No jumaleisson, emme ainakaan me. Perkele.
Jos viittaat tällä Kärppien toiseen maaliin, niin kyllä se oli Ullberg itse, joka sen kiekon potkaisi (vahingossa) jaloistaan suoraan Viuhkolan lapaan.Niin kyllähän se kiekko kärppäläisen toimesta patjan alta lyötiin vapaaseen paikkaan.
Oli varmaankin puhe Citrón Lintneristä.Mitä Aarnio muuten sanoi Kaksosen lempinimestä tuon SaiPan maalin yhteydessä? Meni itseltä vähän ohi. Sitra? Sitruuna? ...?
Saiba vie kyllä 5vs.5 pelissä.. Se on taas se asenteen puute kotijoukkueella. tuossa voi vielä käyä kylymästi.
Jos viittaat tällä Kärppien toiseen maaliin, niin kyllä se oli Ullberg itse, joka sen kiekon potkaisi (vahingossa) jaloistaan suoraan Viuhkolan lapaan.
Eka erässä tuli kyllä hieman helposti ainakin pari viimeistä jäähyä Saipalle.. Seuraava jäähy on aika suurella todennäköisyydellä Kärpille. Oiskohan kohteena Live-vedossa..Ellei SaiPa nappaa taas vaihteeksi helvetisti jäähyjä...
Niin kyllähän se kiekko kärppäläisen toimesta patjan alta lyötiin vapaaseen paikkaan.
Niinpä tietysti, olisihan tuo pitänyt olla tiedossa...Oli varmaankin puhe Citrón Lintneristä.
Jos tosiaan oli noin, niin meikäläisen täytyy vissiin käydä ajamassa uudet päivitykset sisään optikolla. Mutta ensin pitää katsoa uusinta vielä kertaalleen uudestaan.Itsekin olin näkevinäni, että se lyötiin patjan alta pois mutta ei siinä mitään syytä maalin hylkäämiseen ollut...
Hirso puolustamassa omaa veskaria !