Mainos

Otteluseurantaketju To 28.3.2013 SM-liigan 6. puolivälierät & 3. liigakarsinta

• 234 846
  • 799
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Veikkausia Jokereiden ketjuista jos peli on 3-0 kun peliaikaa on jäljellä 57 sekuntia?

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Älä edes yritä sijoittaa itseäsi samalle viivalle muiden kanssa tässä asiassa.

Miksen? Minä itken tuomareista paljon, kun sinua näyttää kinnostavan kommentoida niitä minun itkemisiä. Viestimäärätkin varmaan suhteellisen tasoissa.

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
Itse laittanut merkille saman. Tää peli verrattuna JYP-HPK sarjaan on kyllä kamppailupelaamisen osalta eritasoa. Tässä ei oteta miestä läheskään samalla lailla vaan miehet pääsevät luistelemaan vapaasti ilman vastustajan häirintää. JYP-HPK oli kyllä todellista painia tähän verrattuna, varsinkin maalien edustoilla. Se on sitten jokaisen itse päätettävissä onko se viihdyttävää...

No onhan se nyt helvetin hienon näköistä johonkin vapaaohjelmaan verrattuna missä Ruutu heittää kolmoisshalkovia pienimmästäkin syystä. Flyers-Penguins pelissä oli tässä taannoin aika eeppinen maalineduspaini.

edit. Vokoun ei mahtunut edes maalivahdinalueelle.

Nicklas Grossmann scores off a scrum in the net-Flyers vs Penguins 2/20/13 - YouTube

menee youtubeen...

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Ei ole sääntökirjaa tässä, mutta sieltä ei taatusti löydy perusteita tuolle hylkäykselle.

maalia ei voi hyväksyä, jos peli on vihelletty poikki. Ei tuossa mitää maalia hylätty edes. Ei kai sitä pelikatkoilla voi limppua reppuun laittaa.

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Jukureilla erittäin vahva alku kolmanteen erään. Ilves ei pääse kotipesältä ulos millään. Ykkösluokan tekopaikat uupuu kuitenkin vielä.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Jukurit erittäin terävästi kolmanteen erään ja pitkä pyöritys Ilveksen päädysssä. Viimeinen maltti kuitenkin puuttui eikä kunnon vetopaikkaa saatu aikaiseksi. Näinköhän Jukurit pystyy nyt pitämään vauhtia edellisiä otteluita pidempään.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ruutu-Hahl-Hännikäinen.

Veikkaan: Ruutu-Ben-Amor-Valtonen

Yle puheen selostuksesta ei vittu saa mitään selvää. Selostaja jaarittelee enimmäkseen fanikatsomoista ja vanhoista asioista. "Taisi olla vuonna sejase kun viimeksi oli tällainen tunnelma täällä"

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Et ole ilmeisesti ikinä pelannut joukkueessa jossa maalivahti vuotaa, se nyt vain lamaannuttaa kenttäpelaajat aika pahasti kun luotto omaan veskariin on 0% ja tuollainen 3 laukausta ja tilanne 2-0 aiheutti shokkireaktiona, siihen vielä saatiin hetken päästä 3-0 Majeskyn virheestä niin tuo mitä Jokereissa ollaan nyt nähty on ihan seurausta siitä. Mikään joukkue ei tuolla veskaripelillä olisi saanut kauheaa painetta ja raivoa päälle.

Joo en ole pelannut. Tarkoitin tässä enemmänkin sitä, että mailapelaaminen ja muu estäminen ei kuulu kummankaan joukkueen "vahvuuksiin". En tiedä miltä se sitten näyttää jos Jokerit saa vapauttavan maalin.

Kynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No en väittänytkään etteikö tämän vuotinen olisi sulamista. Lähinnä tartuin siihen, ettei Jokereiden sulaminen nyt sentään jokakeväistä ole.

Itsellänikin oli sellainen fiilis, että Jokerit olisi useinkin flopannut pleijareissa, mutta eihän tuo pidäkään paikkaansa. Tarkistelin. Viimeisen kymmenen kauden aikana (tämä kausi mukaanluettuna) Jokerit on pelannut kahdeksan sellaista playoff-sarjaa, joissa sillä on ollut kotietu. Jos se nyt putoaa Lukolle, on se vasta toinen hävitty sarja näistä kahdeksasta. On 75% aika kelpo voittoprosentti (tosin tuskin lohduttaa Jokeri-faneja tänä iltana). Sitä nyt ei voi pupellukseksi laskea, jos altavastaajana aloittaa runkosarjassa paremmin sijoittunutta vastaan ja häviää sarjan.

Runkosarjassa on sen sijaan kulkenut melkein vuodesta toiseen heikommin kuin ennakko-odotuksissa on arveltu. Tällä kaudella tosin tuli runkosarjan kannu Ilmalaan, mutta sekään tuskin Jokeri-faneja tällä hetkellä lohduttaa.

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä toi tunnelma on aivan huikea. Jo pelkällä melulla ansaitsee mennä välieriin.

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miksen? Minä itken tuomareista paljon, kun sinua näyttää kinnostavan kommentoida niitä minun itkemisiä. Viestimäärätkin varmaan suhteellisen tasoissa.

Olen alkanut ivailla tolle paskanjauhannalle vasta viime kertoina säännöllisesti, mutta yhteensä korkeintaan kymmenen kertaa olen asiasta maininnut. Sinä olet yleensä yhden otteluseurantaketjun viiteen ensimmäiseen sivuun ehtinyt jo yli kymmenen kertaa kitistä tuomareista, joten tuo nyt on täyttä kuraa mitä selität. Muutenkin aivan saatanan rasittavaa tuollainen, etenkin kun olet todella usein tuomarien suhteen väärässä. Ai miksi? No olisko värilasit. Silmiin sattuu lukea tuollaista urpoilua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.