Ottelut ja ”show”

  • 665 153
  • 2 622

Tenkanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maaseudun Tulevaisuus
Juu kyllä minäkin hämmästelin taas maanantaina sitä toimintaa.
Hommahan alkoi sillä että Jokereiden joukkue ilmestyi kaukalon laidalle odottamaan kentällemenoa. Mitään musiikkia tai muutakaan merkkiä ei kuulunut, joten pelaajat alkoivat luistella jäälle.
Sitten päälle räpsähti joku cd-levyn jumitukselta kuullostava ääni.

Yhdessä välissä tosiaan mainos tuli päälle kesken pelin- ihan hyvä kontrasti sinänsä soittaa jotain humppaa kun Sami Helenius meni kiekon kanssa nurkkaan.

(((Seurasin myös suurella mielenkiinnolla parin viikon takaisen Espoo-ottelun kolmannen erän touhua. Summeri soi viiden minuutin pelin jälkeen, ja sitten pelattiin 15 minuuttiin asti. Kuuluttaja taisi peräti kaksi kertaa sanoa jotakin asiasta yleisölle.)))

Eli ei mitään uutta taivaan alla!
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään on päivä uus

Nyt haastan kaikki palstalle kirjoittavat tulosveikkaukseen siitä, mitä mokia areenalla tänään näemme. Tarkennuksena kaikille palstaa vähemmän lukeville se, että tarkoitan mokia kaukalon ulkopuolella. Myös Jyp-fanit, nyt innolla mukaan.

Mä veikkaan että tänään;

- musiikki ja mainokset soivat edelleen järjettömällä volyymilla,
- vähintään kaksi kertaa musiikki jää päälle pelin käynnistyessä. Vaihtoehtoisesti musiikki tai mainokset käynnistyvät kesken pelin,
- ainoa vähäisellä volyymilla soiva biisi on Jokerien maalilaulu. Tässä skobeja säästellään ilmeisesti siksi, että vaatiessamme maalilaulun takaisin, areenan vastuuhenkilöt voivat nyt katsella heristävätkö fanit todella korviaan maalin jälkeen,
- Masa jatkaa ohjeiden ja neuvojen jakamista toimitsija-aitiossa tajuamatta lainkaan sitä, että jumboa ja musiikkia ohjataan ylhäältä (Masa, sieltä selostamojen läheltä!)

Ja suunnilleen tähän suuntaan siis edetään tänään. Tervetuloa ihastelemaan Nykäskylän asukkaat.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Re: Tänään on päivä uus

Viestin lähetti bozik
Nyt haastan kaikki palstalle kirjoittavat tulosveikkaukseen siitä, mitä mokia areenalla tänään näemme.

- musiikki ja mainokset soivat aina järjettömällä volyymilla
- valot sammuvat koko hallissa JYPin pelatessa 2 miehen ylivoimaa kolmannessa erässä
- Jumbon kello sekoaa toisessa erässä, eikä sitä saada kuntoon kolmanteen. Näin ollen kuuluttaja ilmoittelee peliajat aina katkoilla.
- Näemme yhden hidastuksen Jokeripelaajalle tuomitun jäähyn aiheuttamasta tilanteesta. Tämä tulee ulos siis vahingossa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Kontu ja West Ham
Tässä vähän kommentia toiseen ketjuun, mutta sopii tännekin:


Täällä on käytetty käsitettä Jeh = Jokerit ennen Harkimoa. Että jokin suuri muutos tapahtui harkimon tullessa. Minusta pitäisi kyllä käyttää termiä Je97. (jokerit eennen vuotta 97) Kyllä Jokerit oli kauteen 97-98 asti samanlaisin jääkiekkoillisin elementein toimiva seura kuin kaikki muutkin. Menestystä toki etsittiin ja sitä saatiinkin. Tietenkin Harkimo pelasti seuran , jos sitä Jeh-termiä voi käyttää.

Kun Harkimo osti (omilla ja erään eiralaiskaverinsa) rahoilla Jokerien osake-enemmistön 90-luvun alussa, ei (varmaankaan ) mitään ajatusta omasta hallista ja jopa euroopan valtaamisesta ja yleensä urheilubisneksen muuttA)umisesta nykykonsernin muotoon ollut kuin korkeimmissa "päiväunissa".

Harkimo ymmärtääkseni näki nuoren ja silloin vielä "stadilaisen " isoin osin omista junioreista koostuneen joukkueen mahdollisuudet urheilullisella ja luonnollisesti myös taloudellisella puolella. jokerien mainehan oli 80-luvun lopulla enempi vähempi "katupoikamainen " divarirämpimisineen ja taloudellisinen ongelmineen.

Luulen, että nimi "selänne" ja hyvä onni hankinnoissa malliin "janetsky" saivatt ensin urheilullisen menestyksen ja perään taloudellisen, koska jokereiden kannatus oli kuitenkin hyvää .

HIFK-han julisti Mobergin sanoin, että hyvä kun Jokerit tippuivat divariin kuljeksimasta ja laskivat saavansa osan yleisöstä ja sponsorirahat HIFK:n taakse. Näin ei Jokerien onneksi käynyt, vaan HIFK:n yleisömäärä jopa laski. sinänsä sivujuonne, mutta Harkimo " osasi " arvioida Jotenkin menestyksen.

Toki tuuriakin oli Otto oli odotettua parempi ja muutkisn hankinnat onnistuivat.
näin mentiin ja mestaruuksia tuli. Ongelmaksi alkoi tulla yleisön viihtyvyys. Helsinki ei suostunut remontoimaan hallia Harkimon halujen mukaan ja piti sitten tehdä jotain muuta, ja sitten rakennettiin oma halli. Kyllähän lipputulotkin olivat ratkaisevia, koska Harkimo sanoi jo aiemmin, että hän myisi loppuotteluun 20 000 lippua, jos vain olisi paikka, minne mahtuu väkeä.

No halli tuli ja samaan aikaan piti sitten tehdä vielä"dream team"
. samaan aikaan haluttiin kansaa "viihdyttää" NHL-keinoin.

Onneklsi Dream team epäonnistui (siis 97-98) joukkue. NHL-keinot ovat kyllä vastoin vanhempien fanien mielipiteitä.

Eli minusta ratkaiseva muutos tuli silloin uuden hallin vaklmistumisen aikaan.Piti keinolla millä hyvänsä voittaa ja viihdyttää. halli itsessään on ihan OK.
Jotenkin ottelusta on tehty tai on tullut "ihan kiva koko perheen ja "myyntipäällikkö"porukan kiva illanvietto ilman todellisia tunteita.

jo kuulutus "kiekko saattaa lentää katsomoon, olkaa varovaisia" kyllä kertoo aika paljon nykytouhusta.

Onneksi se kammottava "clap joor hands " video on poistettu ja kentällekin on satu "helsingin poikia". Muutos on tulossa....
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Vastaako Roy of the Harkimos jumbosta ja musasta myös maajoukkueen peleissä? Tuntuu siltä että niissä peleissä ei noita musa tai muita ongelmia pahemmin ole (tai sitten ne on editoitu koosteista).
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Re: Tänään on päivä uus

Viestin lähetti bozik
- ainoa vähäisellä volyymilla soiva biisi on Jokerien maalilaulu. Tässä skobeja säästellään ilmeisesti siksi, että vaatiessamme maalilaulun takaisin, areenan vastuuhenkilöt voivat nyt katsella heristävätkö fanit todella korviaan maalin jälkeen

Tuossahan säästellään skobeja myös soittamalla biisistä väärää, syntikka-, lässyversiota. Se "tyyt-tyy" ei kuulosta tuossa versiossa miltään. (Käsi ylös, kuinka monella menee kylmät väreet selkäpiitä pitkin, kun muistelevat vanhojen hyvien aikojen (vaikka nyt '92 viimeinen kotifinaali, jatkoaika, Teemun hattutempun täydentävä lämäri b-pisteeltä yläbörsaan) meininkiä: koko halli huutaa, eikä Gonna Fly Nown alkutilutusta edes kuulee. Sitten tulee se "TYYT-TYY" yli kaiken sen metelinkin...)

Blues- ja IFK-matsien perusteella kuvittelin, että näihin "shöy"-asioihin olisi saatu edes jonkinlaista parannusta (erätauoilla koosteita jumbolla jne.), mutta HPK-peli kyllä palautti maan pinnalle. Musiikki alkoi katkeilla jo ennen ottelun alkua, eikä sitä saatu toimimaan kunnolla koko iltana. Herkempikorvainen olisi joutunut pitämään seuraavana päivänä sairaslomaa tiettyjen mainosten äänenvoimakkuuden vuoksi. Jumbolla ei enää näytetty koosteita.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Master Chief
Vastaako Roy of the Harkimos jumbosta ja musasta myös maajoukkueen peleissä? Tuntuu siltä että niissä peleissä ei noita musa tai muita ongelmia pahemmin ole (tai sitten ne on editoitu koosteista).

Tämä on helvetin hyvä kysymys. Mä olen ollut viime vuosina paikalla kaikissa areenalla pelatuissa maaotteluissa ja ongelmia ei todellakaan ole ollut. Vaikka en siis tiedä, vastaus Master Chiefin esittämään kysymykseen täytyy olla EI.

Jos nyt oikein "purkauden", niin mua alkaa pikku hiljaa oikeasti vituttamaan areenan toiminta. Mä en tiedä kuka tai keitä ne kädettömät ihmiset ovat, jotka jumboa ym. hoitavat, mutta kaikille niille terveisiä; narussa roikkuminen voi alussa tuntua ihan mukavalta.

Mä otan tähän yhteyteen toisenkin erinomaisen huonon esimerkin, jonka Jokeri-organisaatio hoitaa täysin päin persettä. Tämä on lipunmyynti. Tämä hommahan menee nykyisin niin, että 5-45 minuuttia ennen matseja lippuja myyvät kaksi henkilöä. Vaikka lippuja ei olisi ostamassa kuin 100-200 henkilöä, kestää myyntitapahtuma niin kauan, että lippuja ostavien ihmisten ei tarvitse edes haaveilla ehtivänsä ottelun alkuun. Tähän voidaan vielä lisätä normaalitilanne, jossa vettä sataa rankasti tai pakkasta on yli -20C. Odottele siinä sitten lippuja.

Mä jatkan avautumista. En jaksa enää kirjoitella näistä palautetta Jokereille. Jos siellä on töissä sellaisia tampioita, jotka eivät näitä asioita saa korjatuksi, parempi olla heitä vaivaamatta. Pystyn nimeämään 10-15 sellaista henkilöä, jotka olivat tulossa matsiin, mutta kyllästyivät lippujonoon ja palasivat kotiin. Tää ei kuitenkaan Jokereita kiinnosta, joten turha tästäkään on antaa palautetta.
 

DefJam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hata hata HIFK!
... ja tässä yks juttu lisää, mikä ottaa pannuun!

En tiedä onko toi yleinenkin tapa (en käy oopperassa, teatterissa koskaan omilla rahoilla :=), mutta ihmetyttää se, että kun mä ajan päivällä hallille ja ostan lipun/liput ennakkoon, niin mä saan saatana tosta hyvästä maksaa 50 sentin toimitusmaksun! Gimme a break!!! Please!

Siis mä itse ajan autolla hallille, kävelen lipputiskille, pyydän liput haluamastani katsomosta ja tosta menee joku *itun lisämaksu!!! Haloo!

Sisällyttäis nyt sitten vaikka sen siihen lipun hintaan, niin ei *ituttais niin paljoa nähdä mitään naurettavia erittelyjä. Vai johtuuko toi siitä lippupalvelun pelleilystä?!?

ps. muistaako joku, oliko tämä tämänillan Jokerit-Jyp peli sellainen matsi, josta kauppakalenterin lipukkeella sai kaksi flabaria yhden hinnalla?!? Vois ottaa muijan vielä messiin... :=)
 

DefJam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hata hata HIFK!
Thanks Sam#9,

Mä otin printin tosta kauppiksen kalenterista ja täytyy esittää se lipputiskille.

ps. tökkiikö teillä tämä Jatkoajan palvelin?!? Mulla ainakin tää on jo muutaman päivän ollut helvetin hidas, vaikka kaikki muut sivut kyllä futaa ihan hyvin!
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club

Laitetaan nyt tännekin, jos joku ei jaksa odotella otteluketjun latautumista (et ole siis ainoa, DefJam)... Käsittääkseni nyt on syyskausi, ja tuossa lärpäkkeessä lukee "Kaikkiin Jokerit-JYP ja Jokerit-Ässät peleihin kevätkaudella". Älkää siis ihan hirveästi innostuko puoli-ilmaisista lipuista.

