Jokerit selvitti alivoiman, tosin sai apuja myös mailan hajoamisesta.
Et vielä vastannut kysymykseeni, aamuisista lonkkavaivoistani. Olis sulle helpponakki, kun radion/nettiteeveen perusteella diagnisoit Erosen aivotärähdyksenkin.
Jokerit selvitti alivoiman, tosin sai apuja myös mailan hajoamisesta.
Mikäs helskutin puolukka sulla on siellä pimperossa, jos mä sanon että Pelsut pelas loistavasti ja se oli dumarien perseilyä, että kukaan ei tiedä missä se kiekko oli kun kasetti hajos, kun pakkien hämmentäminen alko... ei edes tuomarit. Ei maalia on ei maalia, en mä tiedä oliko se siellä vai ei, niin en mä voi sanoa tai syyllistää ketään, se oli hienosti pelattu pakeilta.itku nyyh. Ota nessua. Jos kamerasta ei näy mitä tapahtui, niin tilannetta ei hyväksytä.
Saataisko toi Somervuori nyt jo myytyä? Täällä tehdään parin miljoonan juttua ja sä tuut tänne naureskelee.
Tappara - Ässät
Kuten Tinke sanoi, äsken Armialla 3 menetystä yhden vaihdon aikana. Vaikka peli oli 3-0 niin Armian on ihan turha alkaa leijumaan. Varsinkaan kun ei ole vielä itse tehnyt yhtään maalia.
Et vielä vastannut kysymykseeni, aamuisista lonkkavaivoistani. Olis sulle helpponakki, kun radion/nettiteeveen perusteella diagnisoit Erosen aivotärähdyksenkin.
P4 läpi ja suoraan patjoihin, ois pitänyt noilla kilsoilla heittää sisään.