Katos kummaa kun ei edelliseen viestiin vastattu. Onko edelleen "fanipaikat" osoitettu Karhukoplalle vai wannabee porukalle. Minun mielestäni koplalle merkityllä paikalle pääsee vain KELT/MUST. Saadaan värit yhteen. Ja kaikki näyttää paremmalta
Nämä kaiteseen nojaavat tuppisuut olkoon ihan jossain ihan muualla. Lapset on ihan eri asia. Ja ovat sydämeltään mukana. Nehän pitää monasti parempaa ääntä kuin nämä muumiot.
Kaikkien meidän etu on että ollaan se pelätty "Kuudes" kenttäpelaaja. Tuppisuuna se ei valitettavasti onnistu.
Pitäsköhän meidän wannabee-fanien ja tuppisuiden pysyä vain kotona niin ei häiritä olemuksellamme true-faneja. No vitsi vitsi.
Faktahan on se, ettei hallissa ole hyviä paikkoja seurata peliä kuin osalle katsojista eli kaksi ylintä istumapaikka riviä ja ylätasanteiden seisomokatsomot. Jos elettäisiin täydellisessä maailmassa olisi halli puolet isompi, kuin tällä hetkellä ja Karhukoplalle oma katsomolohko, joka olisi selkeämpi havaita.
Aina vaan jaksan ihmetellä Iisalmen yleisön reaktiota summerin soidessa. Samantien kaikki lähdössä ulos, välittämättä voittiko kotijoukkue vai ei.
Tästä olen samaa mieltä. Osa taitaa jo lähtee juoksu jalkaa hallilta ulos, että kerkeää ensimmäisenä starttaamaan hallin pihasta pois. Tosin mitä olen huomannut niin yhä useampi jää kiittämään joukkuetta voitetun pelin jälkeen.
Fakta on myös se, että yleisöön mahtuu erillaista porukkaa. On kannattaja yhteisöä, kausikorttilaisia, tuppisuita, eläytyjiä, satunnaiskävijöitä jne.
Itse luultavasti kuulun näihin tuppisuihin, koska seuraan ottelun eri osia todella tarkkaan ja en pystyisi keskittymään otteluun, jos olisin jatkuvasti äänessä. Me ihmiset ollaan vaan niin erilaisia ja jokaisella on se oma tapa kannattaa rakastamaansa seuraa.
Meillä käy kuitenkin asukaslukuun suhteutettuna eniten katsojia, joten pidetään se myös niin.