Jos Ässät saisi Niemisen ja Umicevic pois, peli olisi taputeltu.
Harmi ettei Umi jäänyt Pataan. Olisi ollut aika hyvä lisä runkosarjassakin ylivoimissa. No hyvin Ässät on pärjännyt ilmankin :)
Jos Ässät saisi Niemisen ja Umicevic pois, peli olisi taputeltu.
Tämän pari minuuttisen perusteella Tapparan kasetti ei kestä tänäänkään. Mutta ehkä sain tosiasiassa vähän vääristyneen koko erästä lopun perusteella.
Olen samaa mieltä. Olisihan se nyt naurettavaa antaa tuosta jotain, jos Metsola kikkaili huvikseen summerin jo soitua. Ei sopisi tämän pelin pirtaan yhtään.
Siellä taitaa olla finaali menossa, aika hieno on tunnelma mielestäni. Nieminen hakee Savinaista, on kiva seurata, saako kaverin suihkuun vai lähteekö vain itse.
Minä en kyllä ainakaan huomannut Niemiseltä mitään kuupan pettämistä, päinvastoin. Mäntylällä sen sijaan on parikin väkivaltaisuusjäähyä. Samoin toki myös Ässien tähdillä Armialla ja Savinaisella. Heilläkin siis sipuli pettänyt.
Savinainen on kyllä sellainen kyrpä, ettei paremmasta väliä. Jo välierissä se oli aukomassa turpaansa ihan joka tilanteessa. Maalin jälkeinen tuuletus tapparan aitioon kruunas kaiken. Arvostus nolla. Toivottavasti ei pääse mm-kisoihin
Vittu sä et osaa kans ku pelkkää provoa suoltaa. Keskittyisit sääkin huikeaan kiekkopeliin ja jätä noi lapsellisuudet pois.
Ässät kaksi kertaa sutinut tyhjästä ohi,joten ei olekaan. En tiedä laukauksista tai laskennallisista maalipaikoista, mutta oikeat paikat vähintään tasan, ehkä pahat paikat jopa Ässille.. Ja ihan tehtyjäkin paikkoja.
Mäntylä taklaa tapansa mukaisesti kädet ylhäällä päätä kohti. Oliko sekin huonosti vihelletty?
Erkinjuntti kamppas?
Ja missä vaiheessa aletaan viheltään, kun joka tilanteessa tulee ässäläinen kolmantena takaa?
...Pihlmankin lähes lähteenmäen veroinen ämmä.
Ässät täysin hiilenä ja purjeessa. Samat tuomarit pelastaa ketkä Porissa jo jeesasivat. Erkinjuntti kamppas? Vai sittenkin Marttinen esti. Ja missä vaiheessa aletaan viheltään, kun joka tilanteessa tulee ässäläinen kolmantena takaa? Pihlmankin lähes lähteenmäen veroinen ämmä.
Tollaset vitun tomtomit ei kuulu liigaan.
Noniin eka erä taputeltu. Tappara oli ekat 15min täysin ylivoimainen ja olis pitäny iskeä useampi häkki...