Otteluseurantaketju SM-liiga to 7.3.2013

  • 163 669
  • 665

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Eka matsi tällä kaudella allekirjoittaneelle, etten näe Ässien peliä...

Syy: oleilu Ylläksellä ja huono nettiyhteys. Thaimaassakin toimi pelit keskellä yötä loistavasti. Joo tiedetään, ei ole hyvä tekosyy, perkele :)

Mutta yksi kysymys: mikä on arvio Porin pelin yleisömäärästä, onko taas hyvin väkeä liikkeellä??

Ei, ne on Ylläksellä.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Seurasiko kukaan tuota Turun peliä? Jos seurasi, niin surffaileeko palloseura vai vieläkö pysyy focus kasassa? Mutuna heitettynä ainoa kommentti tästä ottelusta tässä ketjussa oli maininta kerhon maalista. Tunteita herättävä ottelu selvästi.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Nyt Kerho vähän ahnaammin vetoja ja maalille. Vähän jäi sellainen aneeminen kuva, vaikka täysin Kerhon erä olikin. TPS ainakaan huonommin voi toiseen erään tulla. Kerhon pitkä yv oli lähinnä vitsi.

Sopivasti rytinää ja tilanteisiin lisää kovuutta. Tämä on meille tärkeä peli, osoittakaa se!
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lukko ei tarvitse kuin yhden kolmen pisteen voiton näistä kolmesta viimeisestä matsista pysyäkseen sääleissä. Kolmen pisteen voittojen määrä on se mikä ratkaisee tasapisteissä ja Lukolla on niitä Bluesia ja Pelsuja enemmän.

Toki sen yhden voitonkin kanssa tekee näillä esityksillä tiukkaa.

Jep tiedossa on. Tämä matsi olisi kuitenkin ennakkoon helpoin ottaa ne tarvittavat kolme pojoa. Kotiottelu ja sarjajumbo vastassa. HPK:ta ja SaiPaa vastaan voi tehdä perkeleen tiukkaa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mutta yksi kysymys: mikä on arvio Porin pelin yleisömäärästä, onko taas hyvin väkeä liikkeellä??

Kylhän tuolla Urholta nähtynä viikkopeliksi aika hyvin näyttäisi olevan jengiä, olisiko lähemmäs 5 tuhatta?
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Urhon erataukovalipalana tuli Ville Niemisen haastattelu. En ollut sita ennen nahnyt. Taytyy sanoa, etta fiksu mies taitaa tama Tapparan kaveri olla. Osaa hyvin eritella omaa kehittymistaa luistelijana seka omia vahvuuksiaan suhteessa joukkueeseen. Uutta minulle Villesta.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässät-JYP

Eka erä maalit 1-1 ja torjunnat 8-8. Voidaan siis sanoa, että tasaista oli tilastojenkin valossa :)
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Eikö teitä porilaisia ihan oikeasti haittaa tuo Armian fleguilu? Joka kerta kun kiekkoon koskee tai on minkäänlaisessa kontaktissa mihinkään niin selkä suoristuu useiksi sekunneiksi.
Kaikesta paistaa "vittu mä oon kova jätkä, onneks osaan tehä maaleja"-asenne, kuvottavaa katsottavaa.

Ja Urhon selostajan mainitsema "NHL-ura", heh.
 

Burgerman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Boston Bruins
Ei jessus, sielu vuotaa verta Urhon poppoon ansiosta. Tota Heimoa on jotenkin raskas kuunnella ja Peltomaa nyt muuten vain on huonoin kommentaattori ikinä missään.
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Eipä oo tänään tuomarit sorsineet Saipaa toisin kuin pari matsia sitten Espoossa.

Mielestäni ovat tuomarit vetäneet hyvin toistaiseksi. Se yksi jäähy SaiPalle jäi puhaltamatta, mutta eipä tuolla oikein muita jäähyn paikkoja ollutkaan. Toivottavasti jatkavat samalla linjalla.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Eikö teitä porilaisia ihan oikeasti haittaa tuo Armian fleguilu? Joka kerta kun kiekkoon koskee tai on minkäänlaisessa kontaktissa mihinkään niin selkä suoristuu useiksi sekunneiksi.
Kaikesta paistaa "vittu mä oon kova jätkä, onneks osaan tehä maaleja"-asenne, kuvottavaa katsottavaa.

Ja juuri Armia meinasi avata toisen erän maalilla? Suoraan aloituksesta maalintekoon... jos olisi tehnyt niin ääni kellossa olisi toinen sinullakin.
 

Madfexx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jep tiedossa on. Tämä matsi olisi kuitenkin ennakkoon helpoin ottaa ne tarvittavat kolme pojoa. Kotiottelu ja sarjajumbo vastassa. HPK:ta ja SaiPaa vastaan voi tehdä perkeleen tiukkaa.

Niin tai näin, niin ei siitä sääleihin pääsemisestä ole juurikaan iloa, jos otteet kentällä eivät tästä kiireen vilkkaa ala parantua. Näillä esityksillä ei sääleissä eikä pleijareissa mennä yhtään mihinkään...
 

Kekkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Porin Ässät-
Eikö teitä porilaisia ihan oikeasti haittaa tuo Armian fleguilu? Joka kerta kun kiekkoon koskee tai on minkäänlaisessa kontaktissa mihinkään niin selkä suoristuu useiksi sekunneiksi.
Kaikesta paistaa "vittu mä oon kova jätkä, onneks osaan tehä maaleja"-asenne, kuvottavaa katsottavaa.

Ja Urhon selostajan mainitsema "NHL-ura", heh.

Mikäli kysyt ajatuksella, että todella haluat kuulla porilaisten näkemyksiä jannun pelistä, kannattaa lukea Ässät osion puolelta ketjua "Joel Armia". Siellä osa puolesta, osa vastaan...
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
JYP aika unessa toisen erän alussa. Valoja päälle! Näkyvä taas koomailemassa ahkerasti. Joka vitun ilta.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Pelicans - KalPa

Kasperi Kapanen on aivan uskomattomissa liekeissä. Huikea itseluottamus ja ranteella kiekko sisään!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös