Kyllä Jokerit teki itse tästä vaikean pelin.
2. erän laukauksien perusteella TPS:n Paska vs. Jokerien Sysipaska.
Jos tuo on Lukon loistavaa liikettä niin sitten KalPan on syytä ottaa käsijarru pois kolmannessa erässä kun luistin ei tunnu liikkuvan kunnolla.Totta. Hyvä peli tähän mennessä, liike erinomaista. Mutta paikoista pitäis tehdä. Kolmannessa ohi.
Jos tuo on Lukon loistavaa liikettä niin sitten KalPan on syytä ottaa käsijarru pois kolmannessa erässä kun luistin ei tunnu liikkuvan kunnolla.
Levonen on oikeasti kaikkien aikojen huonoin liigatuomari. Kertoo jotain jääkiekkoiljoiden älykkyydestä, että äänestävät tämän kausi toisensa jälkeen parhaaksi. Heittää varmaan hyvää jerryä pelaajille, mutta viheltää joka pelissä ihan päin vittua. Nytkin molemmille jäähy tilanteesta, josta kukaan muu ei olisi antanut kummallekaan. Uskomaton pelle.
Mitähän tuossa Tuppuraisen ja Niinimäen törmäämisessä tapahtui, ei näytetty hidastusta ollenkaan. Vahinko taisi olla? Toivottavasti Jesselle ei pahemmin käynyt, ilme oli ainakin tuskainen. Lisäksi kun ekan erän jälkeen kehaisin Aittokalliota, ei nyt oikeen loistanutkaan.
Legendaarista seliseliä. Mielestäni erittäin viihdytävää, peliä jossa kumpikin pelaa loistavaa kiekkoa. On vauhtia ja onnistumisia. Mitä sä lätkäpeliltä oikein odotat? Oman jengin totaalista dominointia illasta toiseen ilman mitään jännitystä?
2. erän laukauksien perusteella TPS:n Paska vs. Jokerien Sysipaska.
LLL on palannut!!!?
Kyllähän Jokerit tänään olisi varmaan tämän pelin jo ratkaissut jos maalissa olisi ollut joku joka torjuu edes jotain. Luulen että Unkarin ihme luistelee kolmannessa erässä maalin suulle.
Mä vastaan, kyllähän me on otettu nokkaan veskarin takia. Ei yhtään kunnon pelastusta ?Legendaarista seliseliä. Mielestäni erittäin viihdytävää, peliä jossa kumpikin pelaa loistavaa kiekkoa. On vauhtia ja onnistumisia. Mitä sä lätkäpeliltä oikein odotat? Oman jengin totaalista dominointia illasta toiseen ilman mitään jännitystä?
Mä vastaan, kyllähän me on otettu nokkaan veskarin takia. Ei yhtään kunnon pelastusta ?
Miten Tepsin kolmas ?0-1 ja ehkä 4-5 (oliko ohjaus vai menikö suoraan?) maali veskarin piikkiin. Muissa kyllä syyttäisin muita kuin maalivahtia, etenkin tuota erittäin passiivista alivoimaa jossa ei näköjään anneta yhtään painetta vihulaiselle.
0-1 ja ehkä 4-5 (oliko ohjaus vai menikö suoraan?) maali veskarin piikkiin. Muissa kyllä syyttäisin muita kuin maalivahtia, etenkin tuota erittäin passiivista alivoimaa jossa ei näköjään anneta yhtään painetta vihulaiselle.