Otteluseurantaketju, SM-liigan päätöskierros, la 20.3.2010

  • 130 989
  • 547

Sambody

Jäsen
On se kyllä ihmeellinen peli jääkiekko. YV:llä pyörii Brembergia, Hentusta, Nylanderia, mutta puhdas mahdottomuus on saada minkäälaista pakkopeliä aikaan! Hjallis hommattaanko ens kaudeks pari nimimiestä? Vai lähettäiskö täysin suomalaisella joukkueella?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eka erä Oulussa takana ja Lukko johtaa 1-0. Hiukan olen pimennossa siitä mitä siellä on tapahtunut, kun olen samaan aikaan koettanut kahta tv-peliä katsella, mutta sen verran selvillä olen tilanteesta että ei Lukolla nyt ainakaan avauserässä suurta hätää ollut. Jäähyjä tuli ilmeisesti Lukolle yksi kakkonen ja Kärpille ei yhtään.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
OVai lähettäiskö täysin suomalaisella joukkueella?

Mielestäni voitaisiin kasata täysin ruotsalainen joukkue. Nylander ja Bremberg olisivat joukkueen tukipilarit.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Avauserä pelattu turkkusessa ja tilanne 0-1 meille. Ilmeisesti aika selvästi meidän erä, vaikka Tepsi pääsikin lopun ylivoimallansa mukaan peliin ihan kivasti.
 

Playman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa (sympatiat myös Kalpalle,JyPille,Lukolle)
Onkos Lehterällä sopimus ensi kaudesta, mihin? Narrit?? ;)
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Eka erä Oulussa takana ja Lukko johtaa 1-0. Hiukan olen pimennossa siitä mitä siellä on tapahtunut, kun olen samaan aikaan koettanut kahta tv-peliä katsella, mutta sen verran selvillä olen tilanteesta että ei Lukolla nyt ainakaan avauserässä suurta hätää ollut. Jäähyjä tuli ilmeisesti Lukolle yksi kakkonen ja Kärpille ei yhtään.

Ripa kehui Lukon puolustuspeliä, ei mitään ihmeellisiä paikkoja Kärpillä ollut. Hyvä, että puolustuspeli saadaan kuntoon enne pleijareita.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Vähän tuntuu HIFK olevan paremmalla luistimella liikkeellä. Nyt Kaitsua hereillä siellä kopissa!

Sami Venäläinen on alkanut sulattaa allekirjoittaneen sydämmen. Äsken Auran Aaltojen haastattelussa tuli yksi "tosa"-muoto lauseessa, joten pian Samin tamperelaistausta on muisto vain!
Ajatus ei kulje, jännittää. Pelottava kierros käynnissä.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Onkos Lehterällä sopimus ensi kaudesta, mihin? Narrit?? ;)

Jätkä on pihalla SM-Liigan siirtohuhuista kuin lumiukko. :)

Hirvittävää repimistä, rönkkimista, ja raastamista tuo URHO tv:n peli. Ei tosin yllätä yhtään koska siellä pelaa JYP. Oi niitä aikoja kun Kärpät oli sarjakärjessä taitokiekolla ja lähestyivät pelejä hyökkäyksen kautta.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Nieminen on haastattelijan unelmatapaus, hyvä kun ehti kysymyksiä kysyä niin Ville oli jo kertonut melkein kaiken lajista jääkiekko.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja toivoa että oma joukkue häviää? Olisiko kuviokellunta sinulle parempi laji vai pitäisikö sodan tullessa samantien teloittaa kun ei tiedä ketä milloinkin kannatat?

En minä tietenkään toivo että oma joukkue häviää, mutta en tiedä että voiko tässä tapauksessa olla iloinenkaan siitä jos joukkue voittaa. Tuo Tappara nimittäin vaan pelottaa sen verran ainakin meikäläistä että haluaisin välttää sen jos vaan mitenkään mahdollista. Kyllä minä mieluummin ota playoff-sarjan voiton kuin yksittäisen runkosarjapelin voiton, sitä minä tarkoitin tuolla kommentilla.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hirvittävää repimistä, rönkkimista, ja raastamista tuo URHO tv:n peli. Ei tosin yllätä yhtään koska siellä pelaa JYP.

On se rankkaa. Ota vähän brenaa ja ala keskittyä karsintoihin.

Itse pelistä, eiköhän JYP karkaa toisessa erässä omille teilleen.
 

Jeppe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Anaheim Ducks
Kyllä on jokereiden peli paskaa... Melkein oikein toivoo, ettei voittais tänää ja Lukon kustannuksella pääsis pleijareihi..
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Vai lähettäiskö täysin suomalaisella joukkueella?

Mieluummin poimitaan seuraavan kauden jengi täyteen ulkkareita. Siinä Virmasella The Bisnestemppu. :D Pari junnua sitten kesken kauden neloseen säätämään, jotta koko kautta ei mennäkään ulkolaisilla.

Pelasko Jokerit tänään?
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Tasaista on paitsi Porissa. Saadaan vielä jännätä. Hauskaa kaikilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös