The Hockey Handbook
Jäsen
Urholla kiekkotoimittajan näkemys. SaiPa pysyi Tapparan vauhdissa, koska Tappara seisoskeli... Voihan sen noinkin nähdä ensimmäisen erän.
Eka matsi tällä kaudella allekirjoittaneelle, etten näe Ässien peliä...
Syy: oleilu Ylläksellä ja huono nettiyhteys. Thaimaassakin toimi pelit keskellä yötä loistavasti. Joo tiedetään, ei ole hyvä tekosyy, perkele :)
Mutta yksi kysymys: mikä on arvio Porin pelin yleisömäärästä, onko taas hyvin väkeä liikkeellä??
Saatan olla väärässäkin mutta tuo Jääkiekkolehden mies vaikuttaa hieman olevan Tapparaan päin kallellaan.
Lukko ei tarvitse kuin yhden kolmen pisteen voiton näistä kolmesta viimeisestä matsista pysyäkseen sääleissä. Kolmen pisteen voittojen määrä on se mikä ratkaisee tasapisteissä ja Lukolla on niitä Bluesia ja Pelsuja enemmän.
Toki sen yhden voitonkin kanssa tekee näillä esityksillä tiukkaa.
Mutta yksi kysymys: mikä on arvio Porin pelin yleisömäärästä, onko taas hyvin väkeä liikkeellä??
Eipä oo tänään tuomarit sorsineet Saipaa toisin kuin pari matsia sitten Espoossa.
Eikö teitä porilaisia ihan oikeasti haittaa tuo Armian fleguilu? Joka kerta kun kiekkoon koskee tai on minkäänlaisessa kontaktissa mihinkään niin selkä suoristuu useiksi sekunneiksi.
Kaikesta paistaa "vittu mä oon kova jätkä, onneks osaan tehä maaleja"-asenne, kuvottavaa katsottavaa.
Jep tiedossa on. Tämä matsi olisi kuitenkin ennakkoon helpoin ottaa ne tarvittavat kolme pojoa. Kotiottelu ja sarjajumbo vastassa. HPK:ta ja SaiPaa vastaan voi tehdä perkeleen tiukkaa.
Eikö teitä porilaisia ihan oikeasti haittaa tuo Armian fleguilu? Joka kerta kun kiekkoon koskee tai on minkäänlaisessa kontaktissa mihinkään niin selkä suoristuu useiksi sekunneiksi.
Kaikesta paistaa "vittu mä oon kova jätkä, onneks osaan tehä maaleja"-asenne, kuvottavaa katsottavaa.
Ja Urhon selostajan mainitsema "NHL-ura", heh.
Jäi sellainen vaikutus ettei muilla ole mitään mahdollisuuksia Tapparaa vastaan, jos vaan Tappara pelaa tosissaan.