuosien jälkeen kausikortti ostamatta, ainakin vielä tässä vaiheessa. Olen täysin samaa mieltä Oadien kanssa paikkalippusysteemistä. Seuraan tuleva uusi henkilö haluaa aina keksiä pyörän uudelleen. Perusteluina paikkalipuille mainitaan aina "asiakkailta saatu palaute", ja kun paikkalipuista yleensä nopeasti luovutaan, on perusteluina jälleen "asiakkailta saatu palaute". Kaikkein älyttömintä on ollut ns. hybridiversio, jolloin samaan katsomoon on myyty sekä paikkalippuja että numeroimattomia lippuja.

Knipexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku, Kupittaan puoli.
Itselläni taas ensimmäistä kertaa kausikortti tulee ostettua, vaikka onkin tullut seurattua se 18 vuotta. Jos junnuna saatuja kortteja ei siis lasketa.

Toki asiaan vaikuttaa sekin, että ei yksinkertaisesti keksi käyttöä työpaikan kulttuurieduille.

Minkä te näätte huonona tässä uudistuksessa? Itse näen tässä osittain sen hyvänä, että mahdollisesti saisi fanikatsomoa hieman elvytettyä, toki ymmärrän sen, että moni ei sinne myöskään halua. Tuo kalliimpi versio onkin taas aivan päätön, siitä olen samaa mieltä.

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Minkä te näätte huonona tässä uudistuksessa? Itse näen tässä osittain sen hyvänä, että mahdollisesti saisi fanikatsomoa hieman elvytettyä, toki ymmärrän sen, että moni ei sinne myöskään halua. Tuo kalliimpi versio onkin taas aivan päätön, siitä olen samaa mieltä.
Joo, halvempi kausikortti fanikatsomoon on hyvä idea, jos kaikki sen ostaneet menevät sinne. Jos satasen kausareita on myyty vaikka 100 kpl, ja fanikatsomossa on silti vain 6 henkilöä, niin todennäköisesti toimistolla mietitään, miten tässä näin kävi.

Muut huonot puolet oikeastaan tulivatkin jo mainittua Oadien ja minun kirjoituksissa. Eli satunnaisen kannattajan mukaan ottaminen hankaloituu, kun hänelle pitää ostaa aina kausikorttilaisen viereinen paikka. Jos vasta-argumentti tuolle on se, että kyllä sinne aina mahtuu ja paikan voi valita vapaasti, koska porukkaa ei kuitenkaan ole kuin vajaa tuhat, niin sehän vain osoittaa tuon paikkalippusysteemin ihan turhaksi. Jos paikat ovat numeroidut, haluaa osa pitää tiukasti kiinni siitä, että istuu juuri lipun numeron mukaisessa paikassa, ja toiset taas menevät silti istumaan ihan mihin huvittaa.

Suosikkijoukkue
TuTo
Minäkään en yhtään innostu tästä uudistuksesta, syistä jotka on jo mainittu. Mutta käytännössä lähes kaikissa otteluissa voi istua missä huvittaa, koska kausikorttipaikkoja on niin vähän kuitenkin varattu.

Jokerit-peleissä voi olla ongelmallista, kun porukkaa hallilla paljon.

Kausikortti on kuitenkin hankittu, totta kai.

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Kausikortti on tilattu jo alkukesästä. Tietysi enempi tukea osoittaen, kun en täätä juuri mihinkään peliin varmaan pääse. Mutta ymmärän kyllä kritiikin.

tosiasia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Itsellä kanssa kausikortti vielä hankkimatta, koska vähän happamat maut jäivät viime kaudesta pelkkien korttienkin suhteen. Olen kyllä jo tottunut siihen että kortit aktivoituvat hitaasti, mutta nyt oli ongelmia runkosarjan alusta aina loppuun asti. Ostin tutulle myös kausikortin ja hänellä oli mahdollisuus käyttää edellisen kauden muovikortin numeroa (ei tarvinnut tilata uutta ja maksaa siitä). No, kaverin kortti toimi joten kuten runkosarjan alussa, mutta ei enää yhtään lopussa. Asiaa koetettiin vähän selvittää, mutta lopulta hallin tarkastuspisteessäkin nostettiin ns. "kädet pystyyn" asian suhteen ja kortilla pääsi peliin vaikka ei mennyt lukijasta läpi. Kaikki pisteet lippujen tarkastuspisteet toimijoille vaikean tilanteen hoitamisesta, mutta muuten vakavaa luottamuspulaa aiheuttava suoritus ja kehnoin mitä itse olen TuTo kausien aikana kokenut.

Numeroidut paikat harmittavat myös itseäni, kun arvaa keskimääräiset katsojamäärät TuTon peleissä. Mestiksen runkosarjassa tulevalla kaudella myös 3 joukkuetta vähemmän (K-Espoo iso menetys ja FPS oli myös mielenkiintoinen vastustaja), mikä tarkoittaa nyt samoja vastustajia enemmän. Lisäksi moni pitkäaikainen TuTon runkopelaaja on poistunut, mikä vähän harmittaa ainakin itseäni. Viime kaudella oli myös vähän sitä Liigapaikka rummutusta, mutta nyt tuntuu mahdottomalta koko ajatus. Ennakkoasetelmat kaudelle: Jokerit Liigaan ja hyvää yötä koko muu Mestis.

Summa summarum. Nykyinen tilanne vähän houkuttaa ottamaan "rusinat pullasta" runkosarjan suhteen ja käymään 4-8 kotipeliä katsomassa riippuen siitä miten pelit sujuvat.

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Itsellä kanssa kausikortti vielä hankkimatta, koska vähän happamat maut jäivät viime kaudesta pelkkien korttienkin suhteen. Olen kyllä jo tottunut siihen että kortit aktivoituvat hitaasti, mutta nyt oli ongelmia runkosarjan alusta aina loppuun asti. Ostin tutulle myös kausikortin ja hänellä oli mahdollisuus käyttää edellisen kauden muovikortin numeroa (ei tarvinnut tilata uutta ja maksaa siitä). No, kaverin kortti toimi joten kuten runkosarjan alussa, mutta ei enää yhtään lopussa. Asiaa koetettiin vähän selvittää, mutta lopulta hallin tarkastuspisteessäkin nostettiin ns. "kädet pystyyn" asian suhteen ja kortilla pääsi peliin vaikka ei mennyt lukijasta läpi. Kaikki pisteet lippujen tarkastuspisteet toimijoille vaikean tilanteen hoitamisesta, mutta muuten vakavaa luottamuspulaa aiheuttava suoritus ja kehnoin mitä itse olen TuTo kausien aikana kokenut.

Numeroidut paikat harmittavat myös itseäni, kun arvaa keskimääräiset katsojamäärät TuTon peleissä. Mestiksen runkosarjassa tulevalla kaudella myös 3 joukkuetta vähemmän (K-Espoo iso menetys ja FPS oli myös mielenkiintoinen vastustaja), mikä tarkoittaa nyt samoja vastustajia enemmän. Lisäksi moni pitkäaikainen TuTon runkopelaaja on poistunut, mikä vähän harmittaa ainakin itseäni. Viime kaudella oli myös vähän sitä Liigapaikka rummutusta, mutta nyt tuntuu mahdottomalta koko ajatus. Ennakkoasetelmat kaudelle: Jokerit Liigaan ja hyvää yötä koko muu Mestis.

Summa summarum. Nykyinen tilanne vähän houkuttaa ottamaan "rusinat pullasta" runkosarjan suhteen ja käymään 4-8 kotipeliä katsomassa riippuen siitä miten pelit sujuvat.
Hienoa tuo että lipuntarkastajat toimivat noin. Viime vuonna ostin ns. Joulupaidan ja siihen kuului pari lippua Jokerien peliin. En tietystikään itse päässyt niihin. Mutta useaan numeroon soitin ja lopulta sain yhden henkilön kiinni ( Jokipoikien organisaatiosta siirtyneeseen ). Oli autossa ja kerroin, että liput pitäisi siirtää tyttärelle. Ja hän hoiti sen mallikkaasti. Hyvää toimintaa siis.

Suosikkijoukkue
TuTo
F-katsomo, joka sijaitsee kaupungin puoleisessa päädyssä. Katsomosta on myös pääsy anniskelualueelle, toki en tiedä, että onko harkkapelissä auki.

Kyllä siellä ainakin yksi baari on auki, toki tulee F-katsomosta pieni matka, jos vain pääbaari on auki.

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Onko kenelläkään tietoa, milloin TuTon kausikortit saapuvat? Onko joku jo saanut omansa?
Ei ainakaan tänne Kuopion suuntaan ole vielä tullut, mutta kärsivällisesti odottelen. Kertaalleen ei tullut, mutta lähettivät sitten irtoliput kaikkiin peleihin.

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En minkään tapaista mainosta nähnyt tämän päivän pelistä. Mestiksenkin Instagram storyyn laitettiin Jokereiden pelipäivä päivitys, koska kotijoukkue ei ilmoita mitään? Puhelin Valtteri Virtasen käteen ja tulee kontenttia

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
En minkään tapaista mainosta nähnyt tämän päivän pelistä. Mestiksenkin Instagram storyyn laitettiin Jokereiden pelipäivä päivitys, koska kotijoukkue ei ilmoita mitään? Puhelin Valtteri Virtasen käteen ja tulee kontenttia
Itse huomasin eilen Mestiksen sivuilta, että kappas Tutolla on peli Jokereita vastaan. Olisi tällaisesta ihan hyvä somessa ilmoittaa, kun ei lätkä muuten välttämättä tähän aikaan vuodesta päällimmäisenä mielessä ole.

Näkeekö pelin jostain streamilta? Harmillista etten paikalle pääse ja olisi todellakin mielenkiintoa nähdä miltä peli ja pelaajat näyttää.

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse huomasin eilen Mestiksen sivuilta, että kappas Tutolla on peli Jokereita vastaan. Olisi tällaisesta ihan hyvä somessa ilmoittaa, kun ei lätkä muuten välttämättä tähän aikaan vuodesta päällimmäisenä mielessä ole.

Näkeekö pelin jostain streamilta? Harmillista etten paikalle pääse ja olisi todellakin mielenkiintoa nähdä miltä peli ja pelaajat näyttää.
Leijona TV 6,99€ josta osa menee joukkueelle. Onhockeyssä näyttäisi olevan myös listoilla mutta siitä nyt ei koskaan tiedä toimiiko ja onko kuvanlaatu luokkaa 10 pixeliä sekunnissa

Liput tullu myyntiin, mutta en löydä lasten lippuja.

Niitä ei enää myydä vai enkö vain osaa?

Knipexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku, Kupittaan puoli.
HARJOITUSOTTELUT
Perjantaina 30.8. TUTO pelaa kotona harjoitusottelun Tingsrydsiä vastaan. Ottelu alkaa klo 18.30.
Yhteistyökumppanimme ja ottelutapahtumiemme turvallisuudesta vastaava X-SEC tarjoaa ilmaisen sisäänpääsyn.

Linkin kautta voi rekisteröityä, jotta saa lipun: (en viitsi laittaa linkkiä jottei ylläpito heitä mua hiuksista aurajokeen. Linkki löytyy TUTOn facebook julkaisusta)

Kausikortilla luonnollisesti sisään ilmaiseksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy