Lauri kirjoitti:Mones maajoukkuemaali Böögille?
Aki on tehnyt maaleja niin paljon, että tietää milloin tuomari menee halpaan.tilliliha kirjoitti:Ihan vitun selvä potkumaali. Tarkoituksellinen ja ammattimiehen speelöögalla ohjattu. Leijonat Akille, lampaat dumarille.
Lauri kirjoitti:Aki on tehnyt maaleja niin paljon, että tietää milloin tuomari menee halpaan.
Joo nauroin samaa. Varmaan ajattelikin: "voi vittu, eikun hetkinen..?"fastasashark kirjoitti:Pakin vaistolla Aki veti pois kiekon maalista jälkitilanteessa :)
Mulli kirjoitti:Jarkko on kuningas!
Tärkeimpiä jätkiä joukkueessa ja ei turhaan ole vara kapteeni.
ranger kirjoitti:Aika vakuuttava esitys MM-isäntämaata vastaan siihen nähden, että joukkue pelaa lähestulkoon ilman keskushyökkääjiä.
Ranger
fastasashark kirjoitti:Pakin vaistolla Aki veti pois kiekon maalista jälkitilanteessa :)
onomoro kirjoitti:Mitä jarkko teki? Meni aivan ohi, kun alkoi stream tökkiä.
efektimies kirjoitti:Ja jos joku missasi sen ruudun taklauksen niin tuolta löytyy. Olin muuten kuulevinani että mertsi sanoin Ruudun saaneen PRK:n, joten pelannee seuraavassa pelissä.
Speedye kirjoitti:Jarkko Ruudulla menee hermot.. Yllätys yllätys. Ei voi ottaa noin koville.
Kiitos tästä. Hienoimpia ajoja mitä olen nähnyt. Kyllähän tosta ryntäyksestä voisi kakkosen tai max 2+2 antaa, mutta 5+20 käsittämätön tuomio. Tosin Eurooppa-säännöillä oikeutettu.efektimies kirjoitti:Ja jos joku missasi sen ruudun taklauksen niin tuolta löytyy. Olin muuten kuulevinani että mertsi sanoin Ruudun saaneen PRK:n, joten pelannee seuraavassa pelissä.
Daespoo kirjoitti:Vittu siellä turussa ollaan taas kassalla, kyseessä oli ottelun rumin taklaus joka osui suoraan Ruutua polviin, Änärissä tosta olisi hyvinkin saattanut seurata kunnon rähinä.
Jos olisit ikinä pelannut lätkää niin tiedät kuinka vaarallisia ko. taklaukset pahimmillaan on, vastaavaan loppui mm. Cam Neelyn ura.
Daespoo kirjoitti:Vittu siellä turussa ollaan taas kassalla, kyseessä oli ottelun rumin taklaus joka osui suoraan Ruutua polviin, Änärissä tosta olisi hyvinkin saattanut seurata kunnon rähinä.
Jos olisit ikinä pelannut lätkää niin tiedät kuinka vaarallisia ko. taklaukset pahimmillaan on, vastaavaan loppui mm. Cam Neelyn ura.
Eikös ne rumat taklaukset yleensä osu ilkeään paikkaan? Toki pitää miettiä taklattavan vastuuta, niin kuin Tuomon tilanteessa.Speedye kirjoitti:Kujalla taitaa joku muukin olla kuin minä.. Eiköhän rumin taklaus ollut kuitenkin velipoika Ruudun suorittama. Tai no.. Rumin voi olla väärä sana, mutta en nyt sanoisi tuota Latvian pojan taklaustakaan kovin rumaksi. Osui vaan aika ilkeään paikkaan, ei muuta.
Speedye kirjoitti:Osui vaan aika ilkeään paikkaan, ei muuta.
Speedye kirjoitti:Osui vaan aika ilkeään paikkaan, ei muuta.
Grainger kirjoitti:Ja samaan aikaan väität Tuomo Ruudun taklauksen olleen sikamaisinta koiruutta, mitä MM-kaukaloissa on koskaan ikinä tehty? Okei, hieno homma.
Kaikki polviin kohdistuneet taklaukset pitäisi ottaa pois kovalla kädellä. Suoraan ulos, jos vain vähänkään näyttää polvi vs. polvi -taklaukselta. Daespoo totesikin, että NHL:ssa tuosta olisi alkanut kunnon mylly. Joo joo, ei ole NHL:aa, mutta polviin ei saa siltikään taklata.
Antsu on hot.
Pitkään?Artsi kirjoitti:Polvitaklaukset ovat pahoja, siittä olen samaa mieltä, mutta kyllä ihmisen pää on sen verran tärkeä ruumiinosa, että päähän kohdistuneet taklaukset ovat äärettömän törkeitä tekoja. Tuomo näki kaverin olleen jo pitkän aikaa kyyryssä, joten ajoi tilanteeseen täysin tietoisena, että varmasti sattuu päähän. Tuossa taklauksessa ei ollut mitää hyvää ja kaunista, ei minkään liigan säännöillä. Taisi siinä Tuomo vaan purkaa turhautumistaan, kun itse pelissä hän ei tunnu saavan mitään hyödyllistä aikaiseksi.