C.Simon kirjoitti:Mikä vaivaa Pasia?
JJ20 kirjoitti:Haakana Bluesilta jäähylle, toivottavasti Blues tekee nyt alivoimalla. :) jotta tolvasen potkut olisivat taas lähempänä.
Miksei saa päästää? Lukko EI nouse. :D Tolvanenkaan ei taida nousta.Js11 kirjoitti:Lukko nousee! Pakko nousta.. tai ainakaan Langkow ei saa päästää enää yhtään!
Oikea asenne! Toivottavasti 9-1 ei riitä.LukkoUkko79 kirjoitti:Harmi, kuinka lähellä oli Bluesin 3. maali. Mulla on tulosvedossa 9-1 Bluesille, joten maaleja Blues, maaleja.
LukkoUkko79 kirjoitti:Hyvä Espoo, nyt ollaan taas askeleen lähempänä Tolvasen potkuja.
Beast kirjoitti:Hoohoo. Lopeta tommonen. Ei teiän joukkueelta voi ton enempää oottaakkaan, ei se valmentajan vaihdos mitään auta.
JJ20 kirjoitti:Oikea asenne! Toivottavasti 9-1 ei riitä.
Erä päättyi, Bluesin pitäisi erässä pystyä parempaan.
LukkoUkko79 kirjoitti:Ton oli pakko olla provo...
Ootkos nähny monta Lukon peliä tällä kaudella? Tolla porukalla ei ole sellaista taistelutahtoa ja yritystä, mitä voisi olla. Joku toinen valmentaja voisi saada äijät pelaamaan paremmin.
Beast kirjoitti:Teiän puolustus vuotaa.
Mä oon 100% Lukko-kannattaja, en Lukko-"kannattaja". Siks tahtoisinkin valmentajan vaihtuvan ja Lukolle jonkun sellasen valmentajan, joka luo taistelutahtoa pelaajiin ja pistää pojat voittamaan. Mut jos jutellaa pelistä tästä edespäin.Saku #11 kirjoitti:Vtu mitä tsoukkeja nämä muutamat Lukko"kannattajat". Toivottavasti Tolvanen valmentaa Lukkoa vielä vuonna 2010.
Liigapörssi.JJ20 kirjoitti:Miksei saa päästää? Lukko EI nouse. :D Tolvanenkaan ei taida nousta.
Saku #11 kirjoitti:Vtu mitä tsoukkeja nämä muutamat Lukko"kannattajat". Toivottavasti Tolvanen valmentaa Lukkoa vielä vuonna 2010.