Otteluseurantaketju

  • 143 370
  • 1 098
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Master Chief kirjoitti:
Nore näytti melkein siltä että teki mieli itse lähteä tekemään maali.

koittais vain hoitaa oman pään tehtävänsä tosissaan
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
jupster kirjoitti:
Peli on kyllä ollut unettavan näköistä, mutta jotain tällaista osasi odottaakin ekasta pelistä.

Perinteistä Bullshit-bingoa. "Osasi odottaa". Joojoo. Jos Suomi johtaisi 6-0 sanoisit "Olin alusta asti varma että Leijonat aloittaa turnauksen todella terävästi"
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Hoki kirjoitti:
koittais vain hoitaa oman pään tehtävänsä tosissaan

Olisi hyvä, jos siellä Mäntylät ja muut kädettömät pakit pysyisivät poissa jäähyboksista.

Viikko kohta vakuuteltu, ettei Suomi sorru ylimielisyyteen tai tyhmiin jäähyihin. Joo-o. Mitä sitten meinaa, kun ensimmäisessä erässä Slovenian tapainen jättiläinen johtaa ottelua ja Suomi ottanut kolme tyhmää jäähyä?
 

aurinkolahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, AC Oulu
abc kirjoitti:
Mun mielestä parasta peliä tässä matsissa on esittäny tää Bergenheim-Viuhkola-Kallio..

Muita jotka samaa mieltä?

Ehkä termi "vähiten umpisurkeaa" kuvaa tilannetta paremmin.

ps.Olipa Slovenian 2-0 -maalissa mahtavaa oman pään pelaamista Nummelinilta. Mitä v***ua mies tekee alivoimassa?
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Tulppu kirjoitti:
Perinteistä Bullshit-bingoa. "Osasi odottaa". Joojoo. Jos Suomi johtaisi 6-0 sanoisit "Olin alusta asti varma että Leijonat aloittaa turnauksen todella terävästi"

Kyllä se turnauksen eka peli on aika perinteisesti ollut vaikea. Uskon kuitenkin, että jo toisessa erässä nähdään parempaa.

Älä leiki paskabingoa siitä, että mitä olisin sanonut, koska et minua tunne.
 

Hoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Grainger kirjoitti:
Suomi ottanut kolme tyhmää jäähyä?

Eipä noista tilanteista olisi tullut mieleenkään että jäähyä pukkaa. No jospa toiseen erään opittaisiin tuo uusi "linja"
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
jupster kirjoitti:
Älä leiki paskabingoa siitä, että mitä olisin sanonut, koska et minua tunne.

Monellakos nimimerkillä scarface on tällä palstalla...

Suomella on kaikki mahdollisuudet vielä nousta tasoihin. Kuitenkin on kaks täyttä erää vielä jäljellä. Nyt vaan hurja tsemppi päälle ja pikkusen tuuria, niin homma vielä kääntyy. Kädet hikoilee.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kyllähän pelin parasta antia lienee tuo Kopitarin maali. Mitä vittua se Nummelin teki siinä tilanteessa? Kahvilla kävi, santsikupilla saakka.

YV scheisseä, Berg ei sovi maskiin, kun kädet ovat mitä ovat. J.Jokinen ei ole sentteri. Tomi Kallio, Kallion Tomppa, ei ole tasaviisikoin löydettävissä kentältä, paitsi kiekonmenetyksessä lähimpänä suomalaisena, mutta YV:llä osuu. Mikko Koivu ei edelleenkään vakuuta hyökkäyspäässä, typeriä ratkaisuja toisensa perään.

Saa nähdä, mitä Erkka on kehitellyt, tuolla tavalla tulee piiiiitkät kisat.
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä kyllä ihailin Slovenian ylivoimaa - rauhallinen kiekonsiirtely ja paikoista maalit. Suomen passiivinen alivoima auttoi kyllä asiaa.

Suomi tän vie, kun avausmaali saatiin, mutta olihan siinä nyt hetkellinen piristysruiske, kun ei ihan ensiminuutista asti ollut selvää.
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
abc kirjoitti:
Mun mielestä parasta peliä tässä matsissa on esittäny tää Bergenheim-Viuhkola-Kallio..

Muita jotka samaa mieltä?

Bergenheim?
Viuhkola?

Onko ne käynyt kentällä kertaakaan? Mitään eivät ole saanet aikaiseksi.

Viuhkola tai Ruutu ykkösen keskelle. Bergenheim vilttiin.
 

Pauliina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Anahaim+Calgary,Manu,Kari Lehtonen<3
vaikka Suomi nyt jostain kumman ihmen syystä häviäisi, (mitä en kuitenkaan usko), niin tämä on vain jääkiekkoa! Ei elämää tärkeämpää :)
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Grainger kirjoitti:
Viikko kohta vakuuteltu, ettei Suomi sorru ylimielisyyteen tai tyhmiin jäähyihin. Joo-o.

Tässäpä syy. Saahan sitä vakuutella, mutta usein joukkue jolla on vähemmän hävittävää pelaa aktiivisemmin ja tähän perustuvat ensimmäisen erän jälkeen nähdyt numerotkin. Juuri siksi Suomen olisi tullut muistaa ettei Slovenian kaltaista joukkuetta pidä päästää johtoon, se paitsi saa siitä hurjasti virtaa, myös puolustaa sitä kynsin ja hampain.

Niin, otanpa tässä kuorman paskaa niskaani jo etukäteen ja totean että tuomarilinja on mieleeni. Ihan oikeaan suuntaan ollaan menossa.
 

Pauliina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Anahaim+Calgary,Manu,Kari Lehtonen<3
Lehtonen pitäis laittaa pois. Kädetön pakki! Ei MM-tasoo, valitettavasti!
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Helvetti joku urpo vihteltelee pilliin katsomossa. Kaks kertaa jo hämänny, että mitä se dumari viheltelee.
 

Pauliina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Anahaim+Calgary,Manu,Kari Lehtonen<3
jeeeeeeeeeeeeee <3 antti <3
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Helvetin hieno maali Miettiseltä.

Jaaha Tuomo koukitaan tylysti kumoon ja seuraava tilanne niin Hentu saa jäähyn turhan takia.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulli kirjoitti:
Helvetti joku urpo vihteltelee pilliin katsomossa. Kaks kertaa jo hämänny, että mitä se dumari viheltelee.

Nyt ei ole hetkeen kuulunut. Heitettiinköhän tyyppi ulos hallista?

Mieluumminhan aina tämmöstä tiukempaa peliä katselee kuin jotain kaameaa teurastusta.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös