Otteluseurantaketju su. 20.11.2005

  • 5 670
  • 56
Tila
Viestiketju on suljettu.

Bemo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Jokipojat
Ketään ei tunnu sen suuremmin kiinnostavan mutta kerrotaan kuitenkin Bluesin siirtyneen johtoon Kari Kalton osumalla. Jes, tulosvetoon toi tekee heti hyvvää.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvä Espoo, nyt ollaan taas askeleen lähempänä Tolvasen potkuja.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Saarela syötti komeasti Uhlbäckille, joka kuittaa: 2-0.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kivasti tuntuu pyörivän ramonan selostuksen perusteella. Kukas tämä selostaja muuten on? Ihan asialliselta vaikuttaa.

Onko lukko oikeasti niin heikko joukkue, että blues pystyy pyörittämään peliä vai onko pojilla kevyet luistimet jaloissa?
 

JJ20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauman
Haakana Bluesilta jäähylle, toivottavasti Blues tekee nyt alivoimalla. :) jotta tolvasen potkut olisivat taas lähempänä.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Harmi, kuinka lähellä oli Bluesin 3. maali. Mulla on tulosvedossa 9-1 Bluesille, joten maaleja Blues, maaleja.

Kerroin olisi yli 2000...
 

JJ20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauman
LukkoUkko79 kirjoitti:
Harmi, kuinka lähellä oli Bluesin 3. maali. Mulla on tulosvedossa 9-1 Bluesille, joten maaleja Blues, maaleja.
Oikea asenne! Toivottavasti 9-1 ei riitä.
Erä päättyi, Bluesin pitäisi erässä pystyä parempaan.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
LukkoUkko79 kirjoitti:
Hyvä Espoo, nyt ollaan taas askeleen lähempänä Tolvasen potkuja.

Hoohoo. Lopeta tommonen. Ei teiän joukkueelta voi ton enempää oottaakkaan, ei se valmentajan vaihdos mitään auta.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Beast kirjoitti:
Hoohoo. Lopeta tommonen. Ei teiän joukkueelta voi ton enempää oottaakkaan, ei se valmentajan vaihdos mitään auta.

Ton oli pakko olla provo...
Ootkos nähny monta Lukon peliä tällä kaudella? Tolla porukalla ei ole sellaista taistelutahtoa ja yritystä, mitä voisi olla. Joku toinen valmentaja voisi saada äijät pelaamaan paremmin.
 

C.Simon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Illuminati
JJ20 kirjoitti:
Oikea asenne! Toivottavasti 9-1 ei riitä.
Erä päättyi, Bluesin pitäisi erässä pystyä parempaan.

Mahtava asenne. Suosikkijoukkueesi pelaajat olisivat varmasti mielissään sinusta.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
LukkoUkko79 kirjoitti:
Ton oli pakko olla provo...
Ootkos nähny monta Lukon peliä tällä kaudella? Tolla porukalla ei ole sellaista taistelutahtoa ja yritystä, mitä voisi olla. Joku toinen valmentaja voisi saada äijät pelaamaan paremmin.

Se on pelaajista kiinni eikä valmentajasta. Teiän puolustus vuotaa ja ei sitä taistelutahtoa välttämättä valmentaja saa nostettua. Korostan sanaa välttämättä.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Vtu mitä tsoukkeja nämä muutamat Lukko"kannattajat". Toivottavasti Tolvanen valmentaa Lukkoa vielä vuonna 2010.
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Beast kirjoitti:
Teiän puolustus vuotaa.

No ihan miten vaan.. Lukko on päästänyt liigassa viidenneksi vähiten maaleja ja maaliero on plussalla.

Hyvä Blues! Lisää maaleja!
 

JJ20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauman
Saku #11 kirjoitti:
Vtu mitä tsoukkeja nämä muutamat Lukko"kannattajat". Toivottavasti Tolvanen valmentaa Lukkoa vielä vuonna 2010.
Mä oon 100% Lukko-kannattaja, en Lukko-"kannattaja". Siks tahtoisinkin valmentajan vaihtuvan ja Lukolle jonkun sellasen valmentajan, joka luo taistelutahtoa pelaajiin ja pistää pojat voittamaan. Mut jos jutellaa pelistä tästä edespäin.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Saku #11 kirjoitti:
Vtu mitä tsoukkeja nämä muutamat Lukko"kannattajat". Toivottavasti Tolvanen valmentaa Lukkoa vielä vuonna 2010.


Luulisi, että sinä jos joku Ilveksen kannattajana tiedät mitä tarkoittaa vitutus.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siis mitä ihmettä täällä meuhkataan, jos Lukko-kannattajat haluavat Tolvasesta eroon? Silloinhan Tolvasen lähtö on nopeampaa, kun turpiin tulee kunnolla. Eikä mulla ole mitään henkilökohtaista Tolvasta kohtaan. Mies ei vaan tunnu saavan joukkuetta pelaamaan hyvin yhteen.

Itse asiassa Lukon puolustus on toiminut yllättävän hyvin koko kauden. Ongelmana onkin maalinteko. Yhden maalin tappioita on tullut tällä kaudella jo 11.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös