Otteluseurantaketju SM-Liiga Ti 1.11.2011

  • 172 321
  • 491

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Onks Laschilla jotain huulikiiltoa tossa profiilissa? Olen nähnyt sen noin viisitoistakertaa ja joka kerta olen asiaa miettinyt. Itseasiassa kaveriporukassa ollaan tota mietitty useastikin. Onko kukaan muu huomannut samaa :D
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vittu vaikka Kalpa laittaisi Ahosen tilalle muovikartion seisomaan tuohon maalinsuulle niin Lukko tuskin saisi tehtyä maalia!
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten Tepsin kolmas ?

Ja vastineeksi, missä ne game saverit ?

Parempana päivänä kiinni, mutta ei mikään helpoin torjuttava kuitenkaan. Game savereita taas on vaikea tehdä (yksi läpiajo torjuttuna kuitenkin) kun tekopaikkoja ei Tepsillä juurikaan ole ollut noiden YV tilanteiden lisäksi. En nyt väitä että veskari teillä mitenkään olisi loistanut, mutta ei tätä veskan piikkiin voi pistää mun mielestä. Onhan TPS:nkin päätyyn tähän mennessä ladottu neljä maalia, mutta en mä veskaria noista syytä.
 

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Kerho kaventaa. 1-3 Hämeenlinnassa. Pulliainen teki.

EDIT. Jotenkin huvittaa että tuossa joukkueessa Paajanen-Pulliainen-Roppo on ylivoimaisesti paras hyökkäysketju.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Jos Blues vaikka koittaisi pelata, mutta eivät taida jaksaa, kun ovat niin helvetin ylimielistä väkeä. Eiköhän tästä vielä HPK:lle kuitata 2 pistettä, kuten Ilvestäkin vastaan.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Blues ei halunnut edes yrittää ratkaista yv:llä, joten kerho sitten peliin mukaan. ryssitään nyt tääkin, saatana.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Jos Blues vaikka koittaisi pelata, mutta eivät taida jaksaa, kun ovat niin helvetin ylimielistä väkeä. Eiköhän tästä vielä HPK:lle kuitata 2 pistettä, kuten Ilvestäkin vastaan.

siltä juuri näyttää. Onko live-vedossa tälle kohde auki, vois tehdä rahaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vuorossa kaksi minuuttia Lukko-ylivoimaa.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On tuo Pakarinen vaan loistava pelaaja. Hieno alivoimamaali taistelemalla! 1-3.

Vittu kun HIFK kusee pitkävedon tällä hetkellä.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Se on 5-5
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Teuvo Teräväinen ja tyhjä maali... 5-5.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös