Otteluseurantaketju to 23.9.2010

  • 122 402
  • 416

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Haapakoskelle kenkää :D No ei.. Hyvä pelikaanit! Nyt on lukko saanu vähän otetta pelistä. Toivottavasti eivät tee maalia.

No tässä erässä ei oikein mitään hyvää ole ollut kuin AV-peli. Mutta katsellaan, kumpaan suuntaan vaan voi kääntyä tää peli.
 

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Helvetti tuota hommaa. Saatana kaks kertaa käyty jäähyllä ja heti omissa soi. Sitte itse ylivoimalla ei saada kiekkoa sisään mistään. Ihan käsittämätöntä hommaa. Hienoa saatana.
 

TPS4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei JYP ole joutunut esittämään mitään ihmeellistä. Rutiinipeliään pelaavat ja se riittää tätä tepsiä vastaan. Taisi katketa peli jo 1-0 maaliin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
MIelonen 3-1!

Ja yyvee jatkuu vielä...
 

Pianisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saipan oma poika Juho Mielonen teki 1-3! Elintärkeä maali.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Kärpät ei ole vittu koko kaudella vielä osunut ylivoimalla. 0/18 näyttäisi olevan YV-tehot. NYT JO!?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Voi herran perse. Hobitti rankoo. 1-3. Hyvää yötä lampaat. No, Dale tulee ja pelastaa. Pronssiottelussa ollaan!
 

Wolves

Jäsen
1-3 Juho Mielonen

Urho TV:n toimiessa kuin unelma (ts. ei toimi), olen kuunnellut matsia Eero Taurun selostuksia. Kolmesti (poislukien tauko) olen perseeni nostanut penkistä ja kolmesti Ässät on takonut kiekon reppuun

Enää en tästä nouse kuin erätauolta...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPa se osaa nämä jännäreiden kirjoittamiset. Millonkohan tulee se kohta, missä alakynnessä oleva pääsee niskan päälle.

Sitä odotellessa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös