Älä viitsi puhua paskaa.Tiedän sinun olevan täysin pro-khl ihminen
Älä viitsi puhua paskaa.Tiedän sinun olevan täysin pro-khl ihminen
Tämä menee nyt kyllä jo todella kovaa ja korkealta yli ja ohi maalin. Jotain rajaa näille jutuille. Tehtyä ei tekemättömäksi saa ja historiaa ei voi muuttaa.Ei, ei ja vielä kerran ei.
Nyt viimeistään olisi jokaisen hyvä ymmärtää, että Jokerit pelasi äärimmäisen vihamielisen valtion masinoimaa propagandaliigaa, jonka tarkoitusperät eivät missään vaiheessa olleet urheilullisia. Tässä on itse kunkin nostettava käsi pystyyn ja todettava, että vituiksi meni. KHL:stä ei pidä tuoda yhden yhtä elementtiä kotimaahan, vaan se koko touhu on mahdollisimman pitkälle unohdettava; oli kyse sitten EP:n caposta, Kuivalaisesta tai mistä vaan.
Historiaa ei voi pyyhkiä pois, mutta sitä ei missään nimessä pidä tuoda tietentahtoen esille. En ollenkaan ymmärrä tällaisia viestejä, jossa näitä vielä haikaillaan.
Ettekö ihan oikeasti edelleenkään ymmärrä missä sitä tuli pelattua ja millaista propagandaa tuotua esille?
Tämä menee nyt kyllä jo todella kovaa ja korkealta yli ja ohi maalin. Jotain rajaa näille jutuille. Tehtyä ei tekemättömäksi saa ja historiaa ei voi muuttaa.
Ossi Väänänen pelasi Jokereissa A rinnassa KHLää. Miksi saa toimia keulakuvana, jos kerta MAAMME-LAULUN laulaja tai Eteläpäädyn Capo ei saisi olla tekemisissä? Eihän näissä ole mitään logiikkaa enää.
Ja kyllä, mielestäni sekä Ossi, Roope että Kuivalainen saavat olla Jokereiden touhussa mukana ihan niin paljon kun itse haluavat tai heitä seuran puolesta halutaan.
Se on täysin totta, että jollain Kuivalaisella ei tehdä yhtään mitään ja varmasti löytyy monta parempaakin laulajaa tilalle, jos sellaista missään vaiheessa tarvitaan.Itse olen sen kannalla, että yhteisö vetää yhtä köyttä - mutta helppoa se ei tule olemaan. Tällaiset Kuivalaiset on hyöty-haittasuhteelta aivan turhia heittoja, kun ainoa mihin kaveri assosioituu on khl. Siitä ei mitään positiivista seuraa kenenkään mielessä, kuten on jo aika selkeästi nähty.
Vähän vaaralliselta yhteishengen nostattajalta kuulostaa, jos Eteläpäädyn suhteen kaavaillaan jotain vallankaappausta. Toki uudelleenjärjestely voi viitata muuhunkin.
Minun silmiini Roopen tekemisestä huokuu vain kova rakkaus seuraa kohtaan.
En ymmärrä, miksi näiden kahden ”leirin” välillä on mitään kinaa.Yhteistö ei kuitenkaan tule vetämään yhtä köyttä missään vaiheessa, jos KHL-aikana peleissä käyneet ja pelejä boikotoineet eivät löydä yhteistä säveltä, niin kuin tämän foorumin perusteella valitettavasti tällä hetkellä näyttää.
EP:n tilanne ollut muutaman jo ainakin muutaman vuoden ajan todella surullinen, mutta ei se uusi veri sinne tule capoa vaihtamalla, varsinkin kun kysessä on erittäin fiksu kaveri, joka rakastaa Jokereita.Mutta onhan se selvä, että EP tarvitsee todella paljon uutta verta, jos ikinä haluaa nousta Liiga-aikojen kukoistukseen. Nyt aktiiveja oli viimeisinä vuosina 20-30 ja näistä puolet teinityttöjä (with all due respect).
Hienosti kirjoitettu. Ja olen kanssasi samaa mieltä. Itse kävin varsin aktiivisesti katsomassa KHL pelejä mutta en millään tavalla ihannoinut sitä aikaa. Kävin vaan katsomassa rakastamani seuran otteluita. Niin teki moni muukin ilman mitään ihannointia. Pohjimmiltani toivoin kuitenkin aina että jokerit jonain kauniina päivänä palaisi kotimaan sarjoihin. Tai oikeastaan liigaan. Eiköhän nyt olisi kaikkien aika unohtaa menneet. Se että on käynyt peleissä tai sitten ei ole käynyt ei tee kenestäkään syyllistä. Nyt vaan jokeri lippu korkealle ja eteenpäin. Eikö?En ymmärrä, miksi näiden kahden ”leirin” välillä on mitään kinaa.
Näiden boikotoijien kannattaisi ymmärtää, että ilman KHL-peleissä käyneitä faneja, tätä seuraa ei enää yksinkertaisesti olisi.
KHL-peleissä käyneiden fanien puolestaan täytyy ymmärtää, että sille on ihan valideja syitä, miksi seura ei enää kiinnostanut tai miksi siitä oli vaikea kiinnostua; seuran muovisuus, liigan muovisuus, Venäjä, Valko-Venäjä, Rotenberg, rahanpesu…
Täytyy muistaa, että tällainen kilpailusarjan vaihtaminen on ihan uniikki juttu Suomen urheiluhistoriassa — oli vaikea tietää, mikä olisi se paras tapa toimia.
Ainoa ryhmä, jota en itse ymmärrä, on KHL-aikakauden ihannoijat. Siis tuo Venäjän reissu oli jotain NIIN surullista seuran kannalta. Jokerit ja siihen kuuluva kulttuuri kuihtui silminnähden.
Joo. Samaa kuuntelin kun kattelin peliä. Kuulemma Micke Stenberg oli kipeenä. Ja Pusila tuurasi.Kukas se nordiksella tänään kuuluttaa... Ikijokeri Pusila tottakai! Ruotsinkieli ei sentään taivu. Voi luoja jos tämä kaveri palkataan takaisin..
Facebookissa myös kysely.Keravan hallissa pitää sitten soida Teddy & The Tigers jossain kohtaa peliä. Näytti joku kysely olevan Instagramissa. Ja nuoremmat suu suppuun. Sen pitää soida. Stadissa ei sitten missään nimessä.
Muistaako joku ainakin 90-luvulla Nordiksella soineen instrumentaalin, kenties jopa saksalais-henkisen rallatuksen tarttuvalla melodialla, joka päättyi aina kolmeen taputukseen? Daada Daada TAPTAPTAP jne.
Mielestäni se soi myös jollain katkolla tuolla viime kauden Tampereen änäripeleissä. Mikähän tuo kappale mahtaa olla?
Tämä tuli mieleen ensimmäisenä. Soinut lätkäpeleissä niin kauan kuin itse muistan käyneeni 90-luvun alusta.
solidsport.com taitaapi näyttää pitsiturnauksen pientä maksua vastaan.Näkyykö Pitsiturnaus C moren kautta Jokerilaisille vai onko pitsiturnaukselle omat systeemit?
Mestishän näkyy C moren kautta.
Palstaveljien vastauksia odotellen.