Kyllä JYP voi vielä tulla ohi, 6 pistettä jaossa ja eroa 5 pinnaa. Lisäksi Tappara saattaa nousta tasoihin JYP kans, eli periaattees sielläkin on vielä mahdollisuudet.
Meillä on Kerho -peli himassa. 'nuff said.
Kyllä JYP voi vielä tulla ohi, 6 pistettä jaossa ja eroa 5 pinnaa. Lisäksi Tappara saattaa nousta tasoihin JYP kans, eli periaattees sielläkin on vielä mahdollisuudet.
Koskiranta prkl, Tapparan 2 maalin voittoa tuli pelattua. Laitto sit tyhjistä tolppaan.
Koskiranta prkl, Tapparan 2 maalin voittoa tuli pelattua. Laitto sit tyhjistä tolppaan.
Kyllä JYP voi vielä tulla ohi, 6 pistettä jaossa ja eroa 5 pinnaa.
Vielä loppuun se, että jatkuvasti oli Urhon tiimillä tänään pointtina Tappara. SaiPa oli vain sivuosan esittäjä Tapparan näytöksessä. Tappara tarjosi mahdollisuutta, Tappara oli huono ekassa erässä, Tappara jaksoi pelata niin sai maalit aikaiseksi.. Hyvin oli yksisilmäisesti vedetty tämä lähetys.
Vielä loppuun se, että jatkuvasti oli Urhon tiimillä tänään pointtina Tappara. SaiPa oli vain sivuosan esittäjä Tapparan näytöksessä. Tappara tarjosi mahdollisuutta, Tappara oli huono ekassa erässä, Tappara jaksoi pelata niin sai maalit aikaiseksi.. Hyvin oli yksisilmäisesti vedetty tämä lähetys.
Kuinka väärin Lukon PO-paikka olisi jos se onnistuu häviämään itselleen tärkeässä ottelussa Mestis-Ilvekselle?Ilves on paskuudestaan huolimatta aiheuttanut mulle sen verran kärsimystä, että otan kaikki ko. seuran hävityt karsintapelit riemulla vastaan. Ei siinä sen kummempaa.
Kyllä SaiPa sen pisteen vielä ottaa... Näissä tappioissakin mm. Ässät-peli ja tämä niin peli-ilme ollut pirteä...
Ilves on paskuudestaan huolimatta aiheuttanut mulle sen verran kärsimystä, että otan kaikki ko. seuran hävityt karsintapelit riemulla vastaan. Ei siinä sen kummempaa.
Kuinka väärin Lukon PO-paikka olisi jos se onnistuu häviämään itselleen tärkeässä ottelussa Mestis-Ilvekselle?
Tsihihihihi. Teemu Salminen hylkäisi Tapparalle tehdyn maalin? Jossa pääsisi itse vielä olemaan mukana? Ei ikinä.Olisi voitu hylätäkin ehkä. Jos maali syntyy välittömän tuomarin vaikutuksen takia, niin sitä ei tarvitse hyväksyä. Tulkintakysymys tuo, miten pomppaa tuomarista.