Otteluseurantaketju SM-liiga to 20.10.2011

  • 117 917
  • 457
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hansel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HAUKAT,Jokerit
Pelle Riksman.Onneksi ei pelaa Jokereissa..kyllä hävettäisi!
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Turhan halvalla pääsi Ässät tasoihin, ihmeen löysä syöttö Koskirannalta siellä maalin takana, vai oliko se kenttämestarin erikoinen? Kaiken huipuksi Myllyniemi sekoilee maalilla eikä tiedä miten päin siellä pitäisi olla.

Ässien johtomaali oli kyllä tekemällä tehty ja hieno.

Luottavainen fiilis on vielä, että tuo homma tuosta kääntyy. Terävyyttä nyt sinne puolustukseen vaan, eikä neppailla puolihuolimattomasti. Kaksonenkin voisi taas pitkästä aikaa tehdä niistä avopaikoista maalit.

edit. ja kyllä tuolla näyttäisi yli 3000 olla. Hyvä lappeenrantalaiset! :)
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sanoo mies, joka ei ole kommentoinut oman joukkueen peliä vielä kertaakaan, vaan huomioi ainoastaan Granlundin, Riksmanin jne. Sämpylämeininkiä.

Kyllhän minä olen kommentoinut mm. Ruutun saamaa jäähyä, johon myös peilasin tuota Granlundin saamaa boksia.

Mitä Ruutu nyt teki väärin tuossa tilanteessa, jossa Kankaanperä hänet väänsi jäähän? Ihan kuka tahansa muu pelaaja olisi tehnyt tuon saman, niin täällä puhkuttaisiin vaan old time hockey perään ja surtaisiin kun noistakin pitää antaa boksia.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Kyllähän nuo torjunnat kertoo aika paljon pelistä. Pettynyt olen jos ei homma tosta illan mittaa käänny.

Kovin kuulosti siltä, SaiPa ei ollut ollenkaan vastaantulija pelissä. Ilta on nuori, tällä hetkellä Ässien hallussa, mutta palataan asiaan illemmalla.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Tänään on niin sanotusti "juudasten" kokoontumisajot Stadissa. Mutta kyllä mä mieluiten valitsisin minäpäivänä tahansa näistä juudaksista SM-Liigaa dominoivan Peltosen sekä Hirson (jolla on potentiaalia tähän dominointiin), kuin kuolevan joutsenen.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Toivotaan että AUK palailee pikkuhiljaa kesälomilta viimevuoden vireeseen nyt kun tuo 100. maalikin tuli tehtyä. Huikan tukkoista on Akin peli ollut niissä peleissä jotka olen nähnyt.

Johtuu tuo AUK:n tukkoisuus kesällä sairastetusta mykoplasmasta, joten yksi maali tuskin hirveästi solmuja aukoo. Eiköhän se ajan kanssa ala paranemaan.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään on niin sanotusti "juudasten" kokoontumisajot Stadissa. Mutta kyllä mä mieluiten valitsisin minäpäivänä tahansa näistä juudaksista SM-Liigaa dominoivan Peltosen sekä Hirson (jolla on potentiaalia tähän dominointiin), kuin kuolevan joutsenen.

En unohtaisi lihapulla-Eeroa, jolla on potentiaalia dominokeksien syöntiin.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Katsellaan millaista kaksinaismoralismia saamme ihmetellä tällä kertaa kun vielä tiistaina Ruutu manguttiin alimpaan helvettiin naapurin toimesta, nyt omat hyppii kuin uimahyppyharjoituksissa. On Juuso ja Turre hienoja miehiä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään on niin sanotusti "juudasten" kokoontumisajot Stadissa. Mutta kyllä mä mieluiten valitsisin minäpäivänä tahansa näistä juudaksista SM-Liigaa dominoivan Peltosen sekä Hirson (jolla on potentiaalia tähän dominointiin), kuin kuolevan joutsenen.
Mullekin kävisi Peltonen mielummin kuin Jakke. Silti kyllähän ekan erän hollywoodin veti Juuso.

Perkele. Onhan Juusokin Juudas ;)

Kiekkoa jäähän vaan, tämä on hyvää viihdettä ja molemmin puolin varmaan tehdään kaikki mahdollinen voiton eteen, mukaan lukien teatteri.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Pelle Riksman.Onneksi ei pelaa Jokereissa..kyllä hävettäisi!

Onneksi en kannata Jokereita, kyllä hävettäisi. Niin tosiaan, kyllähän Riksmankin menee tähän "juudas" kategoriaan, mutta myös Riksmanin pidän joukkueessa ennemminkin kuin Jarkko Ruudun (jos tossa nimessä olis vielä s kirjain niin siitähän saisi muodostettua juudaksen).
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuten jo aiemmin totesin, pelasi Saipa kyllä hyvää lätkää, ja tämä matsi on vielä kaikkea muuta kuin ohi. Alivoima oli ainoastaan Saipalta niin passiivista, etten ihmettele huonoja tilastoja. Silti pystyivät pelaamaan tuon Ässien toisen yv:n hyvin, mutta tämä oli enemmän Padan huonoutta. On se kiekon alueelle vienti yv:llä vieläkin pirun tuskaista. Taimi puolestaan lämäsi kahdesti päin ensimmäistä lappeenrantalaista, ja erikoistilanteiden aloitukset hävittiin järjestäin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
juudas? pelaako markku tähtinen jokereissa vai hifkissä???
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
En unohtaisi lihapulla-Eeroa, jolla on potentiaalia dominokeksien syöntiin.

Jos käyt lukemassa oman kirjoitukseni Eerosta HIFK osiossa, niin en kyllä helpolla Eeroa laittais tähän kategoriaan varsinkin kun tiedän kyseisen tapauksen tarkemmat taustat, mutta ehkä pikku "juudasta" tästäkin voidaan hakea. Tosin toi lihapulla ei mulle auennut.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lappeenrannassa taitaa olla tasaisempi peli menossa kuin mitä numerot antavat ymmärtää? Torjuntalukujen valossa SaiPan pitäisi tällä haavaa olla pari maalia johdossa mutta liekö se viimeistely jälleen se koetinkivi...suuremmat ongelmat tällä hetkellä lienevät kuitenkin puolustuksen hätäilyssä.

Ehkäpä tästä vielä matsi tehdään, toisen erän alun pikamaalilla kaukalossa olisi kuluneesti ilmaistuna taas ihan eri peli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös