Hirso?
Sanoo mies, joka ei ole kommentoinut oman joukkueen peliä vielä kertaakaan, vaan huomioi ainoastaan Granlundin, Riksmanin jne. Sämpylämeininkiä.
Kyllähän nuo torjunnat kertoo aika paljon pelistä. Pettynyt olen jos ei homma tosta illan mittaa käänny.
Ei, sen on oltava Ville bin Peltonen.
Toivotaan että AUK palailee pikkuhiljaa kesälomilta viimevuoden vireeseen nyt kun tuo 100. maalikin tuli tehtyä. Huikan tukkoista on Akin peli ollut niissä peleissä jotka olen nähnyt.
Ei, sen on oltava Ville bin Peltonen.
Tänään on niin sanotusti "juudasten" kokoontumisajot Stadissa. Mutta kyllä mä mieluiten valitsisin minäpäivänä tahansa näistä juudaksista SM-Liigaa dominoivan Peltosen sekä Hirson (jolla on potentiaalia tähän dominointiin), kuin kuolevan joutsenen.
Ok. Tulihan tossa Riksman, Somervuori ja Pesonen myös mieleen. On niitä monta!
Johtuu tuo AUK:n tukkoisuus kesällä sairastetusta mykoplasmasta, joten yksi maali tuskin hirveästi solmuja aukoo. Eiköhän se ajan kanssa ala paranemaan.
Mullekin kävisi Peltonen mielummin kuin Jakke. Silti kyllähän ekan erän hollywoodin veti Juuso.Tänään on niin sanotusti "juudasten" kokoontumisajot Stadissa. Mutta kyllä mä mieluiten valitsisin minäpäivänä tahansa näistä juudaksista SM-Liigaa dominoivan Peltosen sekä Hirson (jolla on potentiaalia tähän dominointiin), kuin kuolevan joutsenen.
Pelle Riksman.Onneksi ei pelaa Jokereissa..kyllä hävettäisi!
Jep ! ei ole monellakaan joukkueella yhtä monta staraa !
En unohtaisi lihapulla-Eeroa, jolla on potentiaalia dominokeksien syöntiin.
Perkele. Onhan Juusokin Juudas ;)
Noup. Eikö tuo ole se etä-Kärpät ;)Tai kolmea oululaista ykkösketjussa ! Stadin kingit !
Minkä vitun trendiselityksen? Selitä ihmeessä...Voisiko tämän trendiselityksen jo unohtaa.