Otteluseurantaketju SM-liiga ti 12.3.2013

  • 256 170
  • 788
Tila
Viestiketju on suljettu.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Vaikeeks menee, vois Lukko kerrankin voittaa kun sitä toivoo. En tiedä laittaisko läppärin kiinni ja katsoisi tulokset vasta aamulla, jännittää ihan liikaa Pelicans-Tappara ja Lukko-SaiPa pelit.
 

NiXu89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves Ry
Älkää Ilves-fanit antako yhden mädän omenan pilata koko porukkaa(enkä tarkoita tässä meitä Ilves-faneja)
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Uskomatonta paskaa esittää HIFK kotiyleisönsä edessä ja missä tilanteessa vielä! Ekat 7min oli ihan yhtäpäätä ja sen jälkeen totaalinen sulaminen tuollaista mestistasoa olevaa joukkuetta vastaan...

Mä en edes usko, että kyseessä on Hifkin "sulaminen", valitettavasti.

Ilves on saanut pakettiansa hienosti kasaan viime kierroksilla ja pelaa voittoputkessa. Hifkin paletti taas on ollut sekaisin koko kauden, Summasella tai ilman.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mee roskiin, oikeesti. Jos tossa on kaikki mitä pystyt tähänkin keskusteluun oksentamaan

"Mee roskiin" ei herranjestas sentään :D

Voi että kun sitä nyt suututaan mun mielipiteestä ja vedetään herneet nenään. En tiedä kuinka hyvänä joukkueena te pidätte ipaa, mutta minä en pidä kummoisena joukkueena. Siksi mua vituttaakin, että HIFK on häviämässä ipalle, ja mihin paikkaan vielä. Kyllä täällä saa mielipiteensä kertoa.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Kirjoitin 27.9. Lukon hävittyä HIFK:lle (kerättyään ensimmäisissä 6:ssa ottelussaan vain yhden pisteen):

"Sanokaa mun sanoneeni, että tuo piste (1) joka Lukolla on tällä hetkellä kerättynä, tulee olemaan isossa arvossa keväällä. Sillä ainoalla pisteellä tulee joku joukkue katkerasti häviämään Lukolle runkosarjasijoituksensa.

Enkä edes yritä veikkailla minkä sijan. :)"


Eli toivon todella Pelicansin voittoa tänään! :)
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ässät-HPK - pari edelleen hyvinkin mahdollinen, just tsekkailin YLEn reaaliaikaista seurantaa!

Tämä olisi kyllä hyvä juttu Ässille toteutuessaan, ei sitä kieltää voi.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Vaikeeks menee, vois Lukko kerrankin voittaa kun sitä toivoo. En tiedä laittaisko läppärin kiinni ja katsoisi tulokset vasta aamulla, jännittää ihan liikaa Pelicans-Tappara ja Lukko-SaiPa pelit.

Ymmarran tunteen, mutta tanaan Lukosta ei ole Pelicansin pelastajaksi. Sorry vaan. 0-3 ja yksi era jaljella eika nakymiaakaan Lukon maalista. Jos yhden korkeintaan saisivat, jos Saipa alkaa varmistelemaan.
 

SjV

Jäsen
Meneepäs jännäksi, kun 20min (JA ja VL-arpajaiset) enää jäljellä. Niin yksikään jatkosarja ei ole varma.
JYP - KalPa / HPK
Ässät - KalPa / HPK
HIFK/Kärpät - SaiPa
HIFK/Kärpät- Lukko

edit: Kalpa johtoon ja Ässien pariksi näillä tuloksilla.
edit2: Siis 40min jälkeen ja tasatilanteessa oleville 1pst molemmille + lisäpiste laskettuna jommalle kummalle.
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
KalPa osuu ja varmistelee viidettä sijaansa, valitettavasti.
 
SaiPalla oli kaikki mahdollisuudet tehdä pari maalia lisää... 0-3 on vielä semmoinen lukema, että se kaikkien perseilyjen äiti on vielä mahdollinen... Juu en usko, että tää enää RYSSITÄÄN.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Meneepäs jännäksi, kun 20min (JA ja VL-arpajaiset) enää jäljellä. Niin yksikään jatkosarja ei ole varma.
JYP - KalPa / HPK
Ässät - KalPa / HPK
HIFK/Kärpät - SaiPa
HIFK/Kärpät- Lukko

edit: Kalpa johtoon ja Ässien pariksi näillä tuloksilla.

Eikös Ässät-HIFK ole myös mahdollinen, jos HIFK saa 3p ja KalPa sekä HPK häviää omansa varsinaisella?
 

Coxkyttä

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lukko- SaiPa

2 erää kuunneltu Eeroa, vielä on se vähäinen järki tallella, siis mulla, Eero kun on saanut jo kolme orgasmia. Tuomaritkin olleet hyviä ;)
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
SaiPalla oli kaikki mahdollisuudet tehdä pari maalia lisää... 0-3 on vielä semmoinen lukema, että se kaikkien perseilyjen äiti on vielä mahdollinen... Juu en usko, että tää enää RYSSITÄÄN.

Nääh, kyllä Saipa menee poffseihin!

Onnea Lappeenrantaan, toivottavasti kiusaatte Jokereita!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös