Otteluseurantaketju to 3.11.2005

  • 46 380
  • 321
Tila
Viestiketju on suljettu.

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Todella ärsyttävä nasaaliääninen mikkihiiri kuuluu koko ajan Tynin selostuksen läpi.
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Voi jeesus. Mikä tässä kolmannessa erässä on? Toki koko vitun peli on varmasti ollut onnetonta skeidaa, mutta kolmas erä tuntuu sitä olevan poikkeuksetta joka pelissä.

EDIT: Jaa, 6-2? Kun olen saanut lähetettyä tämän viestin, niin peli on varmaankin 7-2?
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
ja 6-2
 

M10

Jäsen
Pakko nostaa hattua Alatalolle ja Jypille. Kova juttu, jos pitävät nollan nordiksella!

Onkos muuten tuota ifk-jyp peliä kommentoitu täällä vielä kertaakaan? Salmelainen?

Kalpa johtaa 6-2. Jokerit on vitsi ja Wade on ikoni.

Kova on kerhokin, jos ottelun hoitaa viidellä pakilla joista kaksi on teini-ikäisiä nobodyjä.
 

Bemo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Jokipojat
Ei hyvää päivää. Kalpa vie Jokereita ihan millai tahtoo. Mahtaa olla kavereilla melkoisia paineita jos tolla porukalla ei pärjätä liiganousijalle. Immosen puolella olen tässä alkukaudella ollut mutta ei voi enää edes sääliä. Melkoista perseilyä.
 

AIC

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
6-2!!! Kolme maalia 45 sekunnissa. Olikohan se viimeneinen niitti Waden uralle Jokereiden aitiossa?
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Eiköhän se ollut tässä Immosen osalta. Viimeinkin kärsimys voi olla ohi.
 
Kiitos Jokerit, kun ei näytä fanien urputus vaikuttavan niin Te joukkueena teitte työllänne sen mihin me emme pystyneet. Tämän ottelun jälkeen haluan kuulla Immoselta enää vain yhden one-linerin: "Minä eroan ja vien Lukkarilan mukanani kauas pois".
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Gags kirjoitti:
Merkkausvirheitä, eikö?

No nyt meni kyllä pari helppoa göehringille. Siltikin tätä peliä ei minun mielestäni hävitty/hävitä huonoon maalivahtipelaamiseen, vaan huonoon pelitaktiikkaan ja surkeaan viisikkopelaamiseen. Tähän kun vielä lisätään kurinalaisuuden puute ja turhautuminen, mikä kompensoituu turhina jäähyinä, niin lopputulos on tässä.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Kaitsu on kingi. Oujee, pinnat himaan, oujee. Jos PamPam ja Hannus olisi vielä meillä, niin pelihän olisi 1-5. Eli Tepsi on moraalinen voittaja kävi miten kävi. Ai eikö?

Tehkääs vielä yksi ja pitäkää Lukko loppupeli nollilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös