Otteluseurantaketju To 28.3.2013 SM-liigan 6. puolivälierät & 3. liigakarsinta

  • 234 352
  • 799
Tila
Viestiketju on suljettu.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä toi tunnelma on aivan huikea. Jo pelkällä melulla ansaitsee mennä välieriin.
Tämänkin vuoksi toivoisin Ässät-Lukko finaalia. Tunnelma katsomossa olisi todella infernaalinen.

Nyt on pelin kulminaatiopiste. Jos Jokerit tekee pian maalin, niin se saa itseluottamusta. Jos ei tule maaleja pian tai Lukko tekee kohta, niin homma on siinä.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Veikkaan: Ruutu-Ben-Amor-Valtonen

Yle puheen selostuksesta ei vittu saa mitään selvää. Selostaja jaarittelee enimmäkseen fanikatsomoista ja vanhoista asioista. "Taisi olla vuonna sejase kun viimeksi oli tällainen tunnelma täällä"

Älä unohda Sailiota ja Liivikkiä! Liivik on ainoa joka tietää missä ne asuu! Ainii ne ei pelaa Jokereissa.
 

paraspelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mitä tapahtuu Hakametsässä? Ainakin tulosseurannan perusteella Jukureilla on flow päällä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Veikkaan: Ruutu-Ben-Amor-Valtonen
Ei jotenkin osu Jokereihin. Olen omista Jokerien junnuajoista asti pitänyt isona arvona sitä, että kun hävitään niin tehdään se vittu reilusti. Kyllähän vitutus on luokkaa mega, mutta minä uskon, että siellä on Ossia ja Jani Ritaa pitämässä Jokerien perinnettä yllä. Turha rutista kun on paskat housussa.

EDit. Toki ymmärsin JHagin virneen !
 

Zoltán

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967 - 2013
Semir Ben-Amor on Jokerien surullisen playoff-kevään ainoa hymyn aihe.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Nyt on Dufvamaista itseluottamusta tuossa pelissä. Muistan kun Jyväskylässä koko katsomo taputti kun KalPa piti kiekkoa 3 minuuttia putkeen - omassa päässä.

Ja samalla Jokereiden nelonen, jolle olen huutanut lisää peliaikaa, kaventaa! 3-1!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Pelasin aikanaan 5-divarissa fudista ja koin livenä, kuinka vastustajan kenttäpelaajat aukoivat päätään omalle huonolle veskarilleen. Verkkokalvoilleni on piirtynyt kuva, kun jossain vaiheessa tämä kolhun kulmaansa saanut veskari ryntää silmäkulma vertavaluen pallo kädessä kohti rankkarialueen rajaa ja huutaa: "Taistelua!" Ja tokihan hän juoksi rajan ylitse asti.

SBA, Liivik = playoffpelaajia.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Mitä tapahtuu Hakametsässä? Ainakin tulosseurannan perusteella Jukureilla on flow päällä.

Jukurit painaa päälle hemmetin urhokkaasti, mutta Ilves puolustaa omaa aluetta kärsivällisesti ja pitää Jukurit poissa parhaimmilta maalintekopaikoilta.
 

URM-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS, URM
Alkaa Narreilla tulla kiire... Kohta banaanit ja muut rantalelut kehiin. Vai pitäisikö jotain erikoista kuten KHL:ssä Jos vaikka Lapskoussia kehiin :-)
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä raumalaiset huutavat? Äijänsuolla - Kotona?

Minä olin kuulevinani yhdessä vaiheessa "Tappara - meidän huora"... Mutta jotain "meidän pojista" ne varmaan huutavat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös