Kuuluuko muilla tuossa Urhon lähetyksessä tollanen vittumainen ininä taustalla? Pelinä HIFK - Ilves.
Kuuluu, luulin että oli omasta koneesta kyse.
Kuuluuko muilla tuossa Urhon lähetyksessä tollanen vittumainen ininä taustalla? Pelinä HIFK - Ilves.
"Mee roskiin" ei herranjestas sentään :D
Voi että kun sitä nyt suututaan mun mielipiteestä ja vedetään herneet nenään. En tiedä kuinka hyvänä joukkueena te pidätte ipaa, mutta minä en pidä kummoisena joukkueena. Siksi mua vituttaakin, että HIFK on häviämässä ipalle, ja mihin paikkaan vielä. Kyllä täällä saa mielipiteensä kertoa.
On joo, laskin nyt tämän hetkinen tilanne + lisäpiste jommalle kummalle.Eikös Ässät-HIFK ole myös mahdollinen, jos HIFK saa 3p ja KalPa sekä HPK häviää omansa varsinaisella?
KalPa osuu ja varmistelee viidettä sijaansa, valitettavasti.
Meneepäs jännäksi, kun 20min (JA ja VL-arpajaiset) enää jäljellä. Niin yksikään jatkosarja ei ole varma.
JYP - KalPa / HPK
Ässät - KalPa / HPK
HIFK/Kärpät - SaiPa
HIFK/Kärpät- Lukko
edit: Kalpa johtoon ja Ässien pariksi näillä tuloksilla.
"Kom igen, ilves", vai miten se meni?Voi että kun sitä nyt suututaan mun mielipiteestä ja vedetään herneet nenään. En tiedä kuinka hyvänä joukkueena te pidätte ipaa, mutta minä en pidä kummoisena joukkueena. Siksi mua vituttaakin, että HIFK on häviämässä ipalle, ja mihin paikkaan vielä. Kyllä täällä saa mielipiteensä kertoa.
Se on puoleentoista tuntiin niinkin vanhalle miehelle kunnioitettava saavutus. Eeron pisteet senkun nousee.2 erää kuunneltu Eeroa, vielä on se vähäinen järki tallella, siis mulla, Eero kun on saanut jo kolme orgasmia. Tuomaritkin olleet hyviä ;)
Myös Kärpillä ja Hifkillä on vielä saumat 6 joukkoon.. Kalpa tosin alkaa olla jo varma, kun menivät perkele johtoon.
Onko Ilves susta mestistasoa, niinku oikeesti? Ilves on viimeinen ja karsija joo, mutta en ny ihan välttämättä menis mestistasoiseksi toitottamaan.
Totta kai saa mielipiteensä sanoa ja pitääkin ei siinä mitään, mutta ehkäpä noi sanavalintas aiheuttaa sitä närää, tiedätkö mitä tarkoitan.
rautakanslerin älykköbrändi senkun kirkastuu kirkastumistaan.
Ilveksen luukkuvahti saa 2min estämisestä?
Ja Näkyvä boksin, Kärpät YV