Numero 1080p
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TUTO H
Esimerkiksi pääsisäänkäynnin myyntitiskien jonot menevät samaan suuntaan kuin vessajono, mikä aiheuttaa paitsi käytävälle suman, myös aggressiivista tönimistä ja väärinkäsityksiä, kun osa tunkee väkisin vessaan nakkipiirakkajonon läpi.
No jaa-a. Sanoisin, että hiukan on herkät tuntosarvet teikäläisellä, kun kaikki pienetkin epämiellyttävyydet noin tarkkaan havainnoit. Itse asiassa väittäisin, että tuo yllä mainittu on melko lailla liioiteltua.
Kuljen joka ikisessä pelissä tuon kyseisen kohdan ohi ja läpi, usein myös siitä kioskijonon välistä vessaan livahtaen. Yhtä usein olen myös itse jonottamassa, kun ihmisiä pukkaa jonon läpi hotelli helpotukseen. Enkä kyllä millään muista, että olisin kertaakaan huomannut "aggressiivista tönimistä" tai sen suurempia "väärinkäsityksiä", vaan suhteellisen sujuvasti on homma toiminut.
Eihän sitä tilaa liikaa ole, enkä nyt varsinaisesti voi väittää nauttivani jonottelusta tai ihmissumpussa navigoimisesta. Mutta, jos/kun haluaa käydä massayleisötapahtumissa, niin kyllä jonkinlainen sietokynnys pitää olla asioille, joita ei välttämättä erityisesti diggaakaan.