Master Chief kirjoitti:Nore näytti melkein siltä että teki mieli itse lähteä tekemään maali.
jupster kirjoitti:Peli on kyllä ollut unettavan näköistä, mutta jotain tällaista osasi odottaakin ekasta pelistä.
Hoki kirjoitti:koittais vain hoitaa oman pään tehtävänsä tosissaan
abc kirjoitti:Mun mielestä parasta peliä tässä matsissa on esittäny tää Bergenheim-Viuhkola-Kallio..
Muita jotka samaa mieltä?
punainen 3 kirjoitti:Slovenia koutsilla näyttävä peruukki!
Tulppu kirjoitti:Perinteistä Bullshit-bingoa. "Osasi odottaa". Joojoo. Jos Suomi johtaisi 6-0 sanoisit "Olin alusta asti varma että Leijonat aloittaa turnauksen todella terävästi"
Grainger kirjoitti:Suomi ottanut kolme tyhmää jäähyä?
jupster kirjoitti:Älä leiki paskabingoa siitä, että mitä olisin sanonut, koska et minua tunne.
abc kirjoitti:Mun mielestä parasta peliä tässä matsissa on esittäny tää Bergenheim-Viuhkola-Kallio..
Muita jotka samaa mieltä?
Joo, tuli mieleen Martti Servo. Ilman viiksiä.punainen 3 kirjoitti:Slovenia koutsilla näyttävä peruukki!
Grainger kirjoitti:Viikko kohta vakuuteltu, ettei Suomi sorru ylimielisyyteen tai tyhmiin jäähyihin. Joo-o.
Mulli kirjoitti:Helvetti joku urpo vihteltelee pilliin katsomossa. Kaks kertaa jo hämänny, että mitä se dumari viheltelee.