Ottelut ja ”show”

• 748 089
  • 2 938
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, JFC
Kyselläänpä palstalta apua, kun kotisivuilta ei tunnu tietoa löytyvän. Aiemmin ei ole ollut tarvetta, mutta nyt olisi reppu mukana matsiin tullessa. Onko pelien aikana narikkapalvelua hallilla ja mihin hintaan?
Ei ainakaan viime kaudella ollut.

Eelie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, S.S Lazio
Ei ole mun mielestä tänäänkään vuonna narikkapalvelua. Kuinka isosta repusta kyse? Mulla on aina mukana reppu hallilla ja hyvin sen kanssa mahtuu olee hallilla. Triplasta esimerkiksi löytyy maksullisia säilytyslaatikoita.

Sirklaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ole mun mielestä tänäänkään vuonna narikkapalvelua. Kuinka isosta repusta kyse? Mulla on aina mukana reppu hallilla ja hyvin sen kanssa mahtuu olee hallilla. Triplasta esimerkiksi löytyy maksullisia säilytyslaatikoita.
Työreppu jossa läppäri, latureita, juomapullo ja muuta sälää. Saan sen kyllä säilöön muualle matsin ajaksi, mutta olisi jouduttanut lähtemistä pelistä jos olisi saanut narikkaan talteen.

Eelie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, S.S Lazio
Tuo taitaa koskea vain osaa pulloista. Tyhjä muovinen 0,3l limuflinda lensi roskiin koska näin kuulema on. Juomapulloja saa kaiketi tuoda (HIFK:n halli-infosta poimittuna: retki-, urheilu- ja termospullot sallittu tyhjänä).
Mulla poistettiin treenijuomapullo ja sanottiin ettei saa tuoda. Kyseessä oli tuollainen retkipullo ja reilu 0,5 l.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kun ei muuta negailtavaa keksi, niin miksi Jokerit tulee noin puoli minuuttia liian aikaisin sisään? Eihän Pretender ehdi edes kunnolla lähteä vielä. Kenen idea?
Avauskokoonpanon kuuluttamisessa joskus mennyt taas sitäkin pidempään. Kerran taisi Kickstart My Heart olla tyyliin jo toisessa säkeistössä.

Suosikkijoukkue
Tulossa kovaa vauhtia!!!
On minun mielestä ollut enemmän sääntö kuin poikkeus tällä kaudella. Tiedä sitten onko näin tarkoitus vai onko kommunikaatio ongelmia tjsp.
Koko kauden joukkue tullut sisään siinä kohtaa, kun biisin rummut alkaa hakkaamaan ja ihmiset hakkaamaan käsiään sen tahtiin. Eli on ihan tarkoituksellista. Viime kaudella tää oli hoidettu paremmin, jospa korjattais asia jossain kohtaa?

Sulander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koko kauden joukkue tullut sisään siinä kohtaa, kun biisin rummut alkaa hakkaamaan ja ihmiset hakkaamaan käsiään sen tahtiin. Eli on ihan tarkoituksellista. Viime kaudella tää oli hoidettu paremmin, jospa korjattais asia jossain kohtaa?
Tavallaan se taputus kuitenkin lähtee todella hyvin ja luontevasti ja siinä kohtaa on hallissa hyvä meininki. En sitten tiedä, voisiko saada molemmat eli toimisiko niin, että hallin saisi taputtamaan jo pitkään ennen kertsiä. Aika kauan vaan kestää ennen kuin kertsi lähtee.

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen soi hetkellisesti Aerosmithin Dream Onin "dream on, dream on, dream on"-nostatuskohta ennen Kickstart My Heartia ja itselleni ainakin kolahti kovaa. Loistava biisivalinta ja juuri tuo kohta tuottaa sellaista odottavaa tunnelmannostatusta. Tätä voisi käyttää jatkossakin alkushowssa.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Tavallaan se taputus kuitenkin lähtee todella hyvin ja luontevasti ja siinä kohtaa on hallissa hyvä meininki. En sitten tiedä, voisiko saada molemmat eli toimisiko niin, että hallin saisi taputtamaan jo pitkään ennen kertsiä. Aika kauan vaan kestää ennen kuin kertsi lähtee.

Mun mielestä toimii hyvin näin ja mielestäni tunnelma joukkueen tullessa jäälle on parempi kuin vanhalla tavalla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy