Hirmumyrsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Veikkausia Jokereiden ketjuista jos peli on 3-0 kun peliaikaa on jäljellä 57 sekuntia?
. Tappara on pomminvarmasti finaaleissa
Älä edes yritä sijoittaa itseäsi samalle viivalle muiden kanssa tässä asiassa.
Itse laittanut merkille saman. Tää peli verrattuna JYP-HPK sarjaan on kyllä kamppailupelaamisen osalta eritasoa. Tässä ei oteta miestä läheskään samalla lailla vaan miehet pääsevät luistelemaan vapaasti ilman vastustajan häirintää. JYP-HPK oli kyllä todellista painia tähän verrattuna, varsinkin maalien edustoilla. Se on sitten jokaisen itse päätettävissä onko se viihdyttävää...
Ruutu-Hahl-Hännikäinen. Vaihtoehtoisesti se, joka sattuu olemaan vuorossa.Veikkausia Jokereiden ketjuista jos peli on 3-0 kun peliaikaa on jäljellä 57 sekuntia?
Ei ole sääntökirjaa tässä, mutta sieltä ei taatusti löydy perusteita tuolle hylkäykselle.
Ylpeys käy lankeemuksen edelle.
Sanoi Jyppiläinen keväällä 2011.
Veikkausia Jokereiden ketjuista jos peli on 3-0 kun peliaikaa on jäljellä 57 sekuntia?
Ruutu-Hahl-Hännikäinen.
Et ole ilmeisesti ikinä pelannut joukkueessa jossa maalivahti vuotaa, se nyt vain lamaannuttaa kenttäpelaajat aika pahasti kun luotto omaan veskariin on 0% ja tuollainen 3 laukausta ja tilanne 2-0 aiheutti shokkireaktiona, siihen vielä saatiin hetken päästä 3-0 Majeskyn virheestä niin tuo mitä Jokereissa ollaan nyt nähty on ihan seurausta siitä. Mikään joukkue ei tuolla veskaripelillä olisi saanut kauheaa painetta ja raivoa päälle.
No en väittänytkään etteikö tämän vuotinen olisi sulamista. Lähinnä tartuin siihen, ettei Jokereiden sulaminen nyt sentään jokakeväistä ole.
Lukko vielä pari maalia, tahtoo rahaa.
Miksen? Minä itken tuomareista paljon, kun sinua näyttää kinnostavan kommentoida niitä minun itkemisiä. Viestimäärätkin varmaan suhteellisen tasoissa.