Jokerifanit näköjään kopsanneet biisin Sportin-faneilta, kun äsken huonolla menestyksellä sitä vetivät. Eikö kaikki kopioinneet laulut yleensä jokerifaneilta?!
Teräväninen pelaa omien sanojensa mukaan Ilvesta vastaan tänään, ei taidakkaan olla ihan (suku)nimensä veroinen kaveri. röhöhöhöööö
No tämä tuli uutena tietona. Kiitos.Kyllä se ihan sääntö on eikä ns. "sääntö". Rikottu pelaaja ampuu.
Miten tamperelaisseurat voivat olla heikossa taloustilanteessa noilla mainosmäärillä(jää, laidat, laitojen yläpuolella vielä toinen rivi mainostauluja ja pelipaidat)?
Teräväninen pelaa omien sanojensa mukaan Ilvesta vastaan tänään, ei taidakkaan olla ihan (suku)nimensä veroinen kaveri. röhöhöhöööö
Kyllä se ihan sääntö on eikä ns. "sääntö". Rikottu pelaaja ampuu.
Jeps täysin Jokerien erä. Ja aivan järkyttävää kahvaa jälleen traktoreilta, sentäs yksi jäähy siitä puhalletiin kun Koskinen oli puolminuuttia perässä roikkunut.Jokerit - JYP, ensimmäinen erä ohi ja Eavesin maalilla Jokerit johtaa 1-0. Ihan kivaa peliä molemmilta, mutta kyllä Jokerit on ollut niskan päällä. Tuomarit olleet hyviä.
No huhhuh, Hovisella 17 torjuntaa ekassa erässä. Oliko tepsi oikeesti erässä noin hallitseva, vai tuliko vedot jostain keskialueelta?
Voi helvetti. Levokari taklaa, tuomarit ei nosta kättä, Kuparinen jää makoilemaan jäälle -> Levokari boksiin.
Minulla on kyllä sellainen käsitys että sääntöjen mukaan rangaistuslaukauksen saa suorittaa ihan kuka tahansa pelaaja.
Minulla on kyllä sellainen käsitys että sääntöjen mukaan rangaistuslaukauksen saa suorittaa ihan kuka tahansa pelaaja.
Miten tamperelaisseurat voivat olla heikossa taloustilanteessa noilla mainosmäärillä(jää, laidat, laitojen yläpuolella vielä toinen rivi mainostauluja ja pelipaidat)?
Jeps täysin Jokerien erä. Ja aivan järkyttävää kahvaa jälleen traktoreilta, sentäs yksi jäähy siitä puhalletiin.