Otteluseurantaketju to 3.11.2005

  • 46 371
  • 321
Tila
Viestiketju on suljettu.

peikko#13

Jäsen
Huh huh, Kalpa-Jokerit 7-2. 10,9,8... Onko Immosen lähtölaskenta alkanut?
 

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hukkaviiva kirjoitti:
Varsinkin ku Wallinheimo joutuu lopettaan 35min kohdalla.

Loukkaantuiko Sinkku vai mitä? Joka on ollut radion äärellä, kertokoon? Tämähän tästä puuttui, että joukkueen tukijalka loukkaantuisi. Toivotaan, ettei ole vakavaa ja kerkeää parannella itsensä maajoukkuetauolla.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mä en saa noita SM-liigan sivujen tilastoja auki, onks Jokerit pelannu koko kolmannen erän ilman maalivahtia?
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Toivottavasti tässä ei käy legendaarisesti eli JYP menettää johtonsa. Juuri tuo kahden maalin johto on se pahin johto JYPille.

Jeesus tuo mikkihiiren humalainen kimitys alkaa vituttamaan.
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
45 sekuntia ja kolme maalia. ei paha.

tulos saattaa silti olla Jokereiden kauden positiivisin asia, mikäli sillä saadaan valmennuskaksikko&Goehring ulos.
 

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tota Immosen kädettömyyttä ja osaamattomuutta saada korvattua vaikka hommattais kaikenmaailman kovaltsukit sun muut. Nyt kenkää sille perseelle ja homma toimimaan maaottelutauon aikana. Tehkää siitä Immosesta vaikka maskotti jossei kenkää uskalla antaa, penkin taakse miehellä ei kyllä ole asiaa!
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
pappi kirjoitti:
7-2 Hauska kuulla mitä Wade selittää matsin jälkeen!
"Hyvä yritys mutta ei tänään riittänyt. Ehkä ensi kerralla sitten. Loistava jääkiekko-ottelu, tälläisiä niiden kaikkien pitäisi olla"
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Oikeesti, oon odottanut vauhdin hiipuvan. Mutta JyP hakkaa kaikki kotona ja vieraissa! Alatalolle ja reippaalle ilmeelle on nostettava hattua. Katkerana voi aina sanoa, että pleikkareissa ne on paperia eikä koskaan oo voittanu mitään - eikä voita.

Mutta suurista ilonhetkistä saavat jypiläiset nauttia par´aikaa. Antaa palaa!
 

tiikeri

Jäsen
Hele kirjoitti:
Loukkaantuiko Sinkku vai mitä? Joka on ollut radion äärellä, kertokoon? Tämähän tästä puuttui, että joukkueen tukijalka loukkaantuisi. Toivotaan, ettei ole vakavaa ja kerkeää parannella itsensä maajoukkuetauolla.

Vatsatauti iski, ei sen pahempaa.
 

jihde

Jäsen
Siren kirjoitti:
Tulosveto Kalpa-Jokerit 10-3 kuullostaa hyvältä, ei tää voi olla näin vaikeeta.
Maalivahdin vaihtoahan ei Wade tietenkään edes harkitse...
No jos tollasen 10-3 tulosvetolapun kanssa olis astellu pelin alkaessa hallille ni sille ois Kalpan omatki fanit nauranu.
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Hele kirjoitti:
Loukkaantuiko Sinkku vai mitä?

Tyni oli selvittänyt asian Kengältä: Sinkulla on vatsaflunssa.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Näin RY-pohjalta pieni toivomus: Anna nyt Hjallis Wadelle vielä aikaa näyttää kykynsä. Kyllä se siitä vielä.

Meikäläinen voisi oikeastaan ruveta nyt Jokeri-sympatiseeraajaksi. Ei ainakaan glory-hunteriksi voisi syyttää. UghUghUghUghUgh. Olen puro josta tuli tulimeri.

Kymppi täyteen Kalapa.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, All Blacks
"onhan KalPalla pelaamassa mm. raudankova Timo Kuuluvainen. Sen rinnalla Hyvöset ynnämuut on ihan turisteja!"

Timo Kuuluvainen, 2+1 tällä hetkellä :)
 

Peacemaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Käy Waltteria sääliksi:) No ei nyt sentään. Joku savolainen joka uskoi omiin saa tänään veikkaukselta hyvät fyrkat.

Jahas, SaiPa kavensi, 2-5.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Möksy kirjoitti:
Tyni oli selvittänyt asian Kengältä: Sinkulla on vatsaflunssa.
Eli Sinkulle meni paskat housuun. Toivottavasti niin ei käy JYPille pelillisesti lopussa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Mun käy jo Wadea sääliksi. Mukavanoloinen kaveri noin narriksi...mutta ei se taida raukka goutsaamisesta mitään ymmärtää.

Ja HIFKillekin on tulossa (vaihteeksi) kuokkaan... *huoh*
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
kissankarva kirjoitti:
Mä en saa noita SM-liigan sivujen tilastoja auki, onks Jokerit pelannu koko kolmannen erän ilman maalivahtia?
Tyhjä maali vastaa Göringiä. Peittävät aivan yhtä paljon. Eihän Göring edes näe sen maaliviivan yli, raukka vielä kompastuu siihen. Plussaksi tyhjälle maalille laskettakoon, ettei se ainakaan pysty imuroimaan ohimeneviä vetoja maaliin.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Mä ooooon niin onnellineeeen... että olen puolet tästä kaudesta palvelemassa isäinmaata metsän keskellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös