Otteluseurantaketju SM-liiga To 27.10.2011 ‎

  • 74 161
  • 190
Tila
Viestiketju on suljettu.

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Eli SaiPan maalivahti varastaa joukkuekavereilta mutta siitä ei saa puhua. Ok.

Toisin sanoen minulle suututtiin enemmän kuin varastelevalle mokelle vaikka minä en tehnyt mitään väärää ja maalivahti teki.
Kunnon arjen sankari :D

Ja sitten pelistä, vetoja saadaan aikaan, mutta viimeistely ontuu aivan liikaa.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Eli SaiPan maalivahti varastaa joukkuekavereilta mutta siitä ei saa puhua. Ok.

Toisin sanoen minulle suututtiin enemmän kuin varastelevalle mokelle vaikka minä en tehnyt mitään väärää ja maalivahti teki.
Voi jumalauta että voi ihminen olla tyhmä.
Tää asia on käsitelty jo jossain ihan muualla, lue ne ennen kuin tuut tekemään itsestäsi idiooti n.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Eli SaiPan maalivahti varastaa joukkuekavereilta mutta siitä ei saa puhua. Ok.

Toisin sanoen minulle suututtiin enemmän kuin varastelevalle mokelle vaikka minä en tehnyt mitään väärää ja maalivahti teki.

Sä oot uskomaton kaveri. Pari tuulen ohutta viestiä ja pääset ignoreen. Saavutus sekin.

Hifk - Hpk pelissä suvanto vaihe, kuhan ei peruutella kunnes omissa soi.
 

schrute

Jäsen
Eli SaiPan maalivahti varastaa joukkuekavereilta mutta siitä ei saa puhua. Ok.

Toisin sanoen minulle suututtiin enemmän kuin varastelevalle mokelle vaikka minä en tehnyt mitään väärää ja maalivahti teki.

Ainoa vaan, että herra ei ollut silloin Saipan maalivahti kun varasteli. Eli liittyy Saipan palkanmaksukykyyn miten?
 

Lahtinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, sympatiaa itärajalle
Eli SaiPan maalivahti varastaa joukkuekavereilta mutta siitä ei saa puhua. Ok.

Toisin sanoen minulle suututtiin enemmän kuin varastelevalle mokelle vaikka minä en tehnyt mitään väärää ja maalivahti teki.

Oletko jäänyt pienenä traktorin alle? Sulle yritetään nyt rautalangasta vääntää ettei pöllimiset tapahtuneet Saipassa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ihme valitusta IFK-kannattajilta.
Näinhän tämä vaan usein menee, että olivat aiemmin viheltäneet IFK:lle kaksi 5-3 yv:tä niin nyt kynnys viheltää toisinpäin oli hyvin matala, inhimillistä vaikkei suotavaa.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Eli SaiPan maalivahti varastaa joukkuekavereilta mutta siitä ei saa puhua. Ok.

Toisin sanoen minulle suututtiin enemmän kuin varastelevalle mokelle vaikka minä en tehnyt mitään väärää ja maalivahti teki.

Juurihan sinä saasta väitit varastelun syyksi SaiPan taloutta, vaikka kyseinen tapaus ei tapahtunutkaan SaiPassa.

Vaan eipä ole ensimmäinen kerta, kun purat omaa pahaa oloasi provoamalla netissä. Oksettava viestihistoria.
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Haha... Jekimovs saa niitin ja levittelee käsiä futis -tyyliin.

Saapa nähdä, tuollainen meno ja kultakuuppa. Tänään ei ehkä tule osumaa mutta joku kerta Liigassa tuolla tyylillä tulee. Kyllä esim. joku Kankaanperä voisi tuosta diivailusta antaa pienen muikkarin.

Taas tolppa ja ei mene Saipa maaliin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Nyt ollaan kuulkaas lirissä. IFK:n pitäisi nyt saada vähän rauhoitettua peliä.
Tällä tavalla tulee vielä kolisemaan omissa.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Teetkö Phakki stand up keikkaa, tarvittaisiin firman pikkujouluihin joku esittämään vajakkia...
 

Altec

Jäsen
Saapa nähdä, tuollainen meno ja kultakuuppa. Tänään ei ehkä tule osumaa mutta joku kerta Liigassa tuolla tyylillä tulee. Kyllä esim. joku Kankaanperä voisi tuosta diivailusta antaa pienen muikkarin.
Ei tuo kyllä Jekimovsin tapaista ole käsiä levitellä tilanteen jälkeen. Tuntuu jotenkin oudolta, että se käsiä taklauksen jälkeen levittelee, kun se on jo ilman taklaustakin vähintään kerran vaihdossa mahallaan jäällä.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Hyvää peliä 3. erässä tuolta Kärppien tsekit+Salomäki -vitjalta. Vondrka on pelannut varsinkin maalinsa jälkeen hyvin.
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Heh, saikohan tuosta Aarnion lonkkataklaustulkintapuheesta kukaan mitään irti.

No polvitaklaustahan se tarkotti.. eli jos tulee perseellä jalkoihin, kuten snopek äsken. Ne pitäs olla jäähyjä kaikki heti.

Varsin viihdyttävä hurlumhei-peli tämä kärpät-saipa.
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei tuo kyllä Jekimovsin tapaista ole käsiä levitellä tilanteen jälkeen. Tuntuu jotenkin oudolta, että se käsiä taklauksen jälkeen levittelee, kun se on jo ilman taklaustakin vähintään kerran vaihdossa mahallaan jäällä.

Oukei, viittasin myös siihen toka erän futis filmaukseen selkä kaarella. Plus erikoista nähdä noin fyysiseen pelitapaan reakoiva Saipapelaaja...

Hyvä, että tulee mestiksestä pistelinkoja mutta tämän iltainen esitys ei kyllä sympatiapisteitä luultavasti Oulussa kerää.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei tuo kyllä Jekimovsin tapaista ole käsiä levitellä tilanteen jälkeen. Tuntuu jotenkin oudolta, että se käsiä taklauksen jälkeen levittelee, kun se on jo ilman taklaustakin vähintään kerran vaihdossa mahallaan jäällä.
Turhautumista varmasti, kun ei suju. Loistava pelaaja Jeki on. Tälläisiä päiviä nyt vaan sattuu.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Jotenkin kun on viime aikoina lukenut lehdistä ja netistä kuinka lasten kengissä Espoolainen kiekkokulttuuri on, ei saada yleisöä peleihin ja Salonoja pisti Bluesin myyntiin jne jne jne, on kunnioitus kasvanut Bluesia kohtaan roimasti. Kaverit pelaa silti täysillä eikä näy mitenkään jäällä nämä edellä mainitut seikat. Hienoa BLUES! :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös