Otteluseurantaketju su-ma ilta/yö 15.4-16.4.2012

  • 147 375
  • 993

Advertius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Itsemoderointi
Ennen pidin Crosbya hienona kapteenina, en enää. Temput mitä hän tekee jäällä sopivat neloskentän rotalle, ei joukkueen ykkössentterille ja kapteenille. Crosbyn temppuilu kertoo kaiken oleellisen koko Penquinsin henkisestä tilasta. Focus ei ole omassa tekemisessä. Luottoa ei ole omiin.

Sommaren är kort.
 
Nää on näitä nyky NHL:n turhia sääntöjä. Eli jos yksi tappelu on menossa ja toinen tappelu alkaa sen jälkeen niin nämä toiset myllyttäjät saavat automaattisesti game misconductin.

Ihan oikeastiko? Älytön sääntö. Varsinkin kun Timonen oli itse aloittamassa koko kahakkaa, mutta ei ehtinyt sitten ilmeisesti pudottaa Letangin kanssa kintaitaan ennen toista hanskausta. Ymmärrän kyllä säännön sellaisissa tapauksissa, jossa selkeästi jälkikäteen aloitetaan toinen tappelu, mutta että nyt nähdyn kaltaisessa tilanteessa? Buu...
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Keith Jones on kyllä melkoinen itkupilli. Ärsyttänyt tuo naama jo siitä asti kun kaukalossa luisteli. Melkein yhtä ärsyttävä jääkiekkopersoona kuin Jack Edwards.
 

ipaz

Jäsen
Saa taklata. Enhän mä sitä valita. Ihmettelen vain sitä miksei Asham olisi saanut tilannetta "kostaa". Meinaatko, että vaatii pelaajalta suurtakin taitoa tehdä Schennin kaltainen takalus? Vielä niin ettei se tuollaisessa tilanteessa aiheuta vastareaktiota?

Vetämällä poikkari naamaan? Tavallisesti noista kovista niiteistä ollaan pudotettu reilusti hanskat. Ashamilta karkea arviointivirhe ja Shanahanin haastattelu odottaa.

edit. Vastaus kysymykseesi: Itseasiassa vaatii. Kovaa ja puhtaasti taklaaminen on oma taitonsa ajoituksen ja vartalokontaktin kera. Ei onnistu ihan joka suharilta.
 

MrDownhouse

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Älkää nyt viittikö, siellä ku ois Crosbyn tilalla esim. Toews, Brown tai Weber samalla tavalla hämmentämässä tappiotilanteessa ni porukka ois täällä ihan mehuissaa kui hienosti kapteeni ottaa roolia ja koittaa kääntää tilannetta. Totta helvetissä Crosby koittaa päästä Flyersin ihon alle, jos se ois vaikka se ratkaseva asia joka tän sarjan lopulta kääntää. Ei Crosby tässä omaa peliään ole tuhoamassa ja niin kauan kun se saa myös Flyersin parhaita pelaajia mukaan noihin touhuihin, ni ei myöskään joukkueensa peliä. Eri asia olisi, jos sieltä alkais tulla tyhmiä väkivaltasuusjäähyjä ja joukkueelle jatkuvasti alivoimaa, mutta näin ei ainakaan toistaiseksi ollut.

Kapteeni on nyt näyttänyt, että taistellaan - ehkä nyt siellä muutkin alkaa tehdä oikeasti kaikkensa voittamisen eteen ja sitä kautta oikeasti niitä voittoja alkaisi tulemaankin!
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Olin näköjään väärässä kun kuvitellessani, ettei tuo Fleuryn torjuntaprosentti voi enää tuosta 80:stä tippua. Uskomaton ottelusarja kyllä kaikin puolin...
 

August

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Menossa kauden 2011-2012 paras ottelu. Pelaajilla ihan hieman tunteet pinnassa..Toivotaan, ettei intesiteetti laske toisessa erässä
 

ipaz

Jäsen
Ihan oikeastiko? Älytön sääntö. Varsinkin kun Timonen oli itse aloittamassa koko kahakkaa, mutta ei ehtinyt sitten ilmeisesti pudottaa Letangin kanssa kintaitaan ennen toista hanskausta. Ymmärrän kyllä säännön sellaisissa tapauksissa, jossa selkeästi jälkikäteen aloitetaan toinen tappelu, mutta että nyt nähdyn kaltaisessa tilanteessa? Buu...

EiköhänTimonen olisi lentänyt pihalle senkin takia, koska paita tuli pään yli. Ei siis ollut sitä remmiä, joka pitää paidan housuissa kiinni.
 

Haukijärvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Saa taklata. Enhän mä sitä valita. Ihmettelen vain sitä miksei Asham olisi saanut tilannetta "kostaa". Meinaatko, että vaatii pelaajalta suurtakin taitoa tehdä Schennin kaltainen takalus? Vielä niin ettei se tuollaisessa tilanteessa aiheuta vastareaktiota?

Poikittaisella kaulaan ja nyrkillä niskaan? Ei siinä kovin hyvin käynyt kun muuan Bertuzzi lähti kostoretkelle muutamia vuosia sitten
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tätä on jo kyllästymiseen asti todettu, mutta vielä se on sanottava: vitun huikea peli menossa, aivan mahtava! Yksinkertaisesti täydellinen avauserä.
 

arska07

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Kärpät, Patrik Laine
Kyllähän Sid ihan oikein yrittää kääntää peliä, mutta kun selässä lukee Crosby niin teot ovat automaattisesti typeriä?! Ashamin tempun tuomitsen sitten taas totaalisesti. Hyi helevetti.
 

Ralph

Jäsen
Älkää nyt viittikö, siellä ku ois Crosbyn tilalla esim. Toews, Brown tai Weber samalla tavalla hämmentämässä tappiotilanteessa ni porukka ois täällä ihan mehuissaa kui hienosti kapteeni ottaa roolia ja koittaa kääntää tilannetta.

Hieman eri asia, jos kovaotteinen Weber myllyttää kuin neitimäisyyksistään tunnettu Crosby myllyttää. Tosin jos Crosby noilla otteilla haluaa vain eroon neiti -nimittelystä.
 
EiköhänTimonen olisi lentänyt pihalle senkin takia, koska paita tuli pään yli. Ei siis ollut sitä remmiä, joka pitää paidan housuissa kiinni.

Jaa siitäkin lentää NHL:ssä pihalle? Olen selvästikin seurannut liian vähän liigaa...

Hyihyi Timosta kun et osannut varautua moiseen ja laittanut fighting strapia paikoilleen.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Marc-Andre Fleury, Top-5 maalivahti... omassa joukkueessaan.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ihan oikeastiko? Älytön sääntö. Varsinkin kun Timonen oli itse aloittamassa koko kahakkaa, mutta ei ehtinyt sitten ilmeisesti pudottaa Letangin kanssa kintaitaan ennen toista hanskausta. Ymmärrän kyllä säännön sellaisissa tapauksissa, jossa selkeästi jälkikäteen aloitetaan toinen tappelu, mutta että nyt nähdyn kaltaisessa tilanteessa? Buu...
Niinpä. Nämäkin on vähän tuomareista johtuvia päätöksiä ilmeisesti. En nyt jaksa alkaa sääntöjä kaivamaan asiasta mutta esim taannoisessa Rangers vs Devils pelissä alkoi kolme tappelua yhtä aikaa mutta kukaan ei saanut muuta kuin 5min.

Mutta tässä kahakassa ei kyllä omasta mielestäni olisi pitänyt jakaa kuin 5min jäähyjä. Yhteen hiileen puhallettiin :-)
 

Baldrick

Jäsen
Noista Weber on ainut, joka pelaa sääntöjen rajamailla (ei kokoajan, mutta Zeta case), mutta pudotti myös kintaat! Tuo yks vitun neiti on sata kertaa pahempi rotta, joka vaan vääntää itkua jokaisesta tilanteesta, vaikka olisi itse ne aiheuttanut. Pistää kyllä ihan kunnolla vihaksi tuo Crosby. Pitkään aikaan en oo nähnyt Crosbyn pelaavan ja aloin jopa pitämään Pensistä, mutta kyllä yhellä pyyhkäisyllä hävisi kaikki myötätunto Pittburghia kohtaan! Joku vois ajella ton Cindyn kylmäks tuolta.

Varsinkin jos on tuollainen rotta ja hakkaa surutta vastustajan vahtia näpeille ja tekeej jäynää ja on itse kokoajan tökkimässä, niin vastatkoon puhelimeen, eikä alkaisi vain parkua!
 

MrDownhouse

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Hieman eri asia, jos kovaotteinen Weber myllyttää kuin neitimäisyyksistään tunnettu Crosby myllyttää. Tosin jos Crosby noilla otteilla haluaa vain eroon neiti -nimittelystä.
Kerro toki, miten se on eri asia? Luulen myös ettei Crosbya paljoakaan kiinnosta millä nimellä häntä kutsutaan, jos se nimi on lopulta kuitenkin siinä Cupin kyljessä.
 

PinQ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei se Crosby sentään ketään siellä ole tappanut tai yrittänyt, esimerkinä nyt viimeyön peleistä Burns & Hagelin. Toki pientä turhaa tökkimistä turhautuneena tilanteesta mutta hamekangasta päälle siellä!
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
Herätkää, siellä tappeli muutkin kuin Crosby. Girouxilla kestää kasetti, mutta Crosbyllä ei?

Ei sinänsä tappelu, mutta säälittävää rottailua kapteenilta kopauttaa vastustajan hanska kauemmas. Ihan aiheesta Giroux meni Crosbylle siitä avautumaan. Ja sen jälkeen saatiin mukavat hulinat - eli toisaalta kiitos Sidneylle ekan erän euforian ylläpitämiselle.

Aivan mahtava sarja.
 
Saa taklata. Enhän mä sitä valita. Ihmettelen vain sitä miksei Asham olisi saanut tilannetta "kostaa". Meinaatko, että vaatii pelaajalta suurtakin taitoa tehdä Schennin kaltainen takalus? Vielä niin ettei se tuollaisessa tilanteessa aiheuta vastareaktiota?

Ei täällä nyt kukaan Schenniä minään maailman parhaana taklaajana pidäkään. Hieno pommi ja kyllä noista kuitti voidaan antaa, mutta Ashamin suorittama kosto ei nyt ollut mikään onnistunut kuitti, vaan turhautuneen pelaajan hölmö ratkaisu, josta on odotettavissa jatkoseuraamuksia. Eli Asham on sivussa ensi kauden alusta jokusen matsin, sillä tämä kausi tuskin enää yhtä ottelua pidempään kestää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös