Otteluseurantaketju, SM-liigan päätöskierros, la 20.3.2010

  • 131 052
  • 547

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Joo ihan lintulauta olen ;) Kerropas sinä kun tiedät?

Siis täällä jatkoajassahan ollaan jo pari kuukautta huhuttu Lehterää Jokereihin... Toisena vaihtoehtona sitten (NHL/)AHL. Huvitti vain kun tuo ehdotuksesi "Lehterä Jokereihin?" pitäisi olla jo kaikkien SM-Liigaa seuraavien tiedossa. Ei kummenpaa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa

No nyt Kärppä tasoitti Alikosken maalilla. Ei hyvä, ei!
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Ja tasan Oulussa.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Sweat pommittaa tasoituksen Turussa. Perkele, vain 30 sekuntia pelattu toista erää.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Filip Riskalle nuha, voi perkele kun äijää tippuu kokoajan. Mielenkiintoista nähdä siirrytäänkö kolmeen ketjuun.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
En minä tietenkään toivo että oma joukkue häviää, mutta en tiedä että voiko tässä tapauksessa olla iloinenkaan siitä jos joukkue voittaa. Tuo Tappara nimittäin vaan pelottaa sen verran ainakin meikäläistä että haluaisin välttää sen jos vaan mitenkään mahdollista. Kyllä minä mieluummin ota playoff-sarjan voiton kuin yksittäisen runkosarjapelin voiton, sitä minä tarkoitin tuolla kommentilla.

Täältä kauempaa katsottuna tuo Lukon joukkue on pelannut todella hienoa kiekkoa, siis kadehdittavan valmista peliä. Loukkaantumiset ovat vaikuttaneet näemmä joukkueeseen, mutta nyt nuo pelaavat taas murhaavaa kiekkoa ja voittoja tulee. Minun mielestäni jopa ansaitsevat runkosarjan voiton. Ihmetyttävä asia on se, että kannattaja päästelee näppiksestään aivopieruja ja pelkää jotain vastustajaa. Teidän puolesta toivon että pelaajien sulkijalihas on vankempaa tekoa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toinen erä, toinen erä. Aijai sentään. Hetken ihmettelin että kuka ihmeen Saarinen se syöttäjä oli mutta sitten Ripa korjasikin että Saarenheimo.
 

dodi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paha on palannut takaisin!
Sääleihin meno edelleen mahdollista. Toivottovasti antoi pekille itseluottamusta
selostajan mukaan huikea syöttö Alikosken maaliin.
 

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
POSE!

ja Saarenheimo syöttää hyvin mtv?
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Kyllä on jokereiden peli paskaa... Melkein oikein toivoo, ettei voittais tänää ja Lukon kustannuksella pääsis pleijareihi..

Mulle aika paskan hailee pääseekö Jokerit sääleihin vai ei. Mutta kyllä lasillisen viskiä voisi tänään juoda sen kunniaksi, että Kärpät ei pääsisi. Se todellakin hymyilyttäisi enemmän kuin Jokerien playareihin pääseminen. Jos Jokerit loma alkaa tänään niin sekään ei vituta ollenkaan. Outo fiilis.

Kärpät tasoittanut.
 

Hanskaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-liiga.fi
Parempi se olis ettei Jokerit menisi jatkoon, muuten taas lakaistaan kaikki ongelmat maton alle.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Lee jatkaa maalitehtailuaan, on se vaan huikea pakki. Tärkeä tasoitus heti erän alkuun.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Voi saakeli sentään jos vain saadaan ensi kaudelle 1-2 maalintekijää (Kariya tms) ja Laatikainen takaisin niin hyvältä näyttää Espoossa. Ranta, Sallinen, Lajunen kyykyttävät Ässiä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa

Honkaheimo taas pyttyyn. Nyt tarkkana poijjat!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No mutta mitäs se Otto nyt taas jäähylle joutuu. Nyt tarvitaan taas liigan parasta alivoimaa (jos se nyt enää parasta on).
 

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihmetyttävä asia on se, että kannattaja päästelee näppiksestään aivopieruja ja pelkää jotain vastustajaa. Teidän puolesta toivon että pelaajien sulkijalihas on vankempaa tekoa.

Kukas Lukko-kannattaja sun muroihin on kussut?

Onko väärin toivoa helppoa vastustajaa ekalle kierrokselle?
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Lukko on lirissä nyt. Ja Otto jäähylle. Kärpät painaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös