- Tila
- Viestiketju on suljettu.
Lisää vaihtoehtoja
Ketjuun kirjoittaneetkoittais vain hoitaa oman pään tehtävänsä tosissaanMaster Chief sanoi:Nore näytti melkein siltä että teki mieli itse lähteä tekemään maali.
"Sidney Crosbyllä on vaaralliset kädet ja vaarallinen näkemys pelistä" -Antero Mertaranta-
Perinteistä Bullshit-bingoa. "Osasi odottaa". Joojoo. Jos Suomi johtaisi 6-0 sanoisit "Olin alusta asti varma että Leijonat aloittaa turnauksen todella terävästi"jupster sanoi:Peli on kyllä ollut unettavan näköistä, mutta jotain tällaista osasi odottaakin ekasta pelistä.
Let There Be Rock
punainen 3
Jäsen
Slovenia koutsilla näyttävä peruukki!
17:52 hermano: mikähän mäyräntalja tuolla slovenian koutsilla on päässä ?
Olisi hyvä, jos siellä Mäntylät ja muut kädettömät pakit pysyisivät poissa jäähyboksista.Hoki sanoi:koittais vain hoitaa oman pään tehtävänsä tosissaan
Viikko kohta vakuuteltu, ettei Suomi sorru ylimielisyyteen tai tyhmiin jäähyihin. Joo-o. Mitä sitten meinaa, kun ensimmäisessä erässä Slovenian tapainen jättiläinen johtaa ottelua ja Suomi ottanut kolme tyhmää jäähyä?
aurinkolahna
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, AC Oulu
Ehkä termi "vähiten umpisurkeaa" kuvaa tilannetta paremmin.abc sanoi:Mun mielestä parasta peliä tässä matsissa on esittäny tää Bergenheim-Viuhkola-Kallio..
Muita jotka samaa mieltä?
ps.Olipa Slovenian 2-0 -maalissa mahtavaa oman pään pelaamista Nummelinilta. Mitä v***ua mies tekee alivoimassa?
Lunta munille!
seisnauraa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit + muut kestomenestyjät
Nii no sananlaskukin sanoo: "Kalju ja tukka ei viihdy samassa päässä!"punainen 3 sanoi:Slovenia koutsilla näyttävä peruukki!
Persere Baylee
Kyllä se turnauksen eka peli on aika perinteisesti ollut vaikea. Uskon kuitenkin, että jo toisessa erässä nähdään parempaa.Tulppu sanoi:Perinteistä Bullshit-bingoa. "Osasi odottaa". Joojoo. Jos Suomi johtaisi 6-0 sanoisit "Olin alusta asti varma että Leijonat aloittaa turnauksen todella terävästi"
Älä leiki paskabingoa siitä, että mitä olisin sanonut, koska et minua tunne.
Eipä noista tilanteista olisi tullut mieleenkään että jäähyä pukkaa. No jospa toiseen erään opittaisiin tuo uusi "linja"Grainger sanoi:Suomi ottanut kolme tyhmää jäähyä?
"Sidney Crosbyllä on vaaralliset kädet ja vaarallinen näkemys pelistä" -Antero Mertaranta-
seisnauraa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
Monellakos nimimerkillä scarface on tällä palstalla...jupster sanoi:Älä leiki paskabingoa siitä, että mitä olisin sanonut, koska et minua tunne.
Suomella on kaikki mahdollisuudet vielä nousta tasoihin. Kuitenkin on kaks täyttä erää vielä jäljellä. Nyt vaan hurja tsemppi päälle ja pikkusen tuuria, niin homma vielä kääntyy. Kädet hikoilee.
Persere Baylee
Jääkoneenkuljettaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kungen Nicklas
Kyllähän pelin parasta antia lienee tuo Kopitarin maali. Mitä vittua se Nummelin teki siinä tilanteessa? Kahvilla kävi, santsikupilla saakka.
YV scheisseä, Berg ei sovi maskiin, kun kädet ovat mitä ovat. J.Jokinen ei ole sentteri. Tomi Kallio, Kallion Tomppa, ei ole tasaviisikoin löydettävissä kentältä, paitsi kiekonmenetyksessä lähimpänä suomalaisena, mutta YV:llä osuu. Mikko Koivu ei edelleenkään vakuuta hyökkäyspäässä, typeriä ratkaisuja toisensa perään.
Saa nähdä, mitä Erkka on kehitellyt, tuolla tavalla tulee piiiiitkät kisat.
YV scheisseä, Berg ei sovi maskiin, kun kädet ovat mitä ovat. J.Jokinen ei ole sentteri. Tomi Kallio, Kallion Tomppa, ei ole tasaviisikoin löydettävissä kentältä, paitsi kiekonmenetyksessä lähimpänä suomalaisena, mutta YV:llä osuu. Mikko Koivu ei edelleenkään vakuuta hyökkäyspäässä, typeriä ratkaisuja toisensa perään.
Saa nähdä, mitä Erkka on kehitellyt, tuolla tavalla tulee piiiiitkät kisat.
..i.,
Pascal Lemoix
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara
Mä kyllä ihailin Slovenian ylivoimaa - rauhallinen kiekonsiirtely ja paikoista maalit. Suomen passiivinen alivoima auttoi kyllä asiaa.
Suomi tän vie, kun avausmaali saatiin, mutta olihan siinä nyt hetkellinen piristysruiske, kun ei ihan ensiminuutista asti ollut selvää.
Suomi tän vie, kun avausmaali saatiin, mutta olihan siinä nyt hetkellinen piristysruiske, kun ei ihan ensiminuutista asti ollut selvää.
"Suututtiin, kun juututtiin Ilveksen maalivahtiin" (mutta selvittiin lopulta).
Ioota Rhoo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- The Broad Street Bullies
Bergenheim?abc sanoi:Mun mielestä parasta peliä tässä matsissa on esittäny tää Bergenheim-Viuhkola-Kallio..
Muita jotka samaa mieltä?
Viuhkola?
Onko ne käynyt kentällä kertaakaan? Mitään eivät ole saanet aikaiseksi.
Viuhkola tai Ruutu ykkösen keskelle. Bergenheim vilttiin.
Ted Raikas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Joo, tuli mieleen Martti Servo. Ilman viiksiä.punainen 3 sanoi:Slovenia koutsilla näyttävä peruukki!
Bileet oli hyvät, tunnelma oli rento ja aurinkokin oli pilvessä.
vaikka Suomi nyt jostain kumman ihmen syystä häviäisi, (mitä en kuitenkaan usko), niin tämä on vain jääkiekkoa! Ei elämää tärkeämpää :)
" Miten valmistaudutaan pronssiotteluun?" Jussi Saarinen kysyi ennen välierä ottelua Sari Fiskiltä Torinon olympialaisissa
Tässäpä syy. Saahan sitä vakuutella, mutta usein joukkue jolla on vähemmän hävittävää pelaa aktiivisemmin ja tähän perustuvat ensimmäisen erän jälkeen nähdyt numerotkin. Juuri siksi Suomen olisi tullut muistaa ettei Slovenian kaltaista joukkuetta pidä päästää johtoon, se paitsi saa siitä hurjasti virtaa, myös puolustaa sitä kynsin ja hampain.Grainger sanoi:Viikko kohta vakuuteltu, ettei Suomi sorru ylimielisyyteen tai tyhmiin jäähyihin. Joo-o.
Niin, otanpa tässä kuorman paskaa niskaani jo etukäteen ja totean että tuomarilinja on mieleeni. Ihan oikeaan suuntaan ollaan menossa.
Let There Be Rock
Nyt ei ole hetkeen kuulunut. Heitettiinköhän tyyppi ulos hallista?Mulli sanoi:Helvetti joku urpo vihteltelee pilliin katsomossa. Kaks kertaa jo hämänny, että mitä se dumari viheltelee.
Mieluumminhan aina tämmöstä tiukempaa peliä katselee kuin jotain kaameaa teurastusta.
patahistory.com
seisnauraa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
Slovenialla suht kova ylivoima. Tällä hetkellä 3/4.
Persere Baylee
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
- Tila
- Viestiketju on suljettu.