Kiven syytä tämä. Joku AHL-koutsi kun huutaisi flequlle naama punaisena niin saattaisi asenne hiukan muuttua.
Se on aina hyvä kommentoida omaa joukkuetta tai peliä, kun ei ees peliä katso :DJee, KalPa tulee näennäisesti mukaan. Tai en minä tiedä. En minä peliä kyllä katso
Ruutu koukitaan nurin --> ei jäähyä
Jokeripelaaja taklaa puhtaasti --> yleisö vaatii jäähyä ja huutaa nuijaa tuomarille :D
Ei jumalauta mä oksennan kohta. Miten vitussa yksi puupäävalmentaja onnistuu tappamaan joukkueen hengen totaalisesti yhden 18min erätauon aikana?! Hakkaako se niitä nilkoille siellä vai miten se vie joka jätkältä jalat ja taistelutahdon?!
Jokeripelaaja taklaa puhtaasti --> yleisö vaatii jäähyä ja huutaa nuijaa tuomarille. Olisivat edellisessä tilanteessa huutaneet :D
Jokeripelaaja taklaa puhtaasti --> yleisö vaatii jäähyä ja huutaa nuijaa tuomarille. Olisivat edellisessä tilanteessa huutaneet :D
Se on aina hyvä kommentoida omaa joukkuetta tai peliä, kun ei ees peliä katso :D
Ja Hifkiä viedään!
Tepsin avauspeli on todella avutonta kun vastustaja karvaa aavistuksenkin.