Onko Eki oikeasti osunut johonkin??
On, ja kovaa!
Edit: Ai se olikin viimekertaisesta rankusta puhe.
Onko Eki oikeasti osunut johonkin??
Tietenkin saa - joukkue määrää itse rankkarinvetäjän ja joillain joukkueilla on tämä "rikottu pelaaja vetää" -käytäntö.
Jeps täysin Jokerien erä. Ja aivan järkyttävää kahvaa jälleen traktoreilta, sentäs yksi jäähy siitä puhalletiin kun Koskinen oli puolminuuttia perässä roikkunut.
Tietenkin saa - joukkue määrää itse rankkarinvetäjän ja joillain joukkueilla on tämä "rikottu pelaaja vetää" -käytäntö. Jos se olisi sääntö, satavarmasti vedettäisiin Kurvisilta ja kumppaneilta jalat alta läpiajossa. Nyt ei pysty, kun sinne voi tulla kultakypärä vetämään rankun.
Kyllä se nykyään on ihan säännöissä.
Kyllä se nykyään on ihan säännöissä. Rikottu pelaaja vetää tai sitten joku kentällä olleista, jos rike ei kohdistunut tiettyyn pelaajaan.
Tietenkin saa - joukkue määrää itse rankkarinvetäjän ja joillain joukkueilla on tämä "rikottu pelaaja vetää" -käytäntö. Jos se olisi sääntö, satavarmasti vedettäisiin Kurvisilta ja kumppaneilta jalat alta läpiajossa. Nyt ei pysty, kun sinne voi tulla kultakypärä vetämään rankun.
Kyllä, sekoilin rankkarikisatunnelmissa. Siltikin pari kierrosta sitten Kousa veti rankkarin, kun Rajamäkeä rikottiin ja loukkaantumista siinä ei ollut.
Missä vaiheessa tuo on muuttunut? Olen nimittäin kyllä melko varma että joskus ainaki oli säännöissä että kuka tahansa voi suorittaa rangaistuslaukauksen.
Teräväinen on vedetty tällä kaudella junnusarjoista suoraan ykkösen ylivoiman pyörittäjäksi. Alun perin tavoite piti olla a-junnut ja harjoittelu kesällä osittain liigan kanssa. Olet noiden haastattelujen suhteen oikeassa, nuori poika on kuin Barkov, yht'äkkiä vedetään parrasvaloihin eikä tiedä mitä tehdä tai sanoa. Onneksi on sentään nähnyt liiga- ja maajoukkuepelejä ja haastatteluja siellä, aina voi vetää hokijargonia...Teräväinen on haastattelun ulosannista päätellen ollut Jutin opissa.
Jos rangaistuslaukaukseen johtanut rike ei kohdistu tiettyyn pelaajaan esim. kiekon sulkeminen maalivahdin alueella saa joukkue määrätä kentällä olleen pelaajan.
Missä vaiheessa tuo on muuttunut? Olen nimittäin kyllä melko varma että joskus ainaki oli säännöissä että kuka tahansa voi suorittaa rangaistuslaukauksen.
Molemmilla on vuodesta toiseen niin helvetin kalliit joukkueet..Miten tamperelaisseurat voivat olla heikossa taloustilanteessa noilla mainosmäärillä(jää, laidat, laitojen yläpuolella vielä toinen rivi mainostauluja ja pelipaidat)?
Jokerifanit näköjään kopsanneet biisin Sportin-faneilta, kun äsken huonolla menestyksellä sitä vetivät. Eikö kaikki kopioinneet laulut yleensä jokerifaneilta?!
Ainakin sitä Hockey-Sport -tsänttiä (muodossa Jokerit) ovat vetäneet.Pakko kysyä ot:nä kun en peliä seuraa, että minkä veisun vetivät?
Taisi olla jo viime kaudella? Ei montaa vuotta vielä kuitenkaan.
Ainakin vielä kaudella 09-10 sai joukkue päättää vetäjän. Oisko uudistus tullut sitten kaudelle 10-11?
Ainakin vielä kaudella 09-10 sai joukkue päättää vetäjän. Oisko uudistus tullut sitten kaudelle 10-11?
Mitäs vikaa tuossa Rajamäen taklauksessa nyt oli? Ryntäys?
Yes. Pelitilannerankkarista tulee yhä epätodennäköisemmin maali. Sanokaas joku sääntöniilo onko sellaista enää voimassa, että joukkue saisi vaihtaa saamansa rankkarin 2min jäähyyn?