HIFK:lla ottelun aikana kaksi tolppaaa ja yksi ylärima, muuten ei oo tapahtunu hyökkäyssuuntaan yhtään mitään.
Kj sekoittaa kenttiä, ARG on tehnyt paluun.
Ahlqvist pelaa itseään KalPan ykkösveskariks juuri nyt. Jospa se tästä lähtis koko joukkueella...?
Hienosti menee meillä, johdetaan pitkissä varmaan 43-2....huikeeta kävelyä kyllä ja kiinnostus äijillä peliin 110.
Tämä on otteluseurantaketju, et ole ihan tainnut sisäistää miksi tämä on olemassa...Ja jokainen vitun Ässä fani tulee tänne huutamaan Mielosen maalia? Onko se jotain ihmeellistä?
Ja jokainen vitun Ässä fani tulee tänne huutamaan Mielosen maalia? Onko se jotain ihmeellistä? Kivahan se on että joskus voitatte. Se on vähän sama ku itte tulis huutelemaan tänne jokaisesta kilon pippuripihvin palasesta tänne. 0.47. Nakkikastike 79g 0-1. 257g Nakkikastike (sinappi, pippuri) 0-2 yms.
Vittu hitsatkaa, mua ei kiinnosta, itse sentään tutkin pilluja. Hei hei.
Vittu hitsatkaa, mua ei kiinnosta, itse sentään tutkin pilluja. Hei hei.
Tepsin pelaaminen on kuin suoraan painajaisesta. Ihan kuin kukaan ei olisi kiekkoa ennen nähnytkään ja Leime suolapatsailee penkin takana.
JYPpi hallitsee puolivaloilla mielin määrin. Ehkä TPS lähti Jyväskylään tavoitteena niukka tappio?
Muista Hippokrateen vala :)Vittu hitsatkaa, mua ei kiinnosta, itse sentään tutkin pilluja. Hei hei.
Muista Hippokrateen vala :)