Otteluseurantaketju SM-liiga To 18.11.2010

  • 167 016
  • 643
Tila
Viestiketju on suljettu.

Susilogo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Philadelphia Flyers, sympatiat Kärpille.
Ei paljoa vittu lohduta voitot Narreista, jos samalla kolme pelaajaa loukkaantuu.
KIISKINEN,Syväsalmi ja Hirvonen jättivät ottelun kesken. Kiiskiseltä varmaankin jalka murtui, ainaki koko jalka oli ihan löllöä kun mies kannettiin kentältä pois.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Herranen aika, Rale otti aikalisän!

Viisi sekuntia peliaikaa jäljellä ja aloitus HIFKin päädystä. Nyt vielä tästä voittomaali niin tekee kutaa.

No ei tullut maalia mutta 60 minuuttia on pelattu ja jatkoajalle mennään. Ainakin piste tuli Lukolle, ja se on juuri se mihin oletinkin Lukon parhaimmillaan pystyvän. Ja voihan tästä vielä enemmänkin tulla.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sieltähän se Uraman aikalisä sitten tuli, kun peliä on jäljellä viisi sekuntia.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sinä siis tiedät, että Kovanen halusi jatkaa. Ja olisit ollut valmis maksamaan mitä tahansa?

Ei kun olen tietävinäni että Forrest on melkein ilmainen. Ja kyllä minä hyvälle pakille maksaisin ihan kunnon palkkaa, hyvin tehdystä työstä kannattaakin maksaa. Tosin jos se viivan ylle jäävä raha on tärkeämpi kuin otteet kentällä niin sitten kannattaa palkata vain halpoja pelaajia, ei sillä menestymisellä ole niin väliä - mehän ollaan jo totuttukin siihen ettei Jokerit liikaa mestaruuksista pelaa.

Turpiin sitten tuli Kuopiossa, Nokelaisen typerä jäähy jo valmiiksi alivoimalla ollessa maksoi maalin ja sitä myöden tappion. No enpä mä odottanutkaan kokoonpanon ja varsinkin pakiston nähtyäni hirveämmin pisteitä, siinä mielessä vain kaksi päästettyä maalia on hyvä tulos.
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Onnea Kärpät. Tärkeät kolme pistettä.

SaiPan rippeistä raavitulta porukalta kuitenkin ihan asiallinen taisteluilme.

Joo tärkeät pisteet, vaikka peli oli vieläkin kuraa. ensimmäistä erää lukuunottamatta. noh itseluottamukselle tekee hyvää välillä voittaaki ja sehän niitä lukkoja aukaisee.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Ja tulihan se piste. Viela voidaan yksi saada. Saa nahda, Lukon sauma on kaiketi voittomaalikisassa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No, ainakin se yksi piste tuli ja sekin on hyvä. Mutta voisi sen toisenkin ottaa.
 

VirG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Vaasan Sport, Arizona Coyotes
Ja näin varastettiin IFK:lta selvät 3 pistettä, hylätty maali? my ass..

2 pistettä vaan ihan muodon vuoksi, putki jatkuu... sapettaa.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
No enpä mä odottanutkaan kokoonpanon ja varsinkin pakiston nähtyäni hirveämmin pisteitä, siinä mielessä vain kaksi päästettyä maalia on hyvä tulos.

Näin on. Mutta ei tätä yhdellä Kovasella ratkaista. Pelin pitää parantua muutenkin. Alan kallistua sille kannalle, että Jortikka ei hallitse tätä hommaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ansaittu ja odotettu voitto KalPalle. Ben-Amor ratkaisi pelin, vaikkei Jokerit olisi varmaan kuitenkaan tehnyt enempää maaleja.

Nokelainen ratkaisi pelin KalPalle ottamalla jäähyn Ben-Amorin jäähyn aikana, Jokerit oli kestämässä Semirin jäähyn mutta kahden miehen av oli sitten liikaa.
 

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
Jalonen ottaa aikalisän ajassa 59.54 ennen oman pään aloitusta ja joku karjaisee vaihtoaition takana "Nokka, maksatsä mun pitkävedon!?!?". Täytyypä seurata tämä jatkoaika.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös