Konnamuori kirjoitti:Propsit Latviaan, näin se homma hoidetaan..
Tiedä sitten mikä siellä on homman nimi tarkalleen mutta Ruotsin TV3 peliä näyttää täyttä häkää joten voi olla myös jotain YLEN:n sähläyksiä.
Konnamuori kirjoitti:Propsit Latviaan, näin se homma hoidetaan..
Mane kirjoitti:Tuon ottelun ottelukooste ajettiin jo ennen näitä insidenttejä eetteriin (eikä edes kahta viimeistä maalia siihen saatu mukaan, kerrottiin vaan, että loppuhetkillä Ukraina johtaa 3-2) tai taklaus oli mahdollisesti jo tapahtunut, mutta ei sitä koosteessa ainakaan näytetty.
oiler99 kirjoitti:Kyllä tuo oli kertakaikkiaan loistava keskustelu. Jalonen puhui Sihvosen ja Tamin täysin suohon.
Tomppa#74 kirjoitti:Second that. Aivan loistava osoitus Jalosen kyvyistä. Herran arvostus omalla asteikollani kasvoi entisestään.
Mane kirjoitti:Oppikohan Juuselakin, että jääkiekko-ottelu ei ole ikinä ratkennut toisen joukkueen johtaessa kahdella maalilla, kun yli 15 minuuttia on peliä jäljellä, vaikka johtavalla olisi millainen momentum tuossa vaiheessa?
Mane kirjoitti:Oppikohan Juuselakin, että jääkiekko-ottelu ei ole ikinä ratkennut toisen joukkueen johtaessa kahdella maalilla, kun yli 15 minuuttia on peliä jäljellä...?
Panzerfaust kirjoitti:Parempi tuo Juuselan hieman yliennakoiva tyyli on kuin se perinteinen, missä jännätään nouseeko toinen 9-2 tappioasemasta viimeisen minuutin aikana tasoihin - jääkiekossa kun on kaikki mahdollista.
Mane kirjoitti:No sitä parempi kyllä, mutta kahden maalin eron kurominen 15 minuutissa ei nyt ihan oikeastikaan ole mikään kerran vuosituhannessa-sattumus (mallia 1-5 -> 6-5).
Mane kirjoitti:No sitä parempi kyllä, mutta kahden maalin eron kurominen 15 minuutissa ei nyt ihan oikeastikaan ole mikään kerran vuosituhannessa-sattumus (mallia 1-5 -> 6-5).
Pascal Lemoix kirjoitti:Varsinkin jälkeenpäin näiden otteluiden tulokset on aika helppo tietää ja sitten sanoa, että tätä mieltä olin koko ajan.
Artsi kirjoitti:Minä olen seurannut kiekkoa pitkään jo silloin kun Daespoo vielä paskoi housuihinsa (en toki tiedä tekeekö edelleenkin niin), eli on turha siinä sinun esittää suurta kiekkotietäjää. Berg on muuten Suomen paras +/- tilastossa, joten ei se oman pään pelikään ihan paskaa voi olla. Eilen toki tuli virheitä, mutta jääkiekko olisi todella tylsä peli, jos siinä vain pyrittäisiin virheiden välttelyyn. Petu pelaa juuri sellaista kiekkoa, mistä minä pidän, eli aina tapahtuu.