Itse sain HPK-matsiin jonottamatta ja ilman toimitusmaksua lipun lähes puoleen hintaan. Alkuperästä ei ole mitään havaintoa, mutta siinä luki "kutsuvieras" ja sen myi minulle kohtelias ja palvelualtis yksityishenkilö ollessani juuri asettumassa lippujonon hännille. Ei ollut ihan parhaalta paikalta (mahdollisimman ylhäältä ja keskeltä siis), mutta kyllä siitä silti näki pelin. Tällaista palvelun pitäisi olla, jokeriorganisaatio voisi ottaa oppia. [ei hymiöitä]
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti DefJam


ps. tökkiikö teillä tämä Jatkoajan palvelin?!? Mulla ainakin tää on jo muutaman päivän ollut helvetin hidas, vaikka kaikki muut sivut kyllä futaa ihan hyvin!

Välillä tökkii pikkasen, välillä ei. Mutta jos meinaan vastata johonkin ketjuun, vaikka lainauksella, niin ruutuun tulee kerran pari se "database error" viesti.

Areenan audiovisuaalisesta puolesta vielä, että kuinka monta henkilöä sitä hoitaa/pitäisi hoitaa? Jos Roy on yksin duunissa, niin eikö sille voi hommata "Sigfriediä" kaveriksi? Luulisi sinne nyt löytyvän vapaaehtoisiakin aika helposti, jotain media-alan opiskelijoita tai koululaisia harjoittelemaan.
 

DefJam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hata hata HIFK!
Jees!

Tänään taas ensimmäisessä erässä musiikki soi pariin otteeseen kesken pelin! Ja erätauolla musiikki katkeili aika ajoin ja jatkui sitten ihan normaalisti. Hyvä hyvä!

Kuka muuten muistaa, mikä on sen biisin nimi, mikä soi siinä ottelun loputtua?!?
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti eh
Itse sain HPK-matsiin jonottamatta ja ilman toimitusmaksua lipun lähes puoleen hintaan. Alkuperästä ei ole mitään havaintoa, mutta siinä luki "kutsuvieras" ja sen myi minulle kohtelias ja palvelualtis yksityishenkilö ollessani juuri asettumassa lippujonon hännille. [ei hymiöitä]

No itsekin sain kaksi ilmaista lippua tuohon peliin, toinen jäi käyttämättä, toisen annoin kaverin kaverille. Jyp-peliin oli kaverini taas saanut kaksi lippua ja kyllähän nekin meni tutuille. Näytti siinä lippujonon edessä olevan jokunen äijä tänäänkin niitä lippuja jakelemassa.

Jokerit lähettivät viime viikolla noita ilmaislippuja kausikorttilaisille, samassa kirjeessä oli myös kutsu katsomaan ensi keskiviikkona aamutreenejä sekä syömään ilmaista aamiasta Areenalle. Joku etukuponki-lehtinen näytti myös olevan mukana.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti DefJam
Kuka muuten muistaa, mikä on sen biisin nimi, mikä soi siinä ottelun loputtua?!?

Creed - My Sacrifice

Soinut tän kauden aikana tuossa pelaajien palkitsemisen aikana.
 

DefJam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hata hata HIFK!
--------
Creed - My Sacrifice
--------

Thanks man :=)

Laitoinkin ++:sta lataukseen... hyvä biisi ja mahtipontinen meininki!
 

Vesku

Jäsen
Viestin lähetti Master Chief
Vastaako Roy of the Harkimos jumbosta ja musasta myös maajoukkueen peleissä? Tuntuu siltä että niissä peleissä ei noita musa tai muita ongelmia pahemmin ole (tai sitten ne on editoitu koosteista).

Hartwall Areenalla pelattavissa maajoukkuepeleissä musiikeista on vastannut kolmisen vuotta HIFK:n musamaakari Mikke Stenberg ja hänen firmansa. HIFK:n kotipelien tapaan musiikki soitetaan kuuluttamopöydän mustalta laatikon muotoiselta koneelta, joka ei kuulu Areenan vakiovarustukseen.

Muistaakseni viimekeväisessä Soundi-lehdessä Stenberg kertoi, että pelin aikana hänellä on käytössään kolme eri musiikkiasemaa (maalibiisille, jäähybiiseille ja muille tunnusmusiikeille sekä pelikatkobiiseille).

Lopuksi listaa maajoukkueen peleissä soineista biiseistä: http://www.angelfire.com/tv/joo/index.html#maajoukkue
 

DefJam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hata hata HIFK!
... vielä biiseistä:

Kuka tietää, mikä oli sen biisin nimi, joka soi viime kaudella aina just ennen erien alkua. Se oli joku sellainen instrumentaali biisi ja kuulosti ihan Mobyltä?!?
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viestin lähetti DefJam
... vielä biiseistä:

Kuka tietää, mikä oli sen biisin nimi, joka soi viime kaudella aina just ennen erien alkua. Se oli joku sellainen instrumentaali biisi ja kuulosti ihan Mobyltä?!?

Tarkoitat todennäköisesti R.L. Burnsiden biisiä "It's Bad You Know". Sopi muuten tuohon tarkoitukseen älyttömän hyvin. En pistäisi pahakseni jos tämä otettaisiin uudelleen käyttöön.
 

DefJam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hata hata HIFK!
Kiitos!

Olen ihan samaa mieltä. Toi biisi sopi loistavasti erien alkuun. Jotenkin siinä biisissä oli hyvä "koukku" ja se vaan futaa!

Ja mun mielestä se Creedin "My Sacrifice" toimii myös siinä matsin lopussa ihan hyvin.

Ja sitä maalimusiikkia ei enää vaihdeta! Tosin yhden pikku miinuksen vois siitäkin antaa. Se vois nimittäin soida vielä huomattavasti useamminkin :=)
 

Tenkanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maaseudun Tulevaisuus
Eilen toimivat taulut sun muut sillä tavalla että ne eivät häirinneet, ja sehän on jo saavutus se.

Tosin nyt Areenalla on keksitty uusi tapa pitää katsojat poissa: lämmöt on pois päältä. Eilen oli pakko istua takki päällä.

Tulihan siinä tietysti wanhat hyvät ajat mieleen jossain oikeassa jäähallissa, mutta kun näin ei kuitenkaan pitäisi olla.

Onko järkee...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nostetaanpa taas tämä ketju esiin. Nyt lienee sopiva aika tehdä väliarvio syksyn toiminnasta ja toiminnan mahdollisesta kehittymisestä.

Mielestäni näiden oheistoimintojen osalta on menty reippaasti parempaan suuntaan. Nykyisin on jo harvinaisuus, että musiikki soi pelin käydessä, maalilaulu on palautettu sille kuuluvaan asemaan ja kuulutuksetkin toimivat. Ihan sellaisen vaikutelman tästä saa, että katsojia olisi oikeasti kuunneltu ja asioita on ainakin pyritty parantamaan. Tästä suuri kiitos asiasta vastaaville tahoille !

Vielä tulee kuitenkin mieleen ainakin kaksi toimenpidettä viihtyvyyden parantamiseksi. Nämä ovat niitä samoja asioita, joista on jo aiemminkin kirjoitettu, tässä kuitenkin muistutukseksi. Ensimmäinen parannuskohde olisi väliaikatilanteet liigakierroksen muista otteluista. Näitä saisi mieluusti tulla useammin, paras vaihtoehto olisi tietenkin niiden pyörittäminen jatkuvasti areenan uudehkoilla näytöillä. Tiedän että tähän ei välttämättä ole halukkuttaa, tarkoitushan on saada ihmiset tilaamaan ko. tiedot kännykkäänsä. Tätä voisi kuitenkin pohtia, onko kiekkofaneja yritettävä rahastaa myös muiden matsien väliaikatiedoilla vai voisiko tilanteista tiedottaminen olla osa palvelua, joka kuuluu lipun hintaan ?

Toisen parannuskohteen osalta lainaan omaa viestiäni hieman muokattuna;
"Mä otan tähän yhteyteen toisenkin erinomaisen huonon esimerkin, jonka Jokeri-organisaatio hoitaa täysin päin persettä. Tämä on lipunmyynti. Tämä hommahan menee nykyisin niin, että 5-45 minuuttia ennen matseja lippuja myyvät kaksi henkilöä. Vaikka lippuja ei olisi ostamassa kuin 100-200 henkilöä, kestää myyntitapahtuma niin kauan, että lippuja ostavien ihmisten ei tarvitse edes haaveilla ehtivänsä ottelun alkuun. Tähän voidaan vielä lisätä normaalitilanne, jossa vettä sataa rankasti tai pakkasta on yli -20C. Odottele siinä sitten lippuja. Tiedän useita tapauksia, joissa lippujonosta on käännytty takaisin kotiin. Kukapa sitä viitsisi sateessa tai pakkasessa odotella ja vielä myöhästyä ottelun alusta."

Tämän osalta en ole huomannut mitään parannusta. Selitykseksi ei oikein kelpaa se, että lippupalvelu vastaa lippujen myynnistä. Tämä lippujen myyntihän on palvelu, jonka Jokerit lippupalvelulta ostaa ja jos se ei toimi, palvelun tarjoajaa voi vaihtaa.
 

Omega

Jäsen
Sorry jos kysymys on offtopic mutta mikä mahtoi olla biisi
joka soi 9.12. Jokerit - Kärpät pelissä pari minuuttia ennen erien alkua. Tutun kuuloinen eikä tainnut olla edes original versio ?
 

Woman In Red

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paha mieli lasten taposta

Viestin lähetti Lapanen
No, jos nuo animaatiot tai Kivisen sketsit joku ottaa senkin verran tosissaan että niistä loukkaantuu, tai niitä paheksuu, niin silloinhan niiden voi sanoa olevan melko onnistuneita.

Kuuluneeko hämmentyminen samaan joukkoon loukkaantumisen ja paheksumisen kanssa. Voin jotenkin käsittää Jokerit sytyttää aina -esitykset, kun niiden aihepiiri on kuitenkin jotenkin positiivisesti omaankiin elämään liittynyt, mutta en vielä muutaman vuoden katsomisen jälkeenkään ymmärrä sitä lasten hukuttamista moottoriveneellä. Jos Hjokerit ei olisi taustaltaan niin merihenkinen, pätkässä olisi varmaan sinipunaiset lapset suojatiellä. Olen minä silti uskollisesti käynyt sen piirrosfilmin aina katsomassa, eikä tämä tunteenpurkaus sovi tähän asialliseen ketjuun lainkaan.

Kiviset ja sen kaverit sen sijaan sapettavat ainakin tätä katsojaa varmaan ihan niin kuin on tarkoituskin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Paha mieli lasten taposta

Viestin lähetti Woman In Red
Kiviset ja sen kaverit sen sijaan sapettavat ainakin tätä katsojaa varmaan ihan niin kuin on tarkoituskin.
Unohtuikin tuossa aikaisemmassa viestissä mainita näistä animaatioista ja "sketseistä". Osastosta "Kivinen ja sen kaverit" olen täysin samaa mieltä Woman in Red kanssa. Kyseiset "vitsit" eivät ainakaan minua naurata, lähinnä ne hävettävät. Kyse on helvetin huonolla maulla tehdyistä "vitseistä", joiden ainoa tarkoitus on vastustajan häpäiseminen. Ei sytytä minua, niin sanoakseni. Onneksi näitä ei viime aikoina ole enää näkynyt.

Sen sijaan animaatioista pidän. Pääsääntöisesti ne ovat hyvin toteutettuja ja osin jopa hauskoja. Vastustajalle kuittaaminenkin tapahtuu siihen perustuen, että Jokerit on "parempi", eikä pelkästään siihen, että vastustaja on huono.

Tähän lasten hukuttamiseen haluaisin kyllä tarkennusta, mistäköhän animaatiosta on kyse ? Vaikka välillä onkin hieman vaikea hahmottaa Jokeri-johdon aivoituksia, sen verran heihin kuitenkin luotan, että tuskin Jokerit haluavat lapsia hukuttaa tai heidän päälleensä ajella !!!!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös