Otteluseurantaketju SM-liiga ti 10.1.2011

• 142 282
  • 490
Tila
Viestiketju on suljettu.

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Helvetin Tepsi. Pitkävedossa on tähän merkkinä 2. Täytyykö niiden nyt taas alkaa tekemään niitä maaleja, kun edellisissä peleissä Tepsin maalihanat olivat täysin kiinni.

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Komea tasoitus Swedulta vanhanaikaisella. 3-3. Ei mikään puukäsi!
Fernholm on kyllä huikea haku Nybarilta!

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nopea kuitti HIFK:lta jälleen, Fernholm tasoittaa 3-3:een melkein ensimmäisestä paikasta koko erässä. Pahasti on ollut HIFK purjeissa ja ainakin Åsten ja Huovila ovat saaneet naurettavan vähän peliaikaa, jos oikein olen huomannut.

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko toi suippokorva mustalainen pakko päästää joka kerta vähintään kerran läpi kun pelataan KalPaa vastaan?

d2uce

Jäsen
HPK:n ylivoima on nautittavaa katsottavaa, eiköhän se verkko heilu vähintään pari kertaa. Toivottavasti toisen kerran vaikka Hostikan takana.

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllähän se nousi välittömästi jäästä niinkun mitään ei olisi sattunut kun Stålhammar oli ajettu ulos.

Hieno homma, ettei sattunut pahemmin. Aivan aiheesta ulosajo tuli.

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Oli kyllä tärkeä toi Fernholmin tasoitus. Mitenköhän menee peliajat tällä hetkellä? Saaks toi nelonen miten peliaikaa tänään?

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mulla tulee kiukku ton Kerhon puppeloinnin takia.
Ota lisää sitä viinaa, mulla on rahat kiinni Kärpissä. Ei haittaa mitään. Me on hävittyy tää kausi.

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
TPS YV taas! Ei toimi puolustus kyllä lainkaan Punaisilla! Eikös tänään pitänyt olla juurikin hyökkäys yössä, mutta jo 3 tehtyä. WTF!

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kärpät johtaa laukauksia 2-0 tän yv:n aikana. Onneksi loppuu kohta toi viisiminuuttinen.

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ben Eaves, 0-2.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Lukko suorastaan hyvä hyökkäyspäässä. Puolustuksessa tulee vastustajan hyvyydestä/hasardialttiudesta johtuen vielä liikaa virheitä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.