Kannatan aina HIFKiä, mutta tunnustan tämän hetken realiteetit. Kauhea tasoero HIFK:n tappioksi tällä kaudella, kun vastassa on KalPa.
Vitsiähän minä vain. Omien takan seistään jne.
Kannatan aina HIFKiä, mutta tunnustan tämän hetken realiteetit. Kauhea tasoero HIFK:n tappioksi tällä kaudella, kun vastassa on KalPa.
Miksi siis niitä pitäisi käsitellä eri tavoin?
Miksi Marjamäen sitten piti? Vai olikohan miehellä munaa vastata teostaan.Miksi ihmeessä Ohtamaan pitäisi tapella epäonnisen taklauksen vuoksi? Ei mitään syytä. Eri asia jos Ohtamaa olisi tahallaan hajoittanut Kantolan polven.
No paremmin en itse olisi voinut asiaa tiivistää. Mielestäni Kantola-case jutustelun voisi lopettaa tähän viestiin.
Aivan uskomaton ulosajo Niemiselle. Tuomari liukuu luistelevan Villen eteen ja "koskemattomuus rikottu, mies ulos." Joka helvetin kierroksella jotain uskomatonta.
Onhan tilanteet nyt aivan erilaisia, puusilmäkin sen huomaa, heh. Marjamäellä oli epäonni kaukana siinä taklauksessa.Miksi Marjamäki tappeli Krepsin kanssa epäonnisen taklauksen vuoksi?
Painu nyt Selin vittuun!
Miksi ihmeessä Marjamäen piti tapella epäonnisen taklauksen vuoksi? Ei mitään syytä. Eri asia jos Marjamäki olisi tahallaan aiheuttanut Krepsille aivotärähdyksen.
En näe tapauksissa suurtakaan eroa. Kumpikaan mainituista kohteista ei varmasti ole pyrkinyt vastustajan vahingoittamiseen, mutta näin vain kävi. Kummassakin tapauksessa loukkaantunut pelaaja halusi itse mahdollisuuden "kuitata" aiemman tilanteen. Miksi siis niitä pitäisi käsitellä eri tavoin?