Ei helvetti mikä tuomio taas. No, ei auta.
Tuo Mikelle buuaminen on tosiaan nerokas keksintö.
Pelaaja on aina vastuussa mailastaan :)
Mutta miksi Mikelle buuataan Espoossa?
Mutta miksi Mikelle hurrataan Espoossa?
Ihan normikauraa tuollainen toiminta, kyllä mullakin on mennyt Granlund-hype jo yli.
Ihan normikauraa tuollainen toiminta, kyllä mullakin on mennyt Granlund-hype jo yli.
Sama. Taputtaako hänelle pitäisi? Hienoa ja loistava pelaaja, kunhan ei pelaa omaa joukkuetta vastaan.
Mutta miksi Mikelle hurrataan Espoossa?
Voi luoja. Noinko alhaalla liikutaan? Sanokaa edes, että ette ole saatana tosissanne. No ei se ole minulta pois, jos joku haluaa ns. tehdä oinoset. Tiesittekö muuten, että taputtamisen ja buuamisen lisäksi on olemassa myös muita vaihtoehtoja.Sama. Taputtaako hänelle pitäisi? Hienoa ja loistava pelaaja, kunhan ei pelaa omaa joukkuetta vastaan.
Jees, ei saatana. Ensin Miken maila jää vaihtoaitioiden läheisyydessä Peltosen kaulasuojukseen/livahtaa selkäpuolelta paidan sisälle, Peltonen lähtee hyökkäykseen samurai selässä, hipaisee ehkä hivenen jotain Blues-pelaajaa ja ryntäyksestä boksiin.
Tämä minua on ihmetyttänyt. Granlund itse ei ole tehnyt mitään väärää tuohon hypettämiseen liittyen. Kaveri vaan sattuu olemaan tajuttoman taitava. Ei hänelle pidä taputtaa, joskun pelaa vastustaja-joukkueen paidassa. Miksi buuaus? Koko kansan sankari ... -> SM-liigaan -> ''buu... (whhiiii!)''.Eli siis hänelle buuataan, koska hän on liian hyvä pelaaja ja pelaa vastustajan riveissä?
Eli siis hänelle buuataan, koska hän on liian hyvä pelaaja ja pelaa vastustajan riveissä?
Tämä minua on ihmetyttänyt. Granlund itse ei ole tehnyt mitään väärää tuohon hypettämiseen liittyen. Kaveri vaan sattuu olemaan tajuttoman taitava. Ei hänelle pidä taputtaa, joskun pelaa vastustaja-joukkueen paidassa. Miksi buuaus? Koko kansan sankari ... -> SM-liigaan -> ''buu... (whhiiii!)''.
Juuri näin. Sehän on tätä suomalaista perusluonnetta; vihataan naapuria, joka ajaa uudella Mersulla, koska itsellä on vain joku vitun 90-luvun Opel.