Ortiolla 37 torjuntaa eli tälläkään kerralla ei kaaduttu veskariin. Jos todennäköisyyslaskentaan uskoo, niin Ässät korjaa vielä lisäpisteen.
Ainakin tuon viimeisen kahden minuutin aikana tulleen tasoituksen arvasi / tiesi meistä aivan joka ikinen.
Porissa ainoa jännitys on, mulloin HIFK taas ryssii maalin johdon jatkoaikatappioksi. Oisko 59.59 mitään?
Bödker epäonnistui vain siksi koska kiekko otti pompun just siinä maalin edessä. VIttu mitä paskaa taas tuomareilta.
Bödker epäonnistui vain siksi koska kiekko otti pompun just siinä maalin edessä. VIttu mitä paskaa taas tuomareilta.
Siitä olen kyllä yllättynyt, että ratkaisija oli Sammalkangas. Kauden ensimmäinen maali miehelle, tehot nyt huikaisevat 1+1.Sammalkangas ratkoo Porissa jatkoajalla. Ylättyneitä ei varmaan montaa ole.
Edit: ja Gilliati vastaavasti Lappeenrannassa
Sammalkangas ratkoo Porissa jatkoajalla. Ylättyneitä ei varmaan montaa ole.
HIFK sijalla 11 ja Lappeenrannan SaiPa kärkikolmikossa. Ei se väärin oo. Jatkoaikakin kaatui tämän mahtavan kierroksen myötä.
Jatkoaika.comin otteluseurantaketjun juomapeli voisi olla tuomaien haukkuminen :) Luulen kyllä, että ne on oikeasti paskoja mutta anyways.
Kyllä taitaa löytyä aika monta yllättynyttä Ässä-fania, täällä ainakin yksi. Ässät on niin monta peliä tällä kaudella hävinnyt kolmannessa erässä, etten jaksanut uskoa voittoon. Kelpaa kyllä.
Kyllä taitaa löytyä aika monta yllättynyttä Ässä-fania, täällä ainakin yksi. Ässät on niin monta peliä tällä kaudella hävinnyt kolmannessa erässä, etten jaksanut uskoa voittoon. Kelpaa kyllä.
Nimenomaan näin. Kakkosen arvoinen koukkaus oli tuo, ei maalia nähnytkään.
Onko täällä yhtään sääntöjä tuntevaa Ilvesfania äänessä ? 2 viimeistä peliminuuttia, maalivahti poissa. Ihan sama, vaikka ei saisi laukausta aikaiseksi, jos rikotaan taikka heitetään maila. Se on aina maali.
Sääntökirja kirjoitti:Läpiajossa olevaa pelaajaa rikotaan takaapäin ja hän kaatuu jäälle. Tämän jälkeen hän nousee ylös ja laukaisee vapaasti ja häiritsemättä kohti maalia.
Tulkinta: Tilanteesta ei tuomita rangaistuslaukausta, vaan ainoastaan pieni rangaistus, koska pelaaja nousi ylös ja hänellä oli vielä kohtuullinen maalintekotilanne.
Äläs nyt väheksy sarjakärkeä!
Ei mulla muuta.
Huomaatko, kuinka lainauksessa puhutaan vain pienestä rangaistuksesta tai rangaistuslaukauksesta, ei mitään maalista? Ja kun ei kerran puhuta, niin voisi kuvitella, että maalin ollessa tyhjillään tilanteessa käytetään erilaista tulkintaa.Ei mulla muuta.
Ei mulla muuta. Bødkerillä pystyi kiekko hallussa ja pääsi ihan vapaasti maalille jatkamaan vielä sen koukun jälkeenkin, se oli sitten omaa kädettömyyttä kun ei kiekko saanut sisään.
Sääntökirja kirjoitti:Jos oman puolustusalueensa ulkopuolella olevaa pelaajaa, jolla on kiekko hallussaan, koukataan tai muuten rikotaan takaapäin tilanteessa, jolloin vastustajan maalivahti on poistettu jäältä ja eikä hänen ja vastustajan maalin välillä ole vastustusta ja täten estetään kohtuullinen maalintekotilaisuus,
erotuomarin on välittömästi katkaistava peli ja tuomittava ei-rikkoneen joukkueen hyväksi:
• Maali