Otteluseurantaketju SM-liiga to 20.10.2011

  • 117 926
  • 457
Tila
Viestiketju on suljettu.

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos käyt lukemassa oman kirjoitukseni Eerosta HIFK osiossa, niin en kyllä helpolla Eeroa laittais tähän kategoriaan varsinkin kun tiedän kyseisen tapauksen tarkemmat taustat, mutta ehkä pikku "juudasta" tästäkin voidaan hakea. Tosin toi lihapulla ei mulle auennut.

Se oli vitsi. Ei Eero ole juudas, koska hänellä ei ollut mitään saumaa mahtua Jokereihin. Jossain on pakko pelata.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
juudas? pelaako markku tähtinen jokereissa vai hifkissä???

Kuka on Markku Tähtinen? Ja tähän saa jokainen laittaa valitsemansa hymiön.

No niin, kuitenkin kun ollaan otteluketjussa, niin vaikka en ottelua nääkään, niin tiukkaa on niin kuin aina, keskustelua syntyy ja salamat räiskyy kun Stadi ja Hesa ottaa yhteen.
 

phakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
RISTO DUFVA ja JYP + JYP-Akatemia
Lappeenrannassa taitaa olla tasaisempi peli menossa kuin mitä numerot antavat ymmärtää? Torjuntalukujen valossa SaiPan pitäisi tällä haavaa olla pari maalia johdossa mutta liekö se viimeistely jälleen se koetinkivi...suuremmat ongelmat tällä hetkellä lienevät kuitenkin puolustuksen hätäilyssä.

Ehkäpä tästä vielä matsi tehdään, toisen erän alun pikamaalilla kaukalossa olisi kuluneesti ilmaistuna taas ihan eri peli.

2-1 on aika lähellä tasaista.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Se oli vitsi. Ei Eero ole juudas, koska hänellä ei ollut mitään saumaa mahtua Jokereihin. Jossain on pakko pelata.

Jep tätä mieltä minäkin ja todellinen breikkaus tapahtui HPK:ssa, mikä on hieno juttu ja kaikki vuodet mitä Eeron edesottamuksia on tullut seurattua, niin ilman HPK vuosia olisi voinut jäädä unholaan ja olen iloinen, että nyt pelaa kovalla statuksella HIFK:ssä.
 
Täällä jengi itkee joka ikistä jäähyä, aina tulee liian helposti, tuomarit on paskoja, turo on säälittävä, ruutu on pelle ja kaikkea muuta. Itse en ymmärrä miten tätä jaksetaan ottelusta otteluun ja kaudesta kauteen jauhata.

Toisaalta saatanan hauskaa, paljon parempaa viihdettä kuin itse peli.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Pöysti jalat sotkee vimmatusti, mutta siihen se sitten jääkin. Pieni rauhallisuus olisi tosiaan tervetullutta pelaamiseen.

Ja HIFK:lle jäähy väkivaltaisuudesta.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Myllyä Lappeenrannassa! Ei voi mennä tasan jäähyt tästä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
SaiPa-Ässät

Pikkumylly Lappeessa: Paalanen vs Honkanen. Ei mitään tullut kun pojat vaan makoilevat.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Paalanen hyppäsi Honkasen niskaan, ilmeisesti yritti noutaa tai jotain.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täällä jengi itkee joka ikistä jäähyä, aina tulee liian helposti, tuomarit on paskoja, turo on säälittävä, ruutu on pelle ja kaikkea muuta. Itse en ymmärrä miten tätä jaksetaan ottelusta otteluun ja kaudesta kauteen jauhata.

Toisaalta saatanan hauskaa, paljon parempaa viihdettä kuin itse peli.
Selostajia ei olla vielä taidettu haukkua.
 

alias

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Paalanen tjsp nouti maassa makaavan millisin?
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Paalanen hoiti sitten itsensä suihkuun.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Paalanen hyppäsi Honkasen niskaan, ilmeisesti yritti noutaa tai jotain.

Löi vielä jäässä makaavaa Honkasta pari kertaa paljaalla nyrkillä. Aika reilua peliä, olisi pystyssä haastanut.

Paalanen 5+20min ja ulos, Smolenak 2min. Ässät voitti tässä.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oikein meni, Saipalle 5min ja Smolenak 2min. Vähän epäonnistunut haku Saipalta.

Ja sitten Dixon ulos, mitähän vittua ajatteli...
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Nössö-Honkanen muna-asennossa kun päätä lyhyempi Paalanen kouluttaa. :D

No niin no, jos hyppäsi niskaan niin ei kai siinä paljoa voi tehdä. Vai näitkö tilanteen paremmin ?

Ja nyt sitten Dixonilta aivopieru... Lähtee ottelu lapasesta.

Dixon ulos, vittu kuinka tyhmä jäähy.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
SaiPa-Ässät

Nyt kuumenee Lappeessa! Dixon ajelee itsensä ULOS ja SaiPalaiset ovat heti niskassa kiinni. Tästä tulee vielä viihdyttävä ilta :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös