Otteluseurantaketju SM-liiga To 27.10.2011 ‎

  • 74 161
  • 190
Tila
Viestiketju on suljettu.

Chris Sharma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Suomen maajoukkue, Nationalelf
Mahtava maali Töykkälältä ja esityö Camilta!

Bluesin paras pelaaja ylivoimaisesti Petri Koivisto. Piti joukkuetta pystyssä tokassa erässä, jossa Kalpa olis voinut latoa 3-4 maalia.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Mikäs hemmetin lonkkataklausvillitys Kärpissä vallitsee? 3. erässä ainakin Viuhkola, Snopek ja Ohtamaa parikin kertaa noita viljeli. Tärkeät pisteet, ei huippupelillä mutta kuitenkin. Ehkäpä Vondrkakin tästä lopulta herää?
 

phakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
RISTO DUFVA ja JYP + JYP-Akatemia
Ainoa vaan, että herra ei ollut silloin Saipan maalivahti kun varasteli. Eli liittyy Saipan palkanmaksukykyyn miten?

En nyt oikein tiennyt mitä näistä vihaisista lappeen Rants faneista olisin lainannut, mutta menköön nyt tämä.

Saanko luvan ärsyyntyä jos kyseessä olikin tällöin HIFK maalivahti jota kukaan ei tunne ja jonka menneisyys minun pitäisi tietää?

Saanko kirjoittaa: varastaminen on paha juttu mmm'kay?

Luoja, tehän olette kuin "kaupungillinen" eva biaudetin kopioita. Toivottavasti jatkoajassa ei rangaista loukkaantumisen perusteella, kun en tiennyt jonkun junnumoken junnuseuraa.
 

Ralph

Jäsen
Noin ikkään, harmillinen 1-2 tappio HIFK:lle.
 

schrute

Jäsen
En nyt oikein tiennyt mitä näistä vihaisista lappeen Rants faneista olisin lainannut, mutta menköön nyt tämä.

Saanko luvan ärsyyntyä jos kyseessä olikin tällöin HIFK maalivahti jota kukaan ei tunne ja jonka menneisyys minun pitäisi tietää?

Saanko kirjoittaa: varastaminen on paha juttu mmm'kay?

Saat, mutta ihan turha provota tiedoilla, jos niitä ei kerran edes ole. Ja sinähän puolustelit Ullbergia ja syytit Saipaa? Vaikka viestisi olikin huono provo, niin voisi silti vähän koittaa panostaa, mmkay?
 

mayra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Mikäs hemmetin lonkkataklausvillitys Kärpissä vallitsee? 3. erässä ainakin Viuhkola, Snopek ja Ohtamaa parikin kertaa noita viljeli.

Kärpät on treenannut koko kesän pelkkiä nivusiaan. Nyt ne paukkuvat pelaajilta kilvan, mutta suurentuneiden lonkkalihaksien ansiosta vastustajat törmäävät niihin tuon tuosta.

Ehkäpä Vondrkakin tästä lopulta herää?

Tokkopa vain :). Miksi Junttila ei muuten haasta pakkeja? Pelaa vähän samaan tyyliin kuin nyky-Viuhkola eli ei maksa hintaa maalille ajamisesta. Viuhkolalta ihan hyvä ilta tänään, en minä sillä. Mutta Junttilan ottaisin Aravirtana suoraviivaistus-puhutteluun.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Saanko luvan ärsyyntyä jos kyseessä olikin tällöin HIFK maalivahti jota kukaan ei tunne ja jonka menneisyys minun pitäisi tietää?

Saanko kirjoittaa: varastaminen on paha juttu mmm'kay?

Ei jeesus mikä tampio. Ihan kuin ei olisi osoittanut vajaaälyisyyttään jo tarpeeksi, vielä pitää jatkaa.Eiköhän kaikki nyt jo tiedä minkälainen taavi siellä kirjoittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös