Kilin vittu.
Kuution käyttö oli tänään jotain ala-arvoista. Yhdeltä sivulta taisi yksi paneeli tai vastaava olla paskana, videot pyörivät miten pyörivät ja tilannetaju esimerkiksi kiss camin kanssa oli olematon. Tekniikka voi toki aina pettää, mutta kokonaissuoritus itsessään oli luokatonta. Vähän jäi sellaine fiilis, että ei täysin tiedetty mitä tehdään ja edetään vain käsikirjoituksen mukaan kentän tapahtumista riippumatta.
Ensimmäisen matsin alkushowta kritisoin jonkin verran, mutta että oikeasti vielä typistetään? Ei herran jumala, tuo tulo jäälle oli kuin jostain A:n divarista. Tuossa ei todellakaan sytytelty yleisöä, alistettu vastustajaa tai mitään vastaavaa. Eihän siinä saatana ollut mitään! Jos ei muuta, niin parit pyrot ja tanssitytöt jäälle edes, kiitos.
Kuuluttaja veti tänään jopa huonommin kuin torstaina. Pari melko jäätävää virhettä tuli mukaan, kuulutukset venyivät paljon ja jopa suomi tuntui ajoittain pätkivän. Tuon kyllä sietää, mutta tuosta ei nauti sitten yhtään. Samaan aikaan sitten Tuominen jakaa fanikamaa, heittää satunnaista läppää ja ties mitä... Mä en ymmärrä.
Tanssitytöt ovat olleet melkoinen pettymys. Tuolla on pari oikeasti näyttävää tapausta ja ilmeisesti taitoa taustalla, mutta tätä ei vain saada käytettyä hyödyksi. Show on hyvinkin vaisu, heitä on jopa vaikea nähdä sijainnin (etäisyys tiettyihin osiin, sijainti lähialueille, jne.) takia ja näkyvyys (alkushow, portaat, jne.) on luokatonta. Mä en ihan rehellisesti sanoen ymmärrä noiden funktiota nykyisellään, enemmän olisi saatavissa irti ja tuolla konseptilla homma ei vaikuta toimivalta.
Mutta ei siinä, peli itsessään korvaa aivan saatanasti. Kahden hallilla nähdyn pelin otannalla mä olen helvetin tyytyväinen nähtyyn ja olen oikeasti viihtynyt tämän "viihdepuolen" puutteista huolimatta. Show itsessään on kuitenkin toissijaista ja kaikesta tästä avautumisesta ja "itkusta" huolimatta tuolla on ollut paljon helvetin hyviäkin asioita.