Toivottavasti tämä mies ei enää pelaa näissä playoffeissa. Aaron Asham, mitä helvettiä?
Noista Weber on ainut, joka pelaa sääntöjen rajamailla (ei kokoajan, mutta Zeta case), mutta pudotti myös kintaat! Tuo yks vitun neiti on sata kertaa pahempi rotta, joka vaan vääntää itkua jokaisesta tilanteesta, vaikka olisi itse ne aiheuttanut. Pistää kyllä ihan kunnolla vihaksi tuo Crosby. Pitkään aikaan en oo nähnyt Crosbyn pelaavan ja aloin jopa pitämään Pensistä, mutta kyllä yhellä pyyhkäisyllä hävisi kaikki myötätunto Pittburghia kohtaan! Joku vois ajella ton Cindyn kylmäks tuolta.
Varsinkin jos on tuollainen rotta ja hakkaa surutta vastustajan vahtia näpeille ja tekeej jäynää ja on itse kokoajan tökkimässä, niin vastatkoon puhelimeen, eikä alkaisi vain parkua!
Toivottavasti tämä mies ei enää pelaa näissä playoffeissa. Aaron Asham, mitä helvettiä?
http://i1131.photobucket.com/albums/m545/dimagus/2011-2012%20NHL%20Season/2011-2012%20NHL%20Playoffs/AshamCrosscheck-Philadelphia04152012.gif
Ei sinänsä tappelu, mutta säälittävää rottailua kapteenilta kopauttaa vastustajan hanska kauemmas. Ihan aiheesta Giroux meni Crosbylle siitä avautumaan. Ja sen jälkeen saatiin mukavat hulinat - eli toisaalta kiitos Sidneylle ekan erän euforian ylläpitämiselle.
Aivan mahtava sarja.
Kyllähän Sid ihan oikein yrittää kääntää peliä, mutta kun selässä lukee Crosby niin teot ovat automaattisesti typeriä?! Ashamin tempun tuomitsen sitten taas totaalisesti. Hyi helevetti.
Näyttää tehoavan tuo ärsyttäminen tehokkaasti katsojiinkin, kyllä kelpaa!
Nyyh menetimme yhden fanipojan. Hyvin näyttää Crosby hoitavan ärsyttämistä, äsken joukkueen paras hyökkääjä ja puolustaja oli kimpussa. Näyttää tehoavan tuo ärsyttäminen tehokkaasti katsojiinkin, kyllä kelpaa!
Olipas erä, näin Pens fanina hermot ihan riekaleina. Crosby itkemisestä sen verran että Sid ei todellakaan lyönyt tahallaan Brytziä räpylään, koitti lyödä riparia. Giroux haki Sidin pois pelistä, jos oisin itse ollut Crosby oisin ton piipittäjän pamauttanut jään pintaan huolella, kuka oikeesti luulee että Crosby häviäisi Girouxille tappelussa? Asham toivottavasti herätit tän joukkueen nyt oikeesti pelaamaan! Noin minäkin olisin tehnyt prkl!
Joo todellinen rottailu siirtää kaverin hanskaa. On se rotta.
Minä luulen että syynä on tuo aiemmin mainittu, eli Timonen vs. Letang aloittivat aika yksipuolisen tappelun Giroux vs. Crosby pyörähtelyn jälkeen, tai siis hieman heidän startin jälkeen.EiköhänTimonen olisi lentänyt pihalle senkin takia, koska paita tuli pään yli. Ei siis ollut sitä remmiä, joka pitää paidan housuissa kiinni.
No sanotaanko sitten niin, että tällä suorituksella pääsee taistelemaan herrasmies-pelaajan tittelistä?
Kyllä tässä vielä ainakin yksi ylilyönti nähdään ja kohteena voi hyvinkin olla numero 87.
Näinkö muuten omiani vai tökkäsikö Giroux sormellaan Crosbyn C-kirjainta